Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Ανακοίνωση απο Δίκτυο Σιδηροδρομικών για την ιδιωτικοποίηση των διαβάσεων

Συνάδελφοι,
Επανερχόμαστε στο ζήτημα της φύλαξης των Ισόπεδων Διαβάσεων από ιδιώτες, προκειμένου να τεθούν τα ερωτήματα που θα βοηθήσουν, στην αποκάλυψη των σχεδίων που εκπονούνται αυτή την περίοδο για τον Ο.Σ.Ε. , από την  Συγκυβέρνηση των μνημονίων.

Τα σχέδια αυτά έχουν σαν στόχο,
την ‘’απαλλοτρίωση’’ των τελευταίων θυλάκων παραγόμενου σιδηροδρομικού έργου, που έχουν απομείνει στο προσωπικό του Ο.Σ.Ε. , αρχής γενομένης , από τις φυλάξεις των Ισόπεδων Διαβάσεων.

Εκμεταλλευόμενοι το γεγονός των σημαντικών υπηρεσιακών κενών που υπάρχουν και των έντονων κοινωνικών προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο υπηρετόν προσωπικό, προτάσσουν απροκάλυπτα την «λύση» της εκχώρησης του εν λόγω σιδηροδρομικού έργου , σε ιδιώτες εκμεταλλευτές ψυχών.
Η Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. , έχοντας αναλάβει την υποχρέωση της υλοποίησης των παραπάνω Κυβερνητικών σχεδίων, αγνόησε συστηματικά τις προτάσεις του συνδικαλιστικού κινήματος για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού ή έστω και με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών.
Αντί αυτού μέσω του εντεταγμένου οργάνου της, του Διευθυντή  της Διεύθυνσης Εφοδιασμού (προμήθειες – εκποιήσεις υλικών, υπηρεσίες φυλάξεων και καθαρισμών γραφείων  και εγκαταστάσεων κ.α.) πραγματοποίησε μια άνευ προηγουμένου αντικανονική και ως εκ τούτου έκνομη ενέργεια.
Συγκεκριμένα η Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. από κοινού με την Δ.Ε.Φ., προχώρησαν σε προκήρυξη διενέργειας διαγωνισμού παροχής φύλαξης και εν τέλει υπέγραψαν σύμβαση , παραδίδοντας στην ιδιωτική εταιρία SWEDISH SYSTEMS SECURITY, μια σειρά Ισόπεδων Διαβάσεων του σιδ/κού δικτύου ηλεκτροδοτούμενου και μη.
Για να καταφέρουν δε να νομιμοποιήσουν την εμπλοκή του προσωπικού SECURITY στις Ισόπεδες Διαβάσεις, κατέφυγαν σε μία επικίνδυνη για άλλες περιπτώσεις, αφαιρετική λογική.
Απομόνωσαν από τον ξεκάθαρο σιδηροδρομικό ορισμό ‘’Φύλαξη Ισόπεδης Διάβασης ‘’, την λέξη φύλαξη, πετώντας κυριολεκτικά στον κάλαθο των αχρήστων τις Ισόπεδες Διαβάσεις της σιδ/κής γραμμής.
Επιχειρούν να μετατρέψουν με αυτόν τον τρόπο ένα κατεξοχήν Σιδηροδρομικό Έργο, σε παροχή υπηρεσιών φύλαξης από τρίτους.
Να μπορεί δηλαδή να επιτελέσει την φύλαξη μιας Ισόπεδης Διάβασης , το οποιοδήποτε άτομο που έχει σχετική εμπειρία σε φυλάξεις SECURITY, κτιριακών και άλλων εγκαταστάσεων.
Ο απόλυτος παραλογισμός!!
Το κακό για αυτούς είναι ότι ο Κανονισμός της Υπηρεσίας των Φυλάκων Ισόπεδων Διαβάσεων, έχει εκδοθεί από την τότε (2011) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ Ο.Σ.Ε και έχει κατοχυρωθεί στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τις σιδηροδρομικές δραστηριότητες, με την μορφή οδηγίας με αριθμό 734822/03-03-2011.
Η σχετική δε Απόφαση υπογράφεται από τον ίδιο Διευθύνοντα Σύμβουλο, που μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στην Διοίκηση, έρχεται σήμερα να επιβεβαιώσει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, τον ρόλο του ως αρωγού των ιδιωτικών συμφερόντων του Ο.Σ.Ε.
Γιατί είναι δυνατόν να μην έχει αντιληφτεί ότι καθήκοντα φύλακα Ισόπεδης Διάβασης  δεν μπορεί να εκτελέσει ο φύλακας εγκαταστάσεων της όποιας εταιρείας  SECURITY ;
Αλήθεια να φοράει το αλεξίσφαιρο γιλέκο του ή όχι
Συνάδελφοι,
Πέρα από τον αστεϊσμό το Δίκτυο Σιδηροδρομικών όπως και όλοι εσείς αναρωτιόμαστε: 
Υπάρχει άραγε στα χέρια της Διοίκησης νομική ερμηνεία που ταυτίζει τις δύο εντελώς διαφορετικές έννοιες και λειτουργίες με μόνο κοινό την λέξη φύλαξη ή φύλακας;
Αν υπάρχει , θα πρόκειται για κατάφωρη νομική αυθαιρεσία και αυτό θα αποδειχθεί σε κάθε περίπτωση.
Τέλος επιτρέψτε μας μια μικρή ιστορική αναδρομή για τους Φ.Ι.Δ.
Θυμίζουμε λοιπόν στους παλαιότερους και γνωρίζουμε στους νεότερους συναδέλφους ότι εν λόγω του εξαιρετικά σημαντικού αντικειμένου που έχουν οι Φύλακες Ισόπεδων Διαβάσεων , κατά το παρελθόν ο Ο.Σ.Ε. τους ενέτασσε υπηρεσιακά σε ξεχωριστή – αποκλειστική ειδικότητα σιδηροδρομικού υπαλλήλου Φ.Ι.Δ. 
Τελευταίες προσλήψεις Φ.Ι.Δ. πραγματοποιήθηκαν κάπου στην δεκαετία του ’80.
Γνωρίζουμε το μεγαλύτερο μέρος της εκπαίδευσής τους τόσο σε θεωρητικό (κυρίως στο Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας) όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Υπήρχε δε και πρακτική εξάσκηση ακόμη και σε «πραγματικές» συνθήκες εκτάκτων συμβάντων όπως για παράδειγμα βλάβη οδικού οχήματος επί της Ι.Δ. και αδυναμία διέλευσης της προσεγγίζουσας αμαξοστοιχίας που κατά το παρελθόν δεν ήταν τόσο ασυνήθιστη περίπτωση.
Επανερχόμαστε στην σημερινή πραγματικότητα 
Καλούμε την Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. εδώ και τώρα να σταματήσει την          π α ρ α ν ο μ ί α.
Η προσπάθεια της να δημιουργηθούν τετελεσμένα εκ των έσω στα πλαίσια της αμφισβήτησης του Δημοσίου Χαρακτήρα του Ο.Σ.Ε.  και στην λογική της ιδιωτικοποίησης σε συνεργασία με τα όποια συμφέροντα που ορέγονται κομμάτια του Ο.Σ.Ε.‘Έχει αποκαλυφθεί!- Έχει αποτύχει!

Επιπλέον θυμίζουμε ότι ο εγκληματικός για τον Ο.Σ.Ε.  Ν 3891/2010, κυρώθηκε μετά την έλευση της Τρόϊκας στη χώρα και το ισχύον οργανόγραμμα που εκπορεύεται  από την εφαρμογή του, παρουσιάζει σήμερα μεγάλο κενό προσωπικού που διογκώνεται με τις συνεχείς συνταξιοδοτήσεις.
Να σταματήσουν λοιπόν τα παιχνιδάκια με τους εργαζομένους 
Το αρμόδιο Υπουργείο και η Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. 
Καλούνται
Να υλοποιήσουν ΕΔΩ και ΤΩΡΑ αυτά που οι ίδιοι ‘’μαγείρεψαν’’  και να καλύψουν τουλάχιστον τα κενά του οργανογράμματος που φέρνει την σφραγίδα της Τρόϊκας._

 07/11/2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου