Έπειτα από σχόλιο φίλου μας αναγνώστη, ψάξαμε το θέμα και τελικά πληροφορηθηκαμε ότι η ΕΕΣΣΤΥ προχωρά άμεσα στην
Τοποθέτηση "κοφτη" στις Ηλεκτραμαξες Siemens ακριβώς όπως συμβαίνει και στις Δ/Η Ad -Tranz . (Σύστημα περιορισμού ισχύος και ταχυτητος).
Επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα οργανώσει το επόμενο διάστημα το Τμήμα ελέγχου που προβλέπεται στο Οργανόγραμμα στο ΜΑΙ κ στο ΜΘ καθώς η απαίτηση της ΡΑΣ όπως μάθαμε κατά την χτεσινη συνάντηση απαίτησε καθημερινό έλεγχο σε όλα τα τρένα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Συμφωνα με τα οσα πληροφορηθηκαμε Το έργο θα στοιχίσει περί τις 200 χιλιάδες Ευρώ.
Τοποθέτηση "κοφτη" στις Ηλεκτραμαξες Siemens ακριβώς όπως συμβαίνει και στις Δ/Η Ad -Tranz . (Σύστημα περιορισμού ισχύος και ταχυτητος).
Επίσης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα οργανώσει το επόμενο διάστημα το Τμήμα ελέγχου που προβλέπεται στο Οργανόγραμμα στο ΜΑΙ κ στο ΜΘ καθώς η απαίτηση της ΡΑΣ όπως μάθαμε κατά την χτεσινη συνάντηση απαίτησε καθημερινό έλεγχο σε όλα τα τρένα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Συμφωνα με τα οσα πληροφορηθηκαμε Το έργο θα στοιχίσει περί τις 200 χιλιάδες Ευρώ.
Ευκαρία να ενεργοποιηθεί και το κομβίο στα χειριστήρια στις Η/Α , που θα απομονώνει την πέδη στης ηλεκτράμαξες , ενώ τα βαγόνια θα παράμενουν πεδημένα,αντίθετα με σήμερα που είναι πεδημένός όλος ο συρμός , και έχεις ελξη κανονικά μέχρι τις 4,6 atm χωρίς να πατάς εκείνο το κομβίο.
ΑπάντησηΔιαγραφή