Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Συνεργασία με ΌΛΘ κ νέες υπηρεσίες για το επιβατικό κοινό

Έξυπνο ευρωπαϊκό εισιτήριο, pos για έκδοση εισιτηρίων με πλαστικό χρήμα και από το Δεκέμβριο εκπτωτικές προσφορές από το Κλάμπ των Φίλων.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε επαφές και συνεργασία με τον ΟΛΘ και τους Σιδηροδρόμους της FYROM, προκειμένου να ενισχύσει τις εμπορευματικές της μεταφορές από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τη γειτονική χώρα, που είχαν κινηθεί πτωτικά τα τελευταία 2-3
λόγω της μείωσης των φορτίων, των προβλημάτων στο δίκτυο του ΟΣΕ αλλά και των πολλών ημερών που έμεινε κλειστή η Ειδομένη, 70 ημέρες μέσα στο 2016 και 17 ημέρες στα τέλη του 2015.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως εξήγησε από το συνέδριο "Καινοτομία & Ανάπτυξη" ο δ/νων σύμβουλος της εταιρείας κ. Φίλιππος Τσαλίδης, αποκλειστικά λειτουργεί και εκμεταλλεύεται το δίκτυο του σιδηροδρόμου και το μόνο περιουσιακό της στοιχείο είναι το ανθρώπινο δυναμικό της, μηχανοδηγοί και ελεγκτές. "Εμείς μισθώνουμε το τροχαίο υλικό από το ελληνικό δημόσιο και η αδελφή εταιρία το συντηρεί", εξήγησε.
Όπως είπε ο κ. Τσαλίδης, ο σιδηρόδρομος θα περάσει σε μία νέα εποχή και θα γίνει ανταγωνιστικός προς το αεροπλάνο στις επιβατικές μετακινήσεις, όταν ολοκληρωθούν τα έργα στο Μπράλο, αν και προσέθεσε ότι η ηλεκτροκίνηση, πέραν του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να επεκταθεί και στον κάθετο Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας - Κούλατα, όπως και στον άξονα Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη που είναι τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας. "Εάν έχουμε ηλεκτροκίνηση ως την Αλεξανδρούπολη διευκολύνεται η σύνδεση με τον Πύργο (Μπουργκάς) της Βουλγαρίας και από εκεί, η διακίνηση φορτίων προς και από τη Ρωσία".
Σε αυτό το σύνθετο περιβάλλον που αφορά τις σιδηροδρομικές μεταφορές, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει βήματα για να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της. Έτσι, εισάγει το έξυπνο ευρωπαϊκό εισιτήριο, που θα εκδίδεται ανά την Ευρώπη και με το οποίο θα μπορεί ο ταξιδιώτης να έρχεται και να κινείται στην Ελλάδα. Επίσης, τον επόμενο μήνα τοποθετούνται σε όλα τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μηχανήματα pos για την έκδοση εισιτηρίων με τη χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, ενώ εντός του Δεκεμβρίου θα είναι έτοιμο και το Κλάμπ των Φίλων της TΡΑΙΝΟΣΕ με εκπτωτικές προσφορές, με παράλληλη ενεργοποίηση και του προγράμματος train miles & bonus.


Πηγή: http://www.voria.gr/article/trenose-sinergasia-me-olth-ke-nees-ipiresies-gia-to-epivatiko-kino

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου