Αυτό και αν είναι νέο !Μετά την εξαφάνιση της ΠΑΣΚ για 5 χρόνια (2010-2015),διαβάζουμε 2 ανακοινώσεις σε 2 μήνες!
Στην νέα 4 σέλιδη ανακοίνωση της ΠΑΣΚ είναι εμφανής ο εκνευρισμός
Χωρίς πολιτικό προσανατολισμό,η ΠΑΣΚ αναφέρει ότι τα ...τελευταία 2 χρόνια (..) εφαρμόζεται η πιο σκληρή αντιλαική πολιτική, ενώ επικαλείται μέχρι και τον Ανδρέα Παπανδρέου μπας κ συγκινήσει το πόπολο....Η ΠΑΣΚ κατηγορεί το Δίκτυο, κριτικάρει το αυτοδιοίκητο στην έλξη και υπόσχεται να επανέλθει με νέα ανακοίνωση. Μόνο που όσο και αν προσπαθούν οι συνάδελφοι δεν πείθουν κανένα σιδηροδρομικό....
Η αγωνία τους για τους συνομιλητές με τους Ιταλούς είναι εμφανής επίσης, όπως και η κατάντια να επικαλείται η ....δημοκρατική παράταξη την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που ΘΑ σταματήσει δήθεν τις τοποθετήσεις (έγιναν σήμερα...).
Τέλος διαβάζοντας την ανακοίνωση της ΠΑΣΚ και των συνεργαζόμενων προβληματιστήκαμε σοβαρα.
Η αναφορά για ροζ παράγκα βλέπετε....
Η αναφορά για ροζ παράγκα βλέπετε....
Με λίγα λόγια η ΠΑΣΚ αγωνιά καθώς θεωρεί ότι χάνει τον έλεγχο του υπηρεσιακού μηχανισμού.
Και γαβγίζει...Άλλες εποχές αυτά δεν θα γίνονταν ποτέ απο την σοβαρή και στιβαρή ΠΑΣΚ που είχε την κάλυψη του κραταιού ΠΑΣΟΚ.
Σήμερα το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει, μάλλον θα δούμε και πρωτοκλασάτα στελέχη του στις εκλογικές λίστες της Νέας Δημοκρατίας και έτσι οι συνάδελφοι γράφουν σεντόνια χωρίς νόημα, μέση αρχή και τέλος.
Εμείς πάντως, πιστοί στις δημοκρατικές μας αρχές δημοσιεύουμε την ανακοίνωση της ΠΑΣ(Ο)Κ.
Διαβάζουμε >
Συναδέλφισσες ,Συνάδελφοι,
Πέρασαν δύο χρόνια από τον Ιανουάριο του 2015 και το αφήγημα των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για μια καλύτερη Ελλάδα απαλλαγμένη από τα μνημόνια με υπερήφανους Έλληνες, έγινε πλέον μυθιστόρημα με την κοινωνία σε απόγνωση και τη χώρα να βυθίζεται στο χάος.
Το ετερόκλητο "αριστεροακροδεξιό" συνονθύλευμα που συγκροτούν την σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ εφαρμόζει την πιο σκληρή αντιλαϊκή πολιτική δημιουργώντας αμηχανία ακόμη και στον κατ εξοχήν εκφραστή του Νεοφιλελευθερισμού κύριο Μητσοτάκη που εμφανίζεται ως "σωτήρας" της χώρας και της κοινωνίας.
Η ακραία φτώχεια κυριαρχεί, η ανεργία και ιδιαίτερα στους νέους διογκώνεται παρά τις απελπισμένες προσπάθειες "μαγειρέματος" των αριθμών, το εισόδημα συρρικνώνεται σε σημείο που η γενιά των 700 ευρώ που έλεγε ότι υπερασπιζόταν ο ΣΥΡΙΖΑ να έχει μετατραπεί σε γενιά των 220 ευρώ και της υποαπασχόλησης. Η ανυπαρξία στοιχειώδους κοινωνικής πολιτικής οδηγεί τα άλλοτε «περήφανα γηρατειά» να καταφεύγουν σε "φιλανθρωπικά" συσσίτια και στα σκουπίδια! καθώς η σύνταξη έχει μετατραπεί σε βοήθημα.
Στην Υγεία και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αλίμονο σε όποιον αρρωστήσει.
Όσον αφορά την δημόσια περιουσία (μεταφορές, ενέργεια, νερό, υποδομές, κτλ) η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ νομοθέτησε το ξεπούλημα της με την υπαγωγή της για 99 χρόνια στο υπερταμείο που ελέγχεται από τους δανειστές-τοκογλύφους της χώρας μας.
Αυτή είναι η εικόνα της κοινωνίας σήμερα, που βαδίζει χωρίς όραμα και χωρίς ελπίδα. Μιας και αναφέραμε την ελπίδα, μήπως μπορεί κάποιος από αυτούς που την ευαγγελίζονταν να μας πει γιατί την έστησαν στο εκτελεστικό απόσπασμα μαζί με τη Δημοκρατία, την εθνική ανεξαρτησία, τη λαϊκή κυριαρχία και την κοινωνική δικαιοσύνη; Έννοιες που βεβήλωσαν προσπαθώντας να μιμηθούν τρομάρα τους τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα ή ως τραγωδία. Στον πολύπαθο σιδηρόδρομο 22 μήνες με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μπορεί κάποιος να υποστηρίξει ότι η κατάσταση έστω και σε έναν τομέα είναι καλύτερη και έγινε έστω ένα βήμα;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε στους Ιταλούς και από κοντά έχει σειρά η ΕΕΣΣΤΥ με την υπογραφή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
Ο ΟΣΕ με εντολή του Υπουργού κ. Σπίρτζη, προωθεί τα ΣΔΙΤ.
Αλήθεια θυμάται κανείς από τους κυβερνώντες την προεκλογική δέσμευση τους για Ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο;
Το τροχαίο υλικό και η υποδομή κατέρρευσαν. Ο σιδηρόδρομος συρρικνώθηκε μιας και έκλεισε η γραμμή στη Δράμα κινδυνεύοντας να γίνει «νέα Πελοπόννησος» (για αυτό το θέμα θα επανέλθουμε σε επόμενη ανακοίνωση).
Οι νέες Διοικήσεις των εταιρειών αντί να βοηθήσουν το σιδηρόδρομο να σταθεί στα πόδια του, αρέσκονται είτε στο να κερδίσουν χρόνο, είτε να ξορκίζουν ορισμένοι τις ιδιωτικοποιήσεις (Τι μας θυμίζει άραγε!), στρουθοκαμηλίζοντας και συνειδητά παραβλέποντας ότι τις προωθεί η Κυβέρνηση που τους διόρισε.
Σ´ αυτό το θέατρο του παραλόγου ΑΠΟΛΥΤΗ στήριξη στις πολιτικές της κυβέρνησης δίνουν απλόχερα οι συνδικαλιστές του Δικτύου και κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που αφού αγωνίστηκαν! και πάλεψαν! κατά των ιδιωτικοποιήσεων, χαριεντίζονται με τις Διοικήσεις διεκδικώντας μερίδιο στα λάφυρα εξαργυρώνοντας την στήριξή τους.
Αποδέχτηκαν την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με αντάλλαγμα τις προαγωγές "κολλητών" και τον έλεγχο του υπηρεσιακού μηχανισμού. Νομίζουν έτσι ότι θα είναι οι αυριανοί συνομιλητές με τους νέους ιδιοκτήτες.
Αγκαλιά με τη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και σε αγαστή συμφωνία, προετοίμασαν το έδαφος για την μετάβαση στο νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Για τίνος όφελος άραγε; Μήπως των εργαζομένων; Μήπως πρέπει να τους ευχαριστήσουμε;
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζει ότι κάποια χρήματα από αυτά που έχει η εταιρεία θα καταλήξουν στους νέους ιδιοκτήτες που σημαίνει ότι τα 45 εκατ. ευρώ που θα δώσουν θα είναι λιγότερα. Γιατί δεν δίνει τα οικονομικά στοιχεία στην Π.Ο.Σ. όπως δεσμεύθηκε; Ποιους εξυπηρετεί; Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζει τα οικονομικά στοιχεία;
Η πρόσφατη απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διακόψει τη ρευστότητα στις συναλλαγές με τις άλλες εταιρείες του Ομίλου, οδηγεί τον ΟΣΕ σε οικονομική ασφυξία. Ποιον εξυπηρετεί; Η επίκληση για δήθεν νομιμότητα δημιουργεί ένα ερώτημα. Όλο το προηγούμενο διάστημα δεν ήταν νόμιμο κε Καθηγητά;
Αποπροσανατολίζει η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγκρίνοντας το νέο Οργανόγραμμα. Γιατί δεν το έπραξε εδώ και πέντε μήνες όταν το ανακοίνωσε; Γιατί δεν απαντούν εάν μπορούν να κάνουν προαγωγές μετά την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αναμένεται εντός των ημερών; Εάν δεν προλάβουν να κάνουν τις προαγωγές θα μείνει η εταιρεία χωρίς στελέχη ιεραρχίας. Μήπως αυτό θέλουν; Γιατί όλοι του Δικτύου(ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ) ενδιαφέρονται μόνο για το Οργανόγραμμα δείχνοντας περίσσια σπουδή ενώ γνωρίζουν τους κινδύνους; Μαζί με την Διοίκηση έφτιαξαν το νέο οργανόγραμμα δηλώνοντας δήθεν ότι το συνδικαλιστικό κίνημα δεν κάνει συνδιοίκηση. Ο Πρόεδρος όμως της ΠΕΣΟΣΕ και πρωτοκλασάτο στέλεχος του ΔΙΚΤΥΟΥ μπορεί να κάνει διαχείριση προσωπικού από την νέα του θέση ως γραμματέας στην Α` Επιθεώρηση. Θαυμάστε τους.
Γιατί δεν απαντούν στο ερώτημα "πόσο επιχειρησιακό ορίζοντα έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως εταιρεία του Δημοσίου"; Μήπως πιστεύουν ότι αυτό το οργανόγραμμα θα ισχύει και με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς; Γιατί δεν τοποθετείται το προσωπικό σε Ο.Θ. και χρησιμοποιείται ως προϊόν εκβιασμού προς την ΠΟΣ προκειμένου να συμφωνήσει στο απαράδεκτο αυτό οργανόγραμμα;
Το νέο οργανόγραμμα που κατά την Διοίκηση θα διορθώσει παθογένειες ουσιαστικά είναι δημιούργημα της ροζ παράγκας. Εξοντώνει τους μη αρεστούς μέσα από την επιλεκτική κατάργηση θέσεων, θέτει φωτογραφικές διατάξεις για τους υμετέρους επαναφέροντας εκ νέου έναν κατάλογο ανοιχτών λογαριασμών και πολιτικών διώξεων. Η επίκληση του δήθεν αυτοδιοίκητου του κλάδους ‘Έλξης και ο εξοστρακισμός του μοναδικού μηχανικού που υπηρετεί εκεί είναι πράξη δικαίου; Η αποστολή ατομικών τελεσιγράφων στους εργαζόμενους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για να δηλώσουν κλάδο εντός 2 ημερών, σε ποιο πλαίσιο νομιμότητας εντάσσεται; Πάντως στο πλαίσιο της ηθικής ζητούνται δηλωσίες.
Σε ποια ευνομούμενη πολιτεία οι Διευθυντές προάγονται με απαραίτητα προσόντα την καλή γνώση ξένης γλώσσας ενώ οι υφιστάμενοι τους με πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας; Ποιος κρίνει την καλή και πολύ καλή γνώση ; Η νομοθεσία ή η Διοίκηση; (αναμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε ποιος θα το υπογράψει).
Πρώτα επιλέγετε τα πρόσωπα και μετά τροποποιείτε τα προσόντα, τα οποία προ λίγων ημερών είχατε ψηφίσει, διότι τα πρόσωπα δεν τα κατείχαν. Από ποια διάταξη προκύπτει ότι έχετε την εξουσιοδότηση να προκηρύσσετε όποιες θέσεις εσείς θεωρείτε κενές; Όταν τροποποιούνται τα προσόντα, οι αρμοδιότητες ή και η ονομασία κάθε ιεραρχικής θέσης υποχρεούστε να τις προκηρύσσετε.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδεικνύει καθημερινά την αναξιοπιστία της άρα και οι όποιες απαντήσεις δεν θα έχουν καμία αξία. Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών(ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ) θα απαντήσει στα ανωτέρω ερωτήματα ή θα επιβεβαιώσει το ρόλο του ως Δούρειου Ίππου του κινήματος που προσβλέπει στο νέο ιδιοκτήτη; Δεν αντιλαμβάνονται ότι με αυτές τις ενέργειες "στρώνουν" τον δρόμο στον "δήθεν" σωτήρα κύριο Μητσοτάκη όταν και εάν ο λαός τον επιλέξει με την ψήφο του.
Ο Υπουργός κ. Σπίρτζης τι λέει για όλα αυτά; Το ΤΑΙΠΕΔ τι λέει για όλα αυτά; Το ΤΑΙΠΕΔ στηρίζει απόλυτα την νέα Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Γιατί άραγε; Αφού η Διοίκηση δηλώνει ότι δεν συμφωνεί με την ιδιωτικοποίηση. Ποιόν κοροϊδεύουν; Τώρα το ΤΑΙΠΕΔ δεν σημαίνει Ελλάδα πουλημένη;
Όλα όσα συμβαίνουν ή και όσα συμβούν στο μεταβατικό διάστημα της ιδιωτικοποίησης ελλοχεύουν τον κίνδυνο να αποτελέσουν άλλοθι για ένα νέο κύκλο ρεβανσιστικών ενεργειών. Και γιατί όλα αυτά να τα βιώνουν οι εργαζόμενοι; Μήπως έχουν αυταπάτες ότι όλα αυτά θα σκεπαστούν κάτω από το πέπλο της ιδιωτικοποίησης;
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Η παράταξη μας από την ίδρυση της μέχρι σήμερα με θέσεις και προτάσεις επένδυε στις λύσεις και όχι στα προβλήματα. Έτσι και σήμερα με υπευθυνότητα απορρίπτουμε τον "λαϊκισμό "απ´ όπου και αν προέρχεται και τον άκρατο νεοφιλελευθερισμό που στις μέρες μας εμφανίζεται ως η "σωτήρια" λύση για τον κόσμο της μισθωτής εργασίας.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους με την ενεργή συμμετοχή τους στα συνδικάτα να ενώσουμε δυνάμεις για αποτελέσματα στις διεκδίκησης μας.
Η παράταξη μας έχει δεσμεύσεις μόνο στους εργαζόμενους και αυτό το απέδειξε και στο πρόσφατο παρελθόν.
Όλοι μαζί μπορούμε
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΑΣΚ-Σ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Ελέος πρασινορουφιανοι έχετε κοντή μνήμη ξεχάσατε τα έργα σας επί των ήμερων σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΑΝΑΠΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΖΟΥΛΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΦΘΑΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ Α Κ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΗΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Η ΣΥΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή