Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Η πολιτική διάσπασης του σιδηροδρόμου και η μεγάλη αίσθηση γύρω απο την σημερινή μας αποκάλυψη για τον διαγωνισμό της ΓΑΙΑ -ΟΣΕ

Μεγάλη αίσθηση στον σιδηροδρομικό κόσμο και στην σιδηροδρομική - και όχι μόνο-πιάτσα έχει προκαλέσει η σημερινή μας αποκάλυψη ότι η ΓΑΙΑ-ΟΣΕ προκηρύσσει διαγωνισμό για την εύρεση αναδόχου (εργολάβου στην ουσία) για την διαχείριση του τροχαίου υλικού που έχει περάσει στην
κατοχή της. 
Ακόμα περισσότερα ερωτηματικά προκαλεί το κόστος που προσδιορίζεται για τον διαγωνισμό και φτάνει το 1 εκατομμύριο Ευρώ -ετησίως,όπως λένε οι πληροφορίες που καταφέραμε να συλλέξουμε- αφού -ενδεικτικά το γράφουμε -για την ενοικίαση του τροχαίου υλικού απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ΓΑΙΑ ΟΣΕ εισπράτει περί τα 16-17 εκατομμύρια το χρόνο και θα δίνει σχεδόν το 1 εκατομμύριο για να προσλάβει εργολάβο που θα είναι υπεύθυνος για την διαχείριση του!
Και όλα αυτά,την ώρα που τα τελευταία χρόνια, η ΕΕΣΣΤΥ παρείχε την υπηρεσία -όπως λένε οι πληροφορίες μας -δωρεάν στα πλαίσια της καθημερινής λειτουργίας του σιδηροδρόμου.
Ενδεχομένως η ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ, να επέβαλε την διαδικασία αυτή ισχυρίζονται κάποιοι,με το αντεπιχείρημα όμως να λέει ότι η ΕΕΣΣΤΥ έχει την τεχνογνωσία και άρα τα εχέγγυα για να κατέβει στον διαγωνισμό και μάλιστα ως φαβορί.
Βεβαίως ανοίγει  και θέμα για το κατά πόσο η ΕΕΣΣΤΥ θα διεκδικήσει αμοιβές για την παροχή υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια,αφού με την προκήρυξη του διαγωνισμού ο καθένας μπορεί να ισχυριστεί ότι η ΓΑΙΑ ΟΣΕ -ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του τροχαίου υλικού-έπρεπε να καταβάλει τιμήματα για αυτές τις υπηρεσίες και δεν το έκανε.
Φυσικά το συμπέρασμα που βγαίνει απο όλα αυτά - τα τραγελαφικά για πολλούς - αφορά τα αποτελέσματα της πολιτικής που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο μέσω της πολυδιάσπασης των δραστηριοτήτων του σε πολλές εταιρείες,ενώ ερωτηματικό υπάρχει για το κατά πόσο οι ενέργειες αυτές έχουν την έγκριση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών.
Αποτελέσματα που ζούμε όλοι καθημερινά με τις δαιδαλώδεις συμβάσεις μεταξύ των εταιρειών,τις ατελείωτες εργολαβίες, αλλά και την εκχώρηση της εκμετάλλευσης του Ελληνικού Σιδηροδρόμου σε αμειγώς ιδιωτικά συμφέροντα μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η σιδηροδρομική αγορά άνοιξε με τον πλέον ακραίο τρόπο στην Ελλάδα και κανείς πλέον  δεν μπορεί να εγγυηθεί έστω και την ύπαρξη υγιούς ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών,αφού αυτές περνάνε σύντομα σε ιδιωτικό μονοπώλιο!
Το στέκι της έλξης - το κορυφαίο ενημερωτικό blog, το blog των μηχανοδηγών-διατυπώνει και πάλι το γνωστό αίτημα των σιδηροδρομικών και θα συνεχίσει να αποκαλύπτει και να ενημερώνει τους συναδέλφους για όλες τις εξελίξεις στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο.
Ενιαίος και Δημόσιος Σιδηρόδρομος στην υπηρεσία του Έλληνα πολίτη.
Όσοι διαβάζουν πίσω απο τις λέξεις αντιλαμβάνονται το πόσο επίκαιρο είναι αυτό το αίτημα.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου