Έχοντας μπει πλήρως στην σιδηροδρομική εποχή, με το τοπίο να είναι πλέον τελείως διαφορετικό, οι παθογένειες που έχουν δημιουργηθεί εδώ και χρόνια βγαίνουν στην επιφάνεια.
Τώρα, όντας σε μία κατάσταση αναμονής για την ολοκλήρωση του διαδρόμου Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη τα πράγματα γίνονται πιεστικά και οι ιδιωτικές εταιρείες που χρησιμοποιούν ή πρόκειται να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο ζήτουν να λειτουργεί εύρυθμα.
Σχολιάζοντας την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, ανώτατα στελέχη του ΟΣΕ ανέφεραν στο ypodomes.com ότι αυτή είναι πλήρως αποτυπωμένη στη δήλωση δικτύου που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Οργανισμού, στην οποία υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση για όποιον επιθυμεί να ενημερωθεί.
Όπως δεικτικά αναφέρουν με βάση αυτή τη δήλωση υπεγράφη και η Σύμβαση Πρόσβασης ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην οποία καθορίζονται με απόλυτη σαφήνεια τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των δύο συμβαλλομένων μερών.
Αναφορικά με τα σχετικά δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών τα στελέχη του ΟΣΕ δεν επιθυμούν προβούν σε κάποια περεταίρω δήλωση.
Στο σύνολο της η κατάσταση δείχνει ένα ζύμωμα. Το πέρασμα του σιδηρόδρομου σε μία νέα εποχή, όπως όλα δείχνουν δεν θα γίνει ούτε αναίμακτα, ούτε εύκολα. Τόσο η δυσκολία που παρατηρείται στην ολοκλήρωση έργων, την παραγωγή νέων έργων και την δημοπράτηση για τη συντήρηση του δικτύου θα φέρει τον σιδηρόδρομο στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας μέχρι να ευθυγραμιστεί με τις ανάγκες που η ίδια η αγορά δημιούργησε για τη χώρα.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Φιλετακι πήραν οι ιδιώτες.Το ότι δεν τους αρεσει τωρα και δεν ξέραν τι αγόρασαν εγω τ ακούω βερεσέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ κι επειδή απ ότι φαινεται έρχονται άγριες μερες προτείνω να παρει απόφαση η πεπε κάποια χρήματα απ το "χιλιάρικο" να δοθούν για απεργιακό ταμείο.θα το χρειαστούμε
ΑπάντησηΔιαγραφή