Άκρως αποκαλυπτική ήταν η συνεδρίαση του ΔΣ της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών. Οι πράσινοι και μπλέ συνδικαλιστές που την πενταετία 2015-2019 ζητούσαν
σε κάθε ΣΣΕ αυξήσεις και έβγαζαν κραυγές επανάστασης περιορίστηκαν στο να δηλώσουν ότι μετά και την επιστολή τους προς την Διοίκηση του ΟΣΕ, προτίθενται να υπογράψουν για το 2020 την ίδια ΣΣΕ αρκεί να δεσμευτεί η Διοίκηση του ΟΣΕ ότι το 2021 θα συζητήσει το θέμα των επιδομάτων ευθύνης.
Οι αγωνιστές των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ -και πάλι σε συμφωνία- θεωρούν προφανώς ως μια καλή ΣΣΕ για το 2020 το 0.
Μάλιστα αναφέρθηκαν και στο παράδειγμα άλλης ΔΕΚΟ όπου το επίδομα ευθύνης έχει διοχετευθεί και σε εργαζόμενους που δεν έχουν τον βαθμό του τμηματάρχη ή του υποδιευθυντή.
Στον ΟΣΕ της υπερεργασίας και του φιλότιμου των παραγωγικών κλάδων, η συζήτηση μετατίθεται για το 2021. Για τους Διοικητικούς τίποτα. Το 0+0 αρκεί.
Και προσέξτε συνάδελφοι.
Τα ίδια πρόσωπα (συνδικαλιστές της ΠΟΣ) μιλώντας στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέρριπταν πριν μερικούς μήνες αυξήσεις 150 Ευρώ το μήνα, ως μικρές.
Στον ΟΣΕ, θα δεχτούν το 0+0 = Επίδομα θέσης το 2021!
Και φυσικά τα επιδόματα θέσης αφορούν ελάχιστους. "Τον μηχανισμό."
Οι πολλοί σιδηροδρομικοί μάλλον θα βολευτούν και πάλι στο 0 ΚΑΙ για το 2021.
Ας πρόσεχαν όμως, οι ίδιοι επιλέγουν τους εκπροσώπους τους.
Μετά απο αυτήν την εξέλιξη περιμένουμε να δούμε ποιος θα είναι και ο πήχης για το "νέο" Σωματείο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενόψει της νέας ΣΣΕ.
Γιατί τα παιχνιδάκια και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τελειώνουν και ήρθε η ώρα της ευθύνης.
Ελπίζουμε να μην δούμε ανάλογα σκηνικά για τους τεχνίτες.
Τα 150 το μήνα που προτάθηκαν τον Δεκέμβρη θα πρέπει να είναι το ελάχιστο - και μάλιστα αναδρομικά όπως έλεγαν στον κόσμο- και απο εκεί και πέρα θα πρέπει οι εκπρόσωποι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ να αποδείξουν την συνδικαλιστική τους επάρκεια και κυρίως την διαπραγματευτική τους δεινότητα.
379 τους εμπιστεύτηκαν, όλοι θυμόμαστε τι λέγανε στα μηχανεργοστάσια.
Τα 150 το μήνα που προτάθηκαν τον Δεκέμβρη θα πρέπει να είναι το ελάχιστο - και μάλιστα αναδρομικά όπως έλεγαν στον κόσμο- και απο εκεί και πέρα θα πρέπει οι εκπρόσωποι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ να αποδείξουν την συνδικαλιστική τους επάρκεια και κυρίως την διαπραγματευτική τους δεινότητα.
379 τους εμπιστεύτηκαν, όλοι θυμόμαστε τι λέγανε στα μηχανεργοστάσια.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
ΥΓ Οι εκπρόσωποι της ΠΑΣΚ στον σιδηρόδρομο έχουν γίνει Κυβερνητικότεροι των Κυβερνητικών. Προκαλεί τουλάχιστο λύπη η εικόνα τους, όταν αποδέχονται το 0+0. Αλλά πως να κάνουν αλλιώς;
ΥΓ 2 Τα 70 (ή 32 ή 19 ή 12) δις που θα πάρει η χώρα που θα διοχετευθούν;
ΥΓ Οι εκπρόσωποι της ΠΑΣΚ στον σιδηρόδρομο έχουν γίνει Κυβερνητικότεροι των Κυβερνητικών. Προκαλεί τουλάχιστο λύπη η εικόνα τους, όταν αποδέχονται το 0+0. Αλλά πως να κάνουν αλλιώς;
ΥΓ 2 Τα 70 (ή 32 ή 19 ή 12) δις που θα πάρει η χώρα που θα διοχετευθούν;
Θα αιτηθούν να γυρίσουν οι απολυμένοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΙ 21