Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επερώτηση που κατέθεσε για τον Προαστιακό (υπάρχει θέμα τεράστιο για τη Διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία εξέθεσε το εποπτεύον αυτή Υπουργείο αναφέρεται μεταξύ άλλων ) ο βουλευτής της Ν.Δ. Νίκος Νικολόπουλος προς τους Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων , Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
ΕΡΩΤΗΣΗ & Α.Κ.Ε>>Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί
▼
Τρίτη 31 Ιουλίου 2012
Ο προαστιακός προσελκύει περισσότερους επιβάτες
750.000 επιβάτες κατά μέσο όρο μετακινούνται μηνιαίως ενώ τον περασμένο Γενάρη (2012)μετακινήθηκαν 894.000 επιβάτες.Το τελευταίο διάστημα υπάρχει πτώση της κίνησης κατά 5% ( λόγω της κατάργησης της μετεπιβίβασης στα Λιόσια)
Όταν γράφαμε για την έλλειψη συντονισμού ότι η εικόνα του Προαστιακού είναι η εικόνα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με χιλιάδες εν δυνάμει πελάτες του τρένου , ορισμένοι μας απειλούσαν με μηνύσεις γιατί υπογραμμίζαμε τα λάθη τους.
Εμείς και πάλι επιμένουμε στην τεράστια δυναμική του μέσου που ανακόπτεται από αποφάσεις για κλείσιμο των δρομολογίων στις 21.44 !!!! (όταν το Μετρό κλείνει στις 23.33).
Όλο το άρθρο της Καθημερινής >>
Τα τρένα που φεύγουν κι οι λέξεις που αφήνουν (ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο από συνάδελφο για την αργκό των σιδηροδρομικών)
Η γλώσσα των σιδηροδρομικών, από τον Τάσο Λαμπρόπουλο*
Ανάμεσα στο προσωπικό του σιδηροδρόμου έχει καθιερωθεί μια ιδιόρρυθμη επαγγελματική διάλεκτος που συνδυάζει λόγιες λέξεις (προερχόμενες από κανονιστικά κείμενα) και ξενικής προέλευσης λέξεις που περιγράφουν εξοπλισμό ή διαδικασίες. Οι ξενικής προέλευσης λέξεις προέρχονται από την εποχή που ο σιδηρόδρομος κατασκευάστηκε στο ελληνικό έδαφος από γάλλους και ιταλούς τεχνικούς. Σημειωτέον ότι
Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012
Συνάντηση Κ. Χατζηδάκη με δήμαρχο Πατρέων για τον σιδηρόδρομο της Πάτρας
Θέματα υποδομών και μεταφορών συζητήθηκαν μεταξύ άλλων στη συνάντηση που είχε σήμερα το πρωί ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης με το Δήμαρχο Πατρέων Γιάννη Δημαρά.
Ειδικότερα, στη συνάντηση συζητήθηκαν:
Ειδικότερα, στη συνάντηση συζητήθηκαν:
"Μηχανές τέλος. Θερμά συγχαρητήρια, είστε πανάξιοι"
Για άλλη μια φορά το στέκι γίνεται πηγή ενημέρωσης για σιδηροδρομικά θέματα .Το θέμα μας ήδη αναπαράγουν μεταξύ άλλων τα blogs olympia.gr, city-press.gr , taxalia , exomatiakaivlepo και άλλα...
(Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που φτάσανε τα πράγματα εδώ )
(Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που φτάσανε τα πράγματα εδώ )
Βιώνοντας καθημερινά το κατάντημα του σιδηροδρόμου και ειδικά την κατάρρευση του τροχαίου υλικού, μόνο αυτό θα μπορούσε να αναφωνήσει και ο πλέον αισιόδοξος εργαζόμενος στον Οργανισμό. Θερμά συγχαρητήρια! Ο στόχος σας επετεύχθη!
Βιώνουμε αγαπητοί συνάδελφοι και επιβάτες του σιδηροδρόμου, τον καθημερινό αγώνα των εργαζομένων στη συντήρηση του τροχαίου υλικού, που χωρίς υπερβολή το κρατούν σε λειτουργία με τεχνητές αναπνοές.
Και έχουμε κάθε λόγο βλέποντας τη διαθεσιμότητα των μηχανών Adtranz να φθίνει καθημερινά,
Αύριο πρωί στο στέκι θέμα για τις μηχανές .
Αύριο το πρωί το στέκι θα αναρτήσει κείμενο που θα αποκαλύπτει πολλά για όσα οδήγησαν τα τελευταία 2 χρόνια στο σημερινό κατάντημα του σιδηροδρόμου και την κατάρρευση του τροχαίου υλικού , για τον καθημερινό αγώνα των συναδέλφων που προσπαθούν με υπεράνθρωπες προσπάθειες να διατηρήσουν τον στόλο των Δ/Η και Α/Α σε ικανοποιητικά επίπεδα λειτουργίας , για το τροχαίο υλικό ύψος 40 εκ Ευρώ που παραμένει σε ακινησία έχοντας αποσυρθεί αφού προηγουμένως αποξηλώθηκε το σύνολο του εξοπλισμού του , για τις απίστευτες και χρονοβόρες διαδικασίες (για αγορά υλικού αξίας μερικών Ευρώ , απαιτούνται ακόμα και έως 15 υπογραφές ) για την προμήθεια ανταλλακτικών που θέτουν σε κίνδυνο την λειτουργία των δρομολογίων.
Απαξίωση που πίσω από αυτήν μπορεί να κρύβετε τελικά και το σχέδιο για την απόσχιση των μηχανεργοστασίων και την εκχώρηση τους σε ιδιώτη.
Αύριο το πρωί στο στέκι της έλξης......Κυριακή 29 Ιουλίου 2012
Τι συζητείται για την αύξηση ορίων ηλικίας - εφάπαξ - συντάξεις - επίδομα δώρων
Στο τραπέζι βρίσκεται η γενικευμένη αύξηση του ορίου ηλικίας (επιμήκυνση του χρόνου εργασίας και όχι οικονομικής προσαρμογής !) , καθώς και η επίσπευση της εφαρμογής των δυσμενών αλλαγών στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και στον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων.
Το μέτρο που υπάρχει πάνω στο τραπέζι και αφορά νέους και παλαιούς ασφαλισμένους ....>>
Το μέτρο που υπάρχει πάνω στο τραπέζι και αφορά νέους και παλαιούς ασφαλισμένους ....>>
Πώς γίνονται οι ιδιωτικοποιήσεις οι καλές
Ενδιαφέρον άρθρο που κυκλοφορεί σε πολλά site και blogs με αφορμή προφανώς την ιδιωτικοποίηση της Αγροτικής και αναφέρεται στο πως γίνεται η ιδιωτικοποίηση η ...καλή ! Διαβάστε το !!!! >>>
Στην πολυκατοικία μας αποφασίσαμε να αναμετρηθούμε με τις μεγάλες ιστορικές προκλήσεις και να ιδιωτικοποιήσουμε τον ανελκυστήρα.Τις εποχές που ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητές μας, ο ανελκυστήρας ήταν δημόσιο αγαθό.
Απο Στρυμόνα οι εμπορικές αμαξοστοιχίες
Δεν έχει αποκατασταθεί η υποδομή ακόμα στην γραμμή της Ειδομένης μετά τον πρόσφατο εκτροχιασμό (επιβεβαιώνεται από πληροφορίες μας ,για την κακή κατάσταση της γραμμής και την ύπαρξη στο σημείο του εκτροχιασμού μεγάλης στρέβλωσης λόγω των υψηλών θερμοκρασιών).Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως για την αποκατάσταση της γραμμής δόθηκε εργολαβία και οι εργασίες θα ξεκινήσουν τις επόμενες μέρες.
Η κυκλοφορία των εμπορικών θα γίνεται μέχρι τότε από τον Στρυμόνα προκειμένου να μην υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των φορτίων.
Η κυκλοφορία των εμπορικών θα γίνεται μέχρι τότε από τον Στρυμόνα προκειμένου να μην υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των φορτίων.
Σάββατο 28 Ιουλίου 2012
Επιλέγουν τον ΟΣΕ για Αθήνα - Θεσσαλονίκη
*Σημερινό δημοσίευμα της Καθημερινής που επιβεβαιώνει επί λέξη τα όσα γράψαμε προχτές .
Ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν τα τρένα του ΟΣΕ για τη μετακίνησή τους μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η επιβατική κίνηση εκτοξεύθηκε πέρσι το καλοκαίρι όταν και «ρίχτηκαν» στην αγορά τα εκπτωτικά εισιτήρια, που έφταναν ακόμη και τα 9 ευρώ για την απλή μετάβαση από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη ή αντίστροφα.
Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012
Δήλωση Προέδρου ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλου μετά τη συνάντηση της ΓΣΕΕ με την Τρόικα
Τσαρλατάνους και κομπογιαννίτες χαρακτήρισε τους Τροικανούς ο κ. Παναγόπουλος μετά την σημερινή συνάντηση της ΓΣΕΕ με την Τρόικα.
'Ολη η δήλωση του προέδρου της ΓΣΕΕ >>>
'Ολη η δήλωση του προέδρου της ΓΣΕΕ >>>
6 μήνες μετά κ ακόμα με 140χλμ το Δομοκός - Θεσσαλονίκη
Κ όμως έχουν περάσει κάτι παραπάνω από 6 μήνες και το πρόβλημα με την ταχύτητα στο Δομοκός - Θεσσαλονίκη (βραδυπορία 140 χλμ λόγων των ρηγμάτων στους τροχούς των H/A ) δεν έχει λυθεί....Αποτέλεσμα ;
Καθημερινές καθυστερήσεις (17+ λεπτά βάζει ένα τρένο από την Θεσσαλονίκη έως τον Δομοκό ,ενώ με τα τελευταία προβλήματα στην τηλεδιοίκηση οι καθυστερήσεις αυξάνονται ) , οι διασταυρώσεις δεν βγαίνουν όπως έχουν προγραμματιστεί από την κυκλοφορία και τα τρένα φτάνουν με σοβαρές καθυστερήσεις στους τελικούς προορισμούς.
Ο κόσμος όπως βλέπουμε συνεχίζει να εμπιστεύεται το τρένο
Οσοι δουλεύουν βράδυ κινδυνεύουν να πάθουν έμφραγμα - εγκεφαλικό
*Η μεγαλύτερη μελέτη μέχρι σήμερα,αποδεικνύει την ιδιαιτερότητα συγκεκριμένων επαγγελμάτων
Οσοι εργάζονται σε νυχτερινές βάρδιες, αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πάθουν έμφραγμα ή εγκεφαλικό σε σχέση με όσους δουλεύουν τη μέρα, σύμφωνα με μία νέα καναδο-νορβηγική επιστημονική έρευνα, τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα πάνω στο ζήτημα.
Οσοι εργάζονται σε νυχτερινές βάρδιες, αντιμετωπίζουν μεγαλύτερο κίνδυνο να πάθουν έμφραγμα ή εγκεφαλικό σε σχέση με όσους δουλεύουν τη μέρα, σύμφωνα με μία νέα καναδο-νορβηγική επιστημονική έρευνα, τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα πάνω στο ζήτημα.
Από την μελέτη προκύπτει ότι το πρόβλημα αφορά γενικότερα, αν και σε μικρότερο βαθμό, όσους εργάζονται όχι μόνο το πρωί, αλλά σε ακανόνιστες ή εναλλασσόμενες βάρδιες.
Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012
Ρήμαζε το δίκτυο στην Φθιώτιδα....
Όταν του τελείωναν τα χρήματα, ρήμαζε το δίκτυο του Ο.Σ.Ε. στη Φθιώτιδα και πoυλούσε το χαλκό από τα καλώδια που ξήλωνε. Μόνο τον τελευταίο μήνα, ο 28χρονος Ρουμάνος είχε «επισκεφτεί» τέσσερις φορές τις σιδηροδρομικές γραμμές στην περιοχή της Αμφίκλειας.
Το ακούσαμε και αυτό...Δίκαιη λιτότητα !
Φιλότιμη προσπάθεια καταβάλουν τα μεγάλα ΜΜΕ να προβάλουν την εικόνα μιας Κυβέρνησης που μάχεται υπέρ πατρίδος.
Η πραγματικότητα που δεν αλλάζει είναι ότι τα μέτρα των 11.5 Δις έχουν ψηφιστεί στην Βουλή από την προηγούμενη Κυβέρνηση (ΠΑΣΟΚ -ΝΔ ) και αυτό που μένει είναι η υλοποίηση τους.
Το νέο που ακούσαμε είναι το αστείο περί δίκαιης λιτότητας αλλά και αυτό για ταχύτερη εφαρμογή του Νόμου Λοβέρδου που ανέβαζε τα όρια ηλικίας για συνταξιοδότηση μέχρι το 2015.(40 χρόνια δουλειάς - 60 όριο ηλικίας ).
Σήμερα πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ ότι ίσως η εφαρμογή του νόμου έρθει ποιο κοντά (με ότι αυτό συνεπάγεται για τους ασφαλισμένους από 01.01.1983 έως 31.12.1992 )
Η πραγματικότητα που δεν αλλάζει είναι ότι τα μέτρα των 11.5 Δις έχουν ψηφιστεί στην Βουλή από την προηγούμενη Κυβέρνηση (ΠΑΣΟΚ -ΝΔ ) και αυτό που μένει είναι η υλοποίηση τους.
Το νέο που ακούσαμε είναι το αστείο περί δίκαιης λιτότητας αλλά και αυτό για ταχύτερη εφαρμογή του Νόμου Λοβέρδου που ανέβαζε τα όρια ηλικίας για συνταξιοδότηση μέχρι το 2015.(40 χρόνια δουλειάς - 60 όριο ηλικίας ).
Σήμερα πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ ότι ίσως η εφαρμογή του νόμου έρθει ποιο κοντά (με ότι αυτό συνεπάγεται για τους ασφαλισμένους από 01.01.1983 έως 31.12.1992 )
Καταιγίδα μέτρων ....
Aπο newsit.gr - ethnos.gr -real.gr
Πλέον δεν συζητείται καν αν θα υπάρξουν εξαιρέσεις. Οι μειώσεις ελέω τρόικας και για να ανάψει πράσινο φως για τη δόση του Σεπτεμβρίου ώστε να μην κηρύξει η χώρα στάση πληρωμών είναι οριζόντιες και δεν μένουν μόνο στα λεγόμενα υψηλά κλιμάκια.
Με λίγα λόγια οι περικοπές δεν αφορούν μόνο σε όσους έχουν μισθούς ή συντάξεις άνω των 2.000 ευρώ. Ξεκινούν από τα 1.000.
Πλέον δεν συζητείται καν αν θα υπάρξουν εξαιρέσεις. Οι μειώσεις ελέω τρόικας και για να ανάψει πράσινο φως για τη δόση του Σεπτεμβρίου ώστε να μην κηρύξει η χώρα στάση πληρωμών είναι οριζόντιες και δεν μένουν μόνο στα λεγόμενα υψηλά κλιμάκια.
Με λίγα λόγια οι περικοπές δεν αφορούν μόνο σε όσους έχουν μισθούς ή συντάξεις άνω των 2.000 ευρώ. Ξεκινούν από τα 1.000.
Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012
Το αδιέξοδο της νεοφιλελεύθερης πολιτικής.Η γεμάτη νόημα γελοιογραφία της βρετανικής εφημερίδας ''Independent'' για την Ελλάδα και τη Μέρκελ !
Ο γελοιογράφος της βρετανικής εφημερίδας παρουσιάζει ένα άγαλμα που μοιάζει με την Αφροδίτη της Μήλου και μάλιστα έχει μια ελληνική σημαία τυλιγμένη γύρω από το σώμα της, παραπέμποντας συνειρμικά στο προσβλητικό εξώφυλλο του Focus.Στη γελοιογραφία διακρίνεται η Άνγκελα Μέρκελ να απομακρύνεται από το ελληνικό άγαλμα κρατώντας ένα πριόνι στα χέρια. Ωστόσο, αντί να αποχωρεί άνετη, τα (κομμένα) χέρια του αγάλματος της σφίγγουν το λαιμό και η ίδια ασφυκτιά.
Σα να θέλει να πει ενδεχομένως η βρετανική εφημερίδα στην Άνγκελα Μέρκελ «προσβάλλατε την Ελλάδα, την πληγώσατε αλλά όλο αυτό τώρα γυρνάει πίσω σε εσάς».
Νέες περικοπές σε συντάξεις, εφάπαξ - έρχεται ενιαίο μισθολόγιο για ΔΕΚΟ ;
Συντάξεις, εφάπαξ και κοινωνικά επιδόματα θα σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος των περικοπών στο πακέτο των μέτρων ύψους 11,5 δισ. ευρώ που ζητεί η τρόικα.Ο αρχικός σχεδιασμός της κυβέρνησης ότι από τις τρεις συγκεκριμένες πηγές θα υπάρξει εξοικονόμηση δαπανών ύψους 4 δισ. ευρώ. Ο κατάλογος των μέτρων, όμως, έως και χθες το βράδυ παρέμενε ανοικτός καθώς ήταν αδύνατον να συγκεντρωθεί το ποσό των 11,5 δισ. χωρίς πρόσθετες περικοπές.Ετσι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, αποφασίστηκε οι περικοπές σε συντάξεις, εφάπαξ και κοινωνικά επιδόματα να αυξηθούν κατά 1 δισ. ευρώ, φθάνοντας τελικά στα 5 δισ. ευρώ.
Τρίτη 24 Ιουλίου 2012
Υπεγράφη η μαθητεία των 13 βοηθών
Οριστική λύση στο θέμα της μαθητείας των βοηθών δόθηκε σήμερα , αφού υπεγράφη το πρόγραμμα της εκπαίδευσης των 13 συναδέλφων .
Η μαθητεία όπως είχαμε γράψει ξεκινά την 1η Οκτωβρίου, θα έχει διάρκεια 134 μέρες και θα έχει ολοκληρωθεί στις 14 Μάρτη του 2013.
Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στους 13 συναδέλφους και με το καλό μηχανοδηγοί !
Η μαθητεία όπως είχαμε γράψει ξεκινά την 1η Οκτωβρίου, θα έχει διάρκεια 134 μέρες και θα έχει ολοκληρωθεί στις 14 Μάρτη του 2013.
Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στους 13 συναδέλφους και με το καλό μηχανοδηγοί !
Προειδοποιητική στάση εργασίας των ηλεκτροδηγών ΗΣΑΠ - Μετρό με αίτημα >
Μετά το χτεσινό συμβάν όπου επιβάτης προσπάθησε ανεπιτυχώς να αυτοκτονήσει πηδώντας στις γραμμές στον σταθμό Αττικής και την κράτηση του ηλεκτροδηγού στο τμήμα όλο το βράδυ για να αποφασίσει ...το πρωί ο εισαγγελέας την άρση του περιορισμού (λες και φταίει σε κάτι ο συνάδελφος) οι συνάδελφοι ηλεκτροδηγοί πραγματοποιούν σήμερα προειδοποιητική 2ωρη στάση εργασίας (11.00-13.00)με αίτημα την θεσμοθέτηση ειδικής Νομοθετικής Ρύθμισης για το θέμα αυτό.
Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουμε πολλές φορές και οι μηχανοδηγοί , όπου οδηγούμαστε στο τμήμα σαν θύτες - εγκληματίες ενώ στην ουσία είμαστε εμείς τα θύματα σε αυτές τις περιπτώσεις.
Η πολιτεία θα πρέπει άμεσα να νομοθετήσει για το θέμα αυτό
Διαβάστε την ανακοίνωση που μας έστειλαν οι συνάδελφοι ηλεκτροδηγοί >Αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων λόγω των υψηλών θερμοκρασιών
Οι μηχανοδηγοί - ιδιαίτερα όσοι εκτελούν υπηρεσίες ελιγμών και βρίσκονται σε διαρκή κίνηση σε όλο το 8ωρο (για αλλαγή συρμών κτλπ) - εκτός των άλλων , έχουν να αντιμετωπίσουν και την καταπόνηση από τις υψηλές θερμοκρασίες (ιδιαίτερα όσοι εκτελούν βάρδιες μεταξύ 12.00 -18.00 καθημερινά).
Δημοσιεύουμε την εγκύκλιο της ΓΣΕΕ (11.07.2012 ) με τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνει ο εργοδότης προκειμένου να προστατευτεί η υγεία και η ασφάλεια του προσωπικού.
Κλικ στην εικόνα αριστερά για μεγέθυνση .
Εκτός των άλλων η εγκύκλιος αναφέρει >
Εκτός των άλλων η εγκύκλιος αναφέρει >
Κυριακή 22 Ιουλίου 2012
Μειωμένο (κατά 50.54%!!!) εφάπαξ βάση των εισφορών τους λαμβάνουν οι σιδηροδρομικοί....
Μεγάλη κουβέντα έχει ανοίξει σχετικά με τις μειώσεις που πρόκειται να επιβληθούν στο εφάπαξ των εργαζομένων στο δημόσιο και στις ΔΕΚΟ .
Δίπλα ο πίνακας που δημοσιεύτηκε (κλικ για μεγέθυνση )σήμερα στο Έθνος και που αποδεικνύει ότι οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο πέρνουν λιγότερο εφάπαξ σε σχέση με τις εισφορές που έχουν καταβάλει !
Μάλιστα το μειωμένο ποσό ( σε ποσοστό 50,54% !!!! ) σε σχέση με τις εισφορές είναι το τρίτο μεταξύ όσων αποδεδειγμένα αδικούνται στην καταβολή του εφάπαξ.
Δίπλα ο πίνακας που δημοσιεύτηκε (κλικ για μεγέθυνση )σήμερα στο Έθνος και που αποδεικνύει ότι οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο πέρνουν λιγότερο εφάπαξ σε σχέση με τις εισφορές που έχουν καταβάλει !
Μάλιστα το μειωμένο ποσό ( σε ποσοστό 50,54% !!!! ) σε σχέση με τις εισφορές είναι το τρίτο μεταξύ όσων αποδεδειγμένα αδικούνται στην καταβολή του εφάπαξ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα διαχρονικά προβλήματα του ΟΣΕ
Απο kathimerini.gr
Η έντονη αναγγελία στις προγραμματικές δηλώσεις του πρωθυπουργού και του υπουργού Ανάπτυξης για ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σαν στοίχημα, αλλά και τα πάνω από δύο χρόνια προσπάθειας εξυγίανσης με βάση τον νόμο 3891/2010 «Αναδιάρθρωση και εξυγίανση ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ», υποχρεώνουν στις παρακάτω παρατηρήσεις για να αποφευχθούν δυσάρεστες επιπτώσεις και λάθος προσδοκίες από τη νέα πολιτική ηγεσία.
Σάββατο 21 Ιουλίου 2012
Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας
Εκτροχιασμό εμπορικής αμαξοστοιχίας είχαμε πριν από μερικές ώρες στην γραμμή Ειδομένης - Θεσσαλονίκης.
Προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το συμβάν οφείλεται σε στρέβλωση της γραμμής.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.
Προκλήθηκαν μόνο υλικές ζημιές και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το συμβάν οφείλεται σε στρέβλωση της γραμμής.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.
Έρχεται και νέο μισθολόγιο - μειώσεις ;
Πλήρη εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και στις ΔΕΚΟ προβλέπουν τα μέσα ενημέρωσης αφού με αυτόν τον τρόπο θεωρούν ότι θα καλυφθούν μέρος από τα 3.5 δις που υπολείπονται των 11 Δις που αποφάσισε με το μεσοπρόθεσμο η Κυβέρνηση Παπαδήμου (ΠΑΣΟΚ -ΝΔ ) και θα υλοποιήσει η σημερινή Κυβέρνηση Σαμαρά (ΝΔ -ΠΑΣΟΚ- Δημ. Αριστερά )..
Οι σιδηροδρομικοί ήδη και από το 2009 έχουν υποστεί μειώσεις που ξεπερνούν αποδεδειγμένα το 45% ενώ στον κλάδο μας οι μειώσεις μετά την κατάργηση του ΚΔΑ και την προσαρμογή στον Νόμο 4024 φτάνουν και το 55%!
Όλοι οι σιδηροδρομικοί βρίσκονται πλέον σε αναμονή των εξαγγελιών και κυρίως των αντιδράσεων των συνδικάτων αν προχωρήσει αυτό το σενάριο.(Υπενθυμίζουμε ότι ΔΕΝ έχει υπογραφεί ακόμα ΣΣΕ ενώ οι συζητήσεις έχουν παγώσει ).
Ιδιαίτερα για τον κλάδο μας , τον μοναδικό (οδηγών μέσων σταθερής τροχιάς )που δεν εξαιρέθηκε από τα πλαφόν του μισθολογίου (και που περιμένει την αποκατάσταση αυτής της αδικίας ) μια τέτοια εξέλιξη θα σημαίνει σοβαρές επιπλέον μειώσεις.
Τα επόμενα δέκα χρόνια οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι θα πρέπει να καλύψουν 80.000 θέσεις εργασίας!!
Και έτσι σκέφτονται με προσλήψεις προσωπικού από χώρες του ευρωπαϊκού Νότου όπως η Ελλάδα, η Ισπανία και η Πορτογαλία που πλήττονται από την οικονομική κρίση,να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις προσωπικού.
Η ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα θα μπορούσε να δημιουργήσει 20.000 νέες θέσεις εργασίας καθώς λόγο της γεωγραφικής μας θέση αποτελούμε κόμβο στην μεταφορά εμπορευμάτων.
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012
Ενδιαφέρουσα συνέντευξη Χατζηδάκη στον Real
Ο κ. Χατζηνικολάου τόνισε ότι ο ΟΣΕ με μια σοβαρή διοίκηση και με μια άλλη πολιτική θα μπορούσε να είναι μια απο τις καλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα !
Η Κυβέρνηση τόνισε ο κ. Χατζηδάκης , τους επόμενους μήνες θα εργαστεί για την ωρίμανση των συνθηκών που θα επιτρέψουν την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , η οποία δεν μπορεί να προχωρήσει αν δεν λυθούν τα προβλήματα -σε σχέση με τις κρατικές επιδοτήσεις- με την Ευρωπαική Επιτροπή .Μάλιστα δήλωσε ότι η περίπτωση και το πρόβλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θυμίζει αυτό της Ολυμπιακής , ενώ για τον ΟΣΕ είπε ότι θα χρειαστεί να γίνει οργανωτική αναδιάρθρωση σε σχέση με την τεχνική βάση .
Στην ερώτηση στο πως οι αποκρατικοποιήσεις θα οδηγήσουν στην πολυπόθητη ανάπτυξη
Σε δολιοφθορά οφείλεται το προχτεσινό μπάχαλο στον Προαστιακό - Οδηγία της ΔΙΚΑΜ προκαλεί σοβαρότατα ερωτηματικά
Σύμφωνα με έγγραφο της ΔΙΚΑΜ με θέμα << Ενέργειες του προσωπικού Έλξης σε ηλεκτροδοτούμενο Δίκτυο>> (αρ. πρωτ. 1029439/19.07.2012) η διακοπή τάσης προχτές στον Προαστιακό , οφείλεται σε δολιοφθορά.
Στο έγγραφο γίνεται λόγος για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν οι μηχανοδηγοί σε ανάλογες περιπτώσεις ενώ με τα γραφόμενα επιβεβαιώνονται στο απόλυτο τα όσα έγραψε προχτές το στέκι , αφού αναφέρεται ότι ο Ρ/Ε του ΟΣΕ στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχει ένδειξη ελέγχου της θέσης αποζεύκτου και ως εκ τούτου δεν γνωρίζει ότι το Δίκτυο δεν έχει τάση !!!! Πλήρη επιβεβαίωση για τα γραφόμενα μας (όσον αφορά την έλλειψη συντονισμού ) αποτελεί
Περιφερειακή Ενωση Δήμων Πελοποννήσου: Συνέδριο για το τρένο
Συνέδριο για την επαναλειτουργία του τρένου και της σιδηροδρομικής γραμμής στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, θα πραγματοποιήσει στην Καλαμάτα το φθινόπωρο, η Περιφερειακή Ενωση Δήμων (ΠΕΔ). Αυτό ανακοίνωσε χθες ο πρόεδρός της - δήμαρχος Καλαμάτας Π. Νίκας, χαρακτηρίζοντας μείζονος σημασίας το συγκεκριμένο θέμα, το οποίο, όπως είπε, θα θέσει στον εκπρόσωπο της κυβέρνησης, που θα παραστεί την ερχόμενη Δευτέρα στην παράδοση του αυτοκινητόδρομου στη Μεσσηνία.
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012
Μείωση του εφάπαξ κατά 22,63% (Προεκλογική δέσμευση και αυτή...)
Τη μείωση των εφάπαξ του Δημοσίου κατά 22,63% ανακοίνωσε ο υπουργός Εργασίας, Γιάννης Βρούτσης, στους εκπροσώπους της ΑΔΕΔΥ, κατά τη συνάντηση που είχαν νωρίτερα.Η μείωση αφορά και τις αιτήσεις που εκκρεμούν και για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί ακόμα εφάπαξ ενώ οι πληροφορίες λένε ότι ακολουθούν και τα υπόλοιπα ταμεία.
Πράσινο φως» από ΕΕ για σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών Αλεξανδρούπολη-Μπουργκάς!!!!
Το «πράσινο φως» στην ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών της Αλεξανδρούπολης και του Μπουργκάς της Βουλγαρίας έδωσε η ΕΕ, αποδεχόμενη σχετική πρόταση των Οργανισμών Λιμένων Καβάλας, Αλεξανδρούπολης, Μπουργκάς και Βάρνας.
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012
Η επιστολή της ΠΕΠΕ για το ΜΑΙ
Η επιστολή της ΠΕΠΕ για την κατάσταση του χώρου αναμονής στο ΜΑΙ.Σύμφωνα με πληροφόρίες το επόμενο διάστημα θα σταλεί και νέα επιστολή που θα αναλύει τα προβλήματα στους χώρους Πανελλαδικά.
Χαμός στον Προαστιακό - Έπεσε το ρεύμα καταργούνται δρομολόγια.Μόλις 1 υποσταθμός λειτουργεί !Τεράστια η έλλειψη συντονισμού
Και πως να μην καταργηθούν τα δρομολόγια και να γίνει γνωστό που είναι η βλάβη αφού μετά την καταστροφή των οπτικών ινών απο την λεηλασία των τελευταίων χρόνων στις Υποδομές , λειτουργεί μόνο ο ένας απο τους υποσταθμούς που παρέχουν ρεύμα στο Λιόσσια - Κιάτο και μάλιστα χωρίς να έχει εικόνα ο Ρυθμιστής ! Το έχουμε ξαναγράψει και αυτό αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.Ενδεικτικά αναφέρουμε>
Nέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών ο Νίκος Σταθόπουλος
Ανακοινώθηκαν πριν από λίγη ώρα από το γραφείο τύπου του Πρωθυπουργού τα ονόματα των νέων γραμματέων των υπουργείων
Στην Γενική Γραμματεία Μεταφορών τοποθετείται ο Σταθόπουλος Νίκος σύμβουλος του Κ. Χατζηδάκη.Έχει διατελέσει Πρόεδρος στο ΤΡΑΜ αλλά οι σιδηροδρομικοί τον θυμούνται και από το πέρασμα του στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο αφού από το 2004 και για σειρά ετών ήταν αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής ανάπτυξης για την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και τις πρώην σοβιετικές χώρες του Δημόσιου Φορέα Συγκοινωνιών του Παρισιού- RATP DEVELOPMENT.
Επιστολή Π. Τερζόγλου
Δημοσιεύουμε την επιστολή του συναδέλφου Π.Τερζόγλου με τίτλο <<Κι εγώ … ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ!!! Κι εγώ είμαι … κατά του μνημονίου!!!>>
Το σιδηροδρομικό στοίχημα του Μπαράκ Ομπάμα
>η δημόσια εταιρεία Amtrak σχεδιάζει επενδύσεις 151 δισ. δολαρίων έως το 2040!!!
Το 1942 η διαδρομή με τρένο από τη Νέα Υόρκη στο Μόντρεαλ του Καναδά διαρκούσε 9 ώρες και 10 λεπτά. Το 2010 διαρκούσε 12 ώρες! Εφέτος η διάρκεια μειώθηκε στα επίπεδα του 1942, χάρη στη «γραμμή υψηλής ταχύτητας» Ουάσιγκτον - Βοστώνη μέσω Νέας Υόρκης. Πρόκειται για απόσταση 734 χιλιομέτρων, στην οποία ο συρμός αναπτύσσει ταχύτητα που ξεπερνά κατά τι τα 200 χλμ. την ώρα. Οχι σπουδαία πράγματα, αν σκεφθεί κανείς ότι
Ο σιδηρόδρομος χρειάζεται αναβάθμιση και αναδιοργάνωση
Η ιδιωτικοποίηση δεν είναι λύση για το τρένο, τονίστηκε στη συνάντηση των Οικολόγων Πράσινων με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών
Συνάντηση με τη διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) είχαν χθες το απόγευμα στα γραφεία τους οι Οικολόγοι Πράσινοι. Στη συνάντηση,
Συνάντηση με τη διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) είχαν χθες το απόγευμα στα γραφεία τους οι Οικολόγοι Πράσινοι. Στη συνάντηση,
Τρίτη 17 Ιουλίου 2012
ΚΚΕ: Η τρικομματική κυβέρνηση απαξιώνει τον ΟΣΕ
Τις απόψεις του για τον ΟΣΕ παρουσιάζει το ΚΚΕ με ανακοίνωσή του. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση:
Επιστολή Τοπικής Γραμματείας ΜΑΙ
Δημοσιεύουμε την επιστολή της τοπικής Γραμματείας του ΜΑΙ μετά την συνεδρίαση της προηγούμενης Τετάρτης.
Τοποθετήσεις στον ΟΣΕ
Στην χτεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ , έγιναν οι πρώτες τοποθετήσεις Διευθυντών κατ εφαρμογή του Οργανογράμματος.
Αναλυτικότερα
Αναλυτικότερα
Σε 5 δόσεις τα αναδρομικά για τα ΒΑΕ
Σύμφωνα με πληροφορίες σε 5 ισόποσες δόσεις θα κρατηθούν τελικά τα αναδρομικά για την ένταξη των μηχανοδηγών (ασφαλισμένων στο ΙΚΑ) στο καθεστώς ΒΑΕ.
Η πρώτη δόση θα είναι στις 16/8 ενώ το ποσό εκτιμάται ότι θα κυμανθεί στα 100Ε μεσοσταθμικά για τον καθένα.Θυμίζουμε ότι εκκρεμούν 6 μήνες , αφού η ένταξη έγινε από 01.01.2012.
Για τους παλαιούς ασφαλισμένους , αναμένεται ακόμα η απάντηση από το ΙΚΑ .
Η πρώτη δόση θα είναι στις 16/8 ενώ το ποσό εκτιμάται ότι θα κυμανθεί στα 100Ε μεσοσταθμικά για τον καθένα.Θυμίζουμε ότι εκκρεμούν 6 μήνες , αφού η ένταξη έγινε από 01.01.2012.
Για τους παλαιούς ασφαλισμένους , αναμένεται ακόμα η απάντηση από το ΙΚΑ .
Αυτοδιαχείριση. Πραγματικότητα ή ουτοπία ;
Στην Θεσσαλονίκη εργαζόμενοι πέρνουν το εργοστάσιο (Βιομηχανική Μεταλλευτική)στα χέρια τους.
Καλοκαίρι 2012 στην Θεσσαλονίκη του Μνημονίου και της ανεργίας και ενώ η ειδησεογραφία έχει να σου πει μόνο δυσάρεστα (και άλλες αυτοκτονίες, η ανεργία σπάει νέα ρεκόρ, νέες περικοπές, η κυβέρνηση ξεπουλά τον δημόσιο πλούτο κ.α.) ξαφνικά ακούς την είδηση ότι οι 70 περίπου εργαζόμενοι του εγκαταλελειμμένου εργοστασίου Βιομηχανική Μεταλλευτική που είναι εδώ και 14 μήνες απλήρωτοι αποφάσισαν να αυτοδιαχειριστούν το εργοστάσιό τους.
Ανασύσταση Προεδρείου στο Σωματείο Εργαζομένων Προαστιακού
Έπειτα από συνεδρίαση του Σωματείου αποφασίστηκε να υλοποιηθεί η από 3/3/2011 απόφαση του Δ.Σ. για ανασύσταση του προεδρείου.
Η νέα σύνθεση όπως πρόεκυψε έπειτα από ψηφοφορία είναι η εξής:
Η νέα σύνθεση όπως πρόεκυψε έπειτα από ψηφοφορία είναι η εξής:
Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012
Δελτίο Τύπου μετά την σημερινή επίσκεψη κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ στον ΟΣΕ
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ- ΕΚΜ (Π. Λαφαζάνης, Ν. Χουντής, Δ. Στρατούλης) ΣΤΟΝ ΟΣΕ: »Εθνικό, πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό έγκλημα το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας!» :
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο «εκτροχιασμός» των ιδιωτικοποιημένων σιδηροδρόμων
Μια ιδιαίτερα διδακτική αναδρομή...
Η υιοθέτηση του «βρετανικού μοντέλου» για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλαδή της διάσπασής της και την παραχώρηση του δικαιώματος εκμετάλλευσης δρομολογίων της σε διαφορετικές εταιρείες,
Η τρόικα βάζει σε τροχιά πώλησης τους σιδηροδρόμους
«Χρυσάφι» βλέπουν στη μεταφορά εμπορευμάτων και στην αξιοποίηση των ακινήτων του Οργανισμού οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές
Στις προγραμματικές δηλώσεις του, ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς έθεσε ως θέμα πρώτης προτεραιότητος το θέμα του ΟΣΕ. Πρόθεση της κυβέρνησής του είναι να «τρέξει» το εγχείρημα το συντομότερο δυνατόν, με την ελπίδα ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η εταιρεία που διαχειρίζεται το μεταφορικό έργο του οργανισμού, θα αποτελέσει την πρώτη μείζονος κλίμακας αποκρατικοποίηση,
Κυριακή 15 Ιουλίου 2012
Catastroika ...Για όσους δεν το είδαν (κ με την ευκαιρία των επερχόμενων ιδιωτικοποιήσεων)
CATASTROIKA από infowarΗ CATASTROIKA αναζητά τις συνέπειες από την ολοκληρωτική εκποίηση μιας χώρας. Εξετάζοντας παραδείγματα ιδιωτικοποιήσεων και απορρύθμισης στις πιο αναπτυγμένες χώρες της Δύσης προσπαθεί να προβλέψει τι θα συμβεί αν το ίδιο μοντέλο εφαρμοστεί σε μία χώρα υπό καθεστώς επιτήρησης.(υπάρχει και 15 λεπτο για τους σιδηροδρόμους )
Σάββατο 14 Ιουλίου 2012
Εκτός η τηλεδιοίκηση μετά τον Ευαγγελισμό- Προβλήματα στον Προαστιακό Αθήνας
Εκτός παραμένει η τηλεδιοίκηση εδώ και μερικές μέρες μετά τον Ευαγγελισμό στην Λάρισα καθώς υπήρξε νέα δολιοφθορά(κόψιμο καλωδίων) και τα φωτοσήματα είναι εκτός.Η κυκλοφορία μεταξύ ΤΧ1 - Ευαγγελισμού και αντίστροφα γίνεται με τηλεγραφήματα ενώ καθηλωμένα είναι τα κλειδιά στην παρακαμπτήριο στους Νέους Πόρους .
Σε εγρήγορση οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ ενάντια στην ιδιωτικοποίηση
-Κατάργηση γραμμής του Προαστιακού δύο μήνες μετά την ανακαίνισή της
Σε εγρήγορση βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ σχετικά με τα σχέδια της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση του οργανισμού....
Στη χθεσινή συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών
Σε εγρήγορση βρίσκονται οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ σχετικά με τα σχέδια της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση του οργανισμού....
Στη χθεσινή συνεδρίαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών
Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012
«Μοιράσθηκαν» αρμοδιότητες στο υπουργείο Υποδομών και Ανάπτυξης
Καθορίστηκαν οι αρμοδιότητες του υπουργείου Υποδομών και Ανάπτυξης από τον πρωθυπουργό, κ. Α. Σαμαρά και δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β'2094/2012).
Διαβάστε όλο το ΦΕΚ http://goo.gl/R8c4A
Διαβάστε όλο το ΦΕΚ http://goo.gl/R8c4A
Αποκρατικοποίηση ή εκποίηση του Ομίλου ΟΣΕ
Δημοσιεύουμε mail που λάβαμε από τον Χ. Τσιόκα πρώην Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών και άρθρο με τίτλο Αποκρατικοποίηση η εκποίηση του ομίλου ΟΣΕ...>>
Πρόκειται για ένα ερώτημα που μπορεί να έχει πολλές αναγνώσεις απάντησης.
Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012
Aποκρατικοποίηση - Ιδιωτικοποίηση του Λειτουργικού τμήματος του ΟΣΕ(ψέμματα και αλήθειες)
Το 2ο κείμενο απο τον Γ.Αναγνωστόπουλο .Ας το διαβάσουν οι δημοσιογράφοι για να μάθουν και τις αλήθειες που λένε οι σιδηροδρομικοί.>
Παρακολουθώντας τις κατευθυνόμενες διαρροές διαφόρων «κύκλων» αλλά και τις προθέσεις του Προέδρου της κυβέρνησης εθνικής ευθύνης (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) και άλλων κυβερνητικών παραγόντων για ιδιωτικοποίηση του λειτουργικού μέρους του ΟΣΕ, γεννώνται εύλογα ερωτήματα:
10 οικονομικοί λόγοι ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του λειτουργικού μέρους του ΟΣΕ
Το παρακάτω κείμενο όπως και ένα 2ο που θα δημοσιοποιήσουμε σε λίγο είναι από τον συνάδελφο Γιώργο Αναγνωστόπουλο και σήμερα υιοθετήθηκε από Συμβούλιο Διοικήσεων της ΠΟΣ σαν αρχική πλατφόρμα θέσεων των σιδηροδρομικών.
1)Ο ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν παράγουν πρωτογενή ελλείμματα το τελευταίο τρίμηνο του 2011και το τρέχον έτος η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα δύο τελευταία χρόνια ο ΟΣΕ, όπως φαίνεται στους αντίστοιχους ισολογισμούς και τις προβλέψεις του Υπουργείου για το 2012.
2)Τα οφειλόμενα σε αθέτηση καταβολής οικονομικών υποχρεώσεων του Δημοσίου προς τον ΟΣΕ,
Αύριο η εξόφληση - Κρατήθηκαν για πρώτη φορά τα ΒΑΕ
Αύριο Παρασκευή 13 Ιουλίου θα καταβληθεί η εξόφληση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Για πρώτη φορά - και μόνο για τους ασφαλισμένους στο ΙΚΑ (δηλαδή τους 22 νέους μηχανοδηγούς και 13 βοηθούς )κρατήθηκαν εισφορές (αυξημένες κατά 3.95%) σε καθεστώς ΒΑΕ. Το νέο ποσό της εισφοράς ανέρχεται στο 19.95%.
Για τους παλαιούς ασφαλισμένους (μηχανοδηγούς ασφαλισμένους στο ΤΑΠ - ΟΤΕ ) η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Αλλαγές για την επίσκεψη του κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ στην Καρόλου
Ενημερωθήκαμε ότι τελικά ο Α. Τσίπρας δεν θα είναι μεταξύ των εκπροσώπων του ΣΥΡΙΖΑ που θα επισκεφτούν την Δευτέρα την Καρόλου.
Την τελική σύνθεση πλαισιώνουν ο Π. Λαφαζάνης , ο Δ. Στρατούλης και ο Νίκος Χουντής.Η συνάντηση - συζήτηση με τους εργαζομένους θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα στις 12.30 στην Καρόλου.
«Να μην προχωρήσει καμία ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΩΤΗ ΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΣΕ
Με εκπροσώπους εργαζομένων του ΟΣΕ συναντήθηκε το πρωί της Τετάρτης η βουλευτίνα Λάρισας του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ Ηρώ Διώτη, με αντικείμενο το επικείμενο ξεπούλημα κερδοφόρων θυγατρικών του Οργανισμού από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Τρίτη 10 Ιουλίου 2012
Έδρα η αμαξοστοιχία για μηχανοδηγούς - κίνηση !
Οι άνθρωποι είναι αποφασισμένοι να καταργήσουν το εργατικό δίκαιο .
Δίπλα δημοσιεύουμε την γνωμοδότηση απο το Γενικό Λογιστήριο του κράτους για τα εκτός έδρας.
Με λίγα λόγια ο υπογράφων αυτό το χαρτί καταργεί το εργατικό δίκαιο , αφού ερμηνεύοντας όπως θέλει τον κανονισμό λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , γνωματεύει ότι έδρα για μηχανοδηγούς κ προσωπικό κίνησης είναι η αμαξοστοιχία και άρα δεν δικαιούται το προσωπικό αυτό αποζημίωση εκτός έδρας!
Ηδη η ΠΕΠΕ έδωσε την απαράδεκτη γνωμάτευση σε δικηγόρο για να την προσβάλει άμεσα.
Κλικ αριστερά για να διαβάσετε την πραγματικά απίστευτη γνωμάτευση.
Δίπλα δημοσιεύουμε την γνωμοδότηση απο το Γενικό Λογιστήριο του κράτους για τα εκτός έδρας.
Με λίγα λόγια ο υπογράφων αυτό το χαρτί καταργεί το εργατικό δίκαιο , αφού ερμηνεύοντας όπως θέλει τον κανονισμό λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ , γνωματεύει ότι έδρα για μηχανοδηγούς κ προσωπικό κίνησης είναι η αμαξοστοιχία και άρα δεν δικαιούται το προσωπικό αυτό αποζημίωση εκτός έδρας!
Ηδη η ΠΕΠΕ έδωσε την απαράδεκτη γνωμάτευση σε δικηγόρο για να την προσβάλει άμεσα.
Κλικ αριστερά για να διαβάσετε την πραγματικά απίστευτη γνωμάτευση.
Ευχαριστήρια επιστολή εκ μέρους της οικογένειας Κωνσταντίνου Θάνου
Δημοσιεύουμε την επιστολή που λάβαμε απο την οικογένεια του Κ. Θάνου >
Προς όλους τους συναδέλφους μηχανοδηγούς και εργαζομένους στον Ο.Σ.Ε.Θεσσαλία>ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρόμου
Πλούσια... προίκα στη Θεσσαλία άφησε η υπηρεσιακή κυβέρνηση, η οποία, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, άνοιξε τον δρόμο για ένα έργο που αναμένεται να θέσει νέες αναπτυξιακές βάσεις για ολόκληρη την περιφέρεια.
Δεν μεταφέρει κόσμο ο σιδηρόδρομος είπατε ;
Ένα βίντεο απο τον Προαστιακό Λάρισας .Δέστε (εκτός απο την μαγευτική διαδρομή) και τον κόσμο που περιμένει το τρένο στην αποβάθρα( 1.10) ! Εικόνα καθημερινή για όλους μας στο δίκτυο!Το βίντεο αφιερωμένο σε όλους αυτούς τους άσχετους που προσπαθούν να απαξιώσουν τον σιδηρόδρομο.
Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012
ΔΕΙΤΕ την απόφαση του Ειρηνοδικείου για αντισυνταγματικότητα των περικοπών!
Όλη η απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών που ανατρέπει τα εως σήμερα δεδομένα κρίνοντας σαν αντισυνταγματική και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) αλλά και αντίθετη στις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας την εφαρμογη , των δύο μνημονιακων νόμων 3833/2010 και 3845/2010 που επέβαλαν μείωση των αποδοχών, των επιδομάτων, κ.λπ. των εργαζομένων στο Δημόσιο τομέα.
Κλικ στο http://goo.gl/UJA1x
Κλικ στο http://goo.gl/UJA1x
Δράσεις ΠΕΠΕ αυτήν την βδομάδα
Αυτήν την εβδομάδα και σύμφωνα με την απόφαση που πάρθηκε στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο
Η χτεσινή ομιλία Σαμαρά για ΟΣΕ κ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δημοσιεύουμε το κομμάτι της χτεσινής ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρίσε μεταρύθμιση την πολιτική που ακολουθήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ , μίλησε αόριστα για αδιαφάνεια και σκάνδαλα ενώ λανθασμένα ανέφερε ότι στην Ευρώπη οι σιδηρόδρομοι έχουν αποκρατικοποιηθεί.
Επίσης είπε , ότι υπάρχει ενδιαφέρον απο διεθνείς κοινοπραξίες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επενδύοντας θα αναβαθμίσουν την λειτουργία των σιδηροδρόμων...( αλήθεια τα 10 δις που επένδυσε το Ελληνικό Κράτος στους σιδηροδρόμους θα μας απαντήσει κάποιος πολιτικός που πήγαν ;)
Όλη ομιλία >>
O Θ. Λεβέντης στον ΣΚΑΙ
Ο Θ. Λεβέντης εμφανίστηκε χτες στην εκπομπή Κυριακή με Δράση στον ΣΚΑΙ δίνοντας την πρώτη μάχη απο τις πολλές που θα ακολουθήσουν το καλοκαίρι για το θέμα της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ.
Δείτε το βίντεο απο την εκπομπή>>
Δείτε το βίντεο απο την εκπομπή>>
Κυριακή 8 Ιουλίου 2012
Ποιος πολιτικός θέλει να κλείσει ο ΟΣΕ και να μας απολύσουν ;
Το θέμα είναι πολύ σοβαρό....
Και φέρεται να προτείνει στους συνομιλητές του να μπει άμεσα λουκέτο στον ΟΣΕ, με εξαίρεση τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ;
Και φέρεται να προτείνει στους συνομιλητές του να μπει άμεσα λουκέτο στον ΟΣΕ, με εξαίρεση τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ;
Εκτιμώντας μάλιστα ότι θα πρέπει να απολυθούν οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ, καθώς θεωρεί ότι η αποζημίωσή τους θα κοστίσει στο δημόσιο λιγότερο από ό,τι η παραμονή τους σε αυτό.
Σάββατο 7 Ιουλίου 2012
Η οδηγία για τα κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι εξεταστές μηχανοδηγών
Δημοσιεύουμε την Ευρωπαική Οδηγία L 314/36 (29/11/2011) που αφορά τα κριτήρια για την αναγνώριση των κέντρων κατάρτισης που εμπλέκονται στην εκπαίδευση των μηχανοδηγών , τα κριτήρια για την αναγνώριση των εξεταστών των οδηγών τρένων και τα κριτήρια για την οργάνωση των εξετάσεων σύμφωνα με προηγούμενη Οδηγία του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου.
Υπενθυμίζουμε ότι τις προηγούμενες μέρες η ΠΕΠΕ με επιστολή της στο Υπουργείο Υποδομών , ζήτησε διαβούλευση για το θέμα , καθώς επίκειται η έκδοση Υπουργικής Απόφασης για τις προυποθέσεις που θα πληρούν οι εξεταστές μηχανοδηγών.
Διαβάστε όλη την οδηγία εδώ > http://goo.gl/dKuZS
Υπενθυμίζουμε ότι τις προηγούμενες μέρες η ΠΕΠΕ με επιστολή της στο Υπουργείο Υποδομών , ζήτησε διαβούλευση για το θέμα , καθώς επίκειται η έκδοση Υπουργικής Απόφασης για τις προυποθέσεις που θα πληρούν οι εξεταστές μηχανοδηγών.
Διαβάστε όλη την οδηγία εδώ > http://goo.gl/dKuZS
Πορτογαλία: Αντισυνταγματική η κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού με βάση δικαστική απόφαση
Στην Πορτογαλία το Συνταγματικό Δικαστήριο της χώρας έκρινε αντισυνταγματική την κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού των δημοσίων υπαλλήλων και των συνταξιούχων.
Πρόκειται για ένα από τα μέτρα, που έλαβε η κυβέρνηση, στο πλαίσιο της πολιτικής λιτότητας, που υιοθέτησε, μετά το δάνειο, που δόθηκε στη χώρα από την ΕΕ και το ΔΝΤ.
Θέλουν Ιφιγένεια τον ΟΣΕ (Και ξεπούλημα της κερδοφόρας ΤΡΑΙΝΟΣΕ)
Είναι πλέον ξεκάθαρο - ιδιαίτερα και μετά τις χτεσινές προγραμματικές δηλώσεις - ότι το λειτουργικό κομμάτι του ΟΣΕ ( δλδ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) θα αποτελέσει στόχο άμεσης αποκρατικοποίησης για να σταλεί το μήνυμα στους...δανειστές , μιας και η περίφημη επαναδιαπραγμάτευση πάει προς το παρόν στο βρόντο.
Διώξεις για κακούργημα σε βάρος 13 στελεχών του ΟΣΕ
Κατά την εισαγγελική εκτίμηση με το ποσό της εποινικίασης τα τρένα θα μπορούσαν να είχαν αγοραστεί!!!!
Τις κατηγορίες της απιστίας σε βαθμό κακουργήματος, με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου «περί καταχραστών του Δημοσίου» και της άμεσης συνέργειας σε απιστία απήγγειλε η εισαγγελέας Πρωτοδικών εις βάρος 13 στελεχών του ΟΣΕ, της περιόδου 2004-2007, για αποφάσεις που έλαβαν και οι οποίες φέρεται να ζημίωσαν τον Οργανισμό.
Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012
Συμβούλιο Διοικήσεων καλεί η ΠΟΣ
Την Πέμπτη 12/07 και ώρα 09.30 στον 9ο όροφο της Καρόλου καλεί Συμβούλιο Διοικήσεων (σύμφωνα με το άρθρο 18 του καταστατικού της ) η ΠΟΣ με θέμα ημερήσιας διάταξης «Εξελίξεις στον ΟΣΕ».
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.
Θα ενημερώσουμε για οτιδήποτε νεώτερο.
Παπαρήγα: Οχι στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ
Κατά της οποιασδήποτε ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ τάχθηκε η Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, η οποία επισκέφθηκε σήμερα τα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ.
Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012
ΑΣΙΔ θέσεις-προτάσεις
Ο συνάδελφος Σελερίδης απο την Αλεξανδρούπολη , σε συνέχεια της πρώτης επιστολής του , επανέρχεται καταθέτοντας πολύ χρήσιμες θέσεις και προτάσεις για το θέμα των ΑΣΙΔ.Το στέκι θα μεταφέρει και τις προτάσεις στο ΔΣ της ΠΕΠΕ.
Ευχαριστούμε τον Τριαντάφυλλο που επιλέγει το στέκι της έλξης για να δημοσιοποιήσει απόψεις που μπορεί να φανούν πολύ χρήσιμες για την ΠΕΠΕ.
Ευχαριστούμε τον Τριαντάφυλλο που επιλέγει το στέκι της έλξης για να δημοσιοποιήσει απόψεις που μπορεί να φανούν πολύ χρήσιμες για την ΠΕΠΕ.
Καλούμε και όλους όσους έχουν αντίστοιχες προτάσεις να τις αποστείλουν για να δημοσιευτούν και να βοηθήσουν με αυτές και τους συνδικαλιστές μας. Ολόκληρη η επιστολή >>
Σαν συνέχεια του πρώτου κειμένου σχετικά με τις ΑΣΙΔ καταθέτω και κάποιες σκέψεις- προτάσεις για το θέμα.
Μειωμένα επανέρχονται τελικά τα δρομολόγια στον Προαστιακό Αθηνών
Τελικά επικράτησε η πρόταση που είχαμε γράψει και ο Προαστιακός θα κλείνει στις 21.44 την ώρα που το τελευταίο δρομολόγιο του Μετρό θα αναχωρεί στις 23.33 απο το Αεροδρόμιο.
Τι και αν η τουριστική περίοδος βρίσκεται στην κορυφωσή της , τι και αν ο Προαστιακός φημιζόταν για την αξιοπιστία και την συχνότητα ,τι και αν υπήρχε πρόταση να δρομολογηθούν όλα τα τοπικά (Λιόσια - Αεροδρόμιο - Λιόσια ).
Εμείς απλά ελπίζουμε να είναι πραγματική η βούληση που αναφέρεται στο σημερινό Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εξέταση επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας (αν και αποδεικνύεται και πάλι ότι στον σιδηρόδρομο , ισχύει το ουδέν μονιμότερο του προσωρινού ) .
Εμείς απλά ελπίζουμε να είναι πραγματική η βούληση που αναφέρεται στο σημερινό Δελτίο Τύπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για εξέταση επέκτασης του ωραρίου λειτουργίας (αν και αποδεικνύεται και πάλι ότι στον σιδηρόδρομο , ισχύει το ουδέν μονιμότερο του προσωρινού ) .
Ανάκληση της απόφασης για αλλάγες στα κυκλώματα
Χρειάστηκε η παρέμβαση του κ. Ζηλιασκόπουλου (έπειτα και απο κουβέντα με μέλη απο το Προεδρείο της ΠΕΠΕ ) για να επικρατήσει η λογική και να αποσυρθούν οι χωρίς καμία ουσιαστική λογική και αντίκρισμα προτάσεις του Δ/ντη ΔΙΚΑΜ για αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας του ΜΑΙ .
Σύμφωνα με όσα πληροφορηθήκαμε , συζήτηση για ριζική αναδιάρθρωση των κυκλωμάτων θα γίνει μετά τις 15 Σεπτεμβρίου , οπότε και τελειώνουν οι θερινές άδειες.
Είναι πάντως και σε κάθε περίπτωση , λυπηρή η στάση του κ. Ρετσινά , ο οποίος προσπάθησε - καταργώντας την έννοια της διαβούλευσης - να επιβάλει απόψεις οι οποίες θα επέφεραν πολλαπλά προβλήματα λειτουργίας σε μια κρίσιμη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ περίοδο.
Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012
Οι Ισλανδοί ψήφισαν πάλι «Όχι»
...Για πρώτη φορά στην ιστορία της ανεξάρτητης Ισλανδίας από το 1944, ο Γκρίμσον έκανε χρήση του μοναδικού πολιτικού όπλου που έχει κατά το Σύνταγμα ο Ισλανδός πρόεδρος: πρόβαλε βέτο στην απόφαση του κοινοβουλίου, οδηγώντας το θέμα σε δημοψήφισμα....>>
Η Αλέκα Παπαρήγα στην Καρόλου
Την ώρα που τα δημοσιεύματα για την πώληση της Τραινοσε γίνονται όλο και έντονα ,η Αλέκα Παπαρήγα , Γραμματέας του Κ.Κ.Ε. θα βρεθεί στην Καρόλου ,για να συζητήσει με τους εργαζομένους αλλά και την ΠΟΣ (στα πλαίσια των ενεργειών της ομοσπονδίας για συναντήσεις με πολιτικούς αρχηγούς ) την Παρασκευή από τις 09.30 .Το στέκι θα βρίσκεται εκεί και θα ενημερώσει για τις συζητήσεις
O Δ/ντης ΔΙΚΑΜ κάνει συνδικαλισμό (ξανά)
Και ανοίγει θέμα κυκλωμάτων.
Αφού , πρώτα έδωσε εντολή να αλλάξει την λογική της καθημερινότητας των μηχανοδηγών απο την Πάτρα και Τρίπολη που δουλεύουν στον Προαστιακό και κάνουν καθημερινά 200 χλμ για να είναι σπίτι τους , χτες ανακάλυψε ότι πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στην δομή των κυκλωμάτων στο Ρέντη (που θα πρέπει να δώσει υπηρεσίες Προαστιακού γιατί ξαφνικά ανακάλυψε ο κ. Ρετσινάς ότι οι μηχανοδηγοί δεν του φτάνουν.).
Ελληνικών σιδηροδρόμων εγκώμιον
Η καχεξία του σιδηροδρομικού δικτύου μας οφείλεται στον ασυγκράτητο εγωτισμό μας - ή μήπως αυτός ο τελευταίος την αξιοποίησε για να εκφραστεί; Να το πω αλλιώς. Εν έτει 2012 διαθέτουμε τη μία και μοναδική γραμμή η οποία διατρέχει, σαν μεσοεπιθετικός της Ισπανίας, τον ηπειρωτικό κορμό της χώρας, συν κάτι παρακλάδια, επειδή αγιοποιήσαμε, λόγω ιδιοσυγκρασίας, τον ιδιωτικής χρήσεως υψηλό κυβισμό; Ή μήπως μας έσπρωξε προς την τετρακίνηση η απρονοησία του Χαριλάου Τρικούπη, ο οποίος δεν κατάφερε να προβλέψει πώς θα ήταν τα πράγματα δύο αιώνες μετά; Η κότα ή το αυγό;
Πρώτο ξεπούλημα: ΤΡΑΙΝΟΣΕ
*απο avgi.gr
Το γνώριμο για τον ίδιο έργο, στο οποίο ειδικεύεται και έχει δώσει κατά το πρόσφατο παρελθόν διαπιστευτήρια -εκποίηση δημοσίου πλούτου- αναλαμβάνει να συνεχίσει ο υπερυπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών Κ. Χατζηδάκης, καθώς σε προτεραιότητά του θέτει την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τρίτη 3 Ιουλίου 2012
Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο !!!!!
ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει και απο ότι φαίνεται δεν θα είναι και η τελευταία.
Ενώ όλα ήταν προγραμματισμένα για να επαναλειτουργήσουν απο την Κυριακή τα δρομολόγια στην Φλώρινα , μόλις πληροφορηθήκαμε ότι ήρθε εντολή και όλα αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας !
Ελπίζουμε να διαψευσθούμε (πράγμα δύσκολο) και να μην είναι έτσι , αλλά απο ότι φαίνεται η σιδηροδρομική σύνδεση με την ακριτική Φλώρινα θα παραπεμφθεί στις καλένδες.....
Ενώ όλα ήταν προγραμματισμένα για να επαναλειτουργήσουν απο την Κυριακή τα δρομολόγια στην Φλώρινα , μόλις πληροφορηθήκαμε ότι ήρθε εντολή και όλα αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας !
Ελπίζουμε να διαψευσθούμε (πράγμα δύσκολο) και να μην είναι έτσι , αλλά απο ότι φαίνεται η σιδηροδρομική σύνδεση με την ακριτική Φλώρινα θα παραπεμφθεί στις καλένδες.....
Επιστολή ΠΕΠΕ για Φλώρινα - Προαστιακό Αθηνών
Σημερινή επιστολή της ΠΕΠΕ στον κ. Ζηλιακσόπουλο με θέμα < Δρομολόγια Φλώρινας - Προαστιακός Αθήνας >
Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012
Συνάντηση ΠΕΠΕ με ΔΙΚΑΜ
Συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα με τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ κ. Ρετσινά και μέλη απο το προεδρείο και Δ.Σ. της ΠΕΠΕ.
Επιστολή - Δημόσια πρόσκληση απο τον Π. Τερζόγλου
Δημοσιεύουμε επιστολή που λάβαμε απο τον συνάδελφο Τερζόγλου Παναγιώτη με τίτλο <<ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΧΗ - ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ>>
Κυριακή 1 Ιουλίου 2012
ΑΣΙΔ, ατυχήματα και δίκες
Δημοσιεύουμε επιστολή του συναδέλφου μηχανοδηγού Σελερίδη Τριαντάφύλου απο το μηχανοστάσιο Αλεξανδρούπολης με θέμα ΑΣΙΔ, ατυχήματα και δίκες
>>
Εκτός των θεμάτων υψηλού συνδικαλισμού (ΚΥΑ, συλ. σύμβαση κλπ) υπάρχουν και τα προβλήματα της καθημερινότητας. Με αφορμή το δικαστήριο (Εφετείο) συναδέλφου μηχ/γού που αφορούσε ατύχημα σε ΑΣΙΔ, με τον τραυματισμό του οδηγού ΙΧ, τον θάνατο του συνοδηγού και πρόκληση υλικών ζημιών, θα ήθελα να επισημάνω κάποια πράγματα για τον τρόπο που εκδικάζονται τα σιδηροδρομικά ατυχήματα και κάποιες θέσεις - προτάσεις ώστε να είναι περισσότερο καλυμμένος ο μηχ/γός.
Απόφαση βόμβα στο Μνημόνιο – Αντισυνταγματική η μείωση των αποδοχών και των επιδομάτων στο Δημόσιο
Η απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών αναφέρει πως οι δύο μνημονιακοί νόμοι είναι αντίθετοι στη Διεθνή Νομοθεσία
- Αναφέρει ότι οι μειώσεις μισθών δεν ήρθαν μαζί με μειώσεις φόρων ή τιμών όπως θα έπρεπε
- Στη δικαιοσύνη είχαν προσφύγει οι εργαζόμενοι θυγατρικής εταιρείας της Αττικόν Μετρό
- Για πρώτη φορά πολιτικό δικαστήριο έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με το ΣτΕ
- Αναφέρει ότι οι μειώσεις μισθών δεν ήρθαν μαζί με μειώσεις φόρων ή τιμών όπως θα έπρεπε
- Στη δικαιοσύνη είχαν προσφύγει οι εργαζόμενοι θυγατρικής εταιρείας της Αττικόν Μετρό
- Για πρώτη φορά πολιτικό δικαστήριο έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με το ΣτΕ
Μεγάλα εμπόδια για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
*απο kathimerini.gr (και πολύ κοντά στην πραγματικότητα...)
Ιδιαίτερα φιλόδοξες κρίνονται οι προσπάθειες της κυβέρνησης να πείσει Ε.Ε. και ΔΝΤ ότι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογηθεί και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του έτους. Η μνημονιακή υποχρέωση περιλαμβάνει στενότερα χρονοδιαγράμματα από τα αρχικά, που ήθελαν την εταιρεία λειτουργίας του ΟΣΕ να πωλείται στις αρχές του 2013. Οι κυβερνητικές διαρροές επιμένουν ότι η αποκρατικοποίηση της εταιρείας αποτελεί προτεραιότητα της νέας κυβέρνησης, γεγονός το οποίο όμως στην αγορά φαντάζει ακατόρθωτο.