Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

H επίδραση του κορωνοϊού στον σιδηρόδρομο: Λειτουργικές ζημιές 3,5 δις θα έχουν εφέτος οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (DB)

Προχωρώντας στη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (DB) προχώρησαν σε πρόβλεψη για το σύνολο του έτους.


Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη -metaforespress.gr

Σύμφωνα με αυτή, ο όμιλος της DB θα παρουσιάσει εφέτος λειτουργικές ζημιές 3,5 δις ευρώ.

Το πρώτο εξάμηνο του έτους, η DB σημείωσε έσοδα 19,4 δις, μειωμένα κατά 11,8% και λειτουργικές ζημιές 1,78 δις έναντι λειτουργικών κερδών 757 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Μάλιστα, σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, η εταιρεία παρουσίασε καθαρές ζημιές 3,74 δις.

«Ο Covid – 19 ώθησε την DB, όπως πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες στη Γερμανία και σε όλο τον κόσμο στη χειρότερη οικονομική κρίση στην ιστορία τους», τόνισε ο CEO της DB, Richard Lutz.

«Τέτοιες κρίσεις δεν διορθώνονται μόνο με ένα project. Χρειάζονται χρόνο και σκληρή δουλειά από όλους τους εμπλεκόμενους. Ο δρόμος μπροστά δεν θα είναι εύκολος», υπογράμμισε.

Από την πλευρά του, ο οικονομικός διευθυντής της DB Levin Holle ανέφερε ότι ο σοβαρός αντίκτυπος του Covid-19 θα συνεχιστεί τον επόμενο χρόνο και μετά.

Πάντως, η εταιρεία σχολίασε ότι θα πραγματοποιήσει σειρά επενδύσεων για την καταπολέμηση των συνεπειών της πανδημίας, ώστε να επιστρέψει στην ανάπτυξη.
Μαζί με τη γερμανική κυβέρνηση, αυξήσαμε τις ακαθάριστες κεφαλαιουχικές δαπάνες το πρώτο εξάμηνο του 2020 για υποδομές και τροχαίο υλικό, ενισχύοντας τις κεφαλαιουχικές δαπάνες άνω των 700 εκατομμυρίων ευρώ σε νέο ρεκόρ 5,6 δισεκατομμυρίων ευρώ», τόνισε ο Holle.

«Μόνο για υποδομές, σκοπεύουμε να δαπανήσουμε περίπου 12 δισ. ευρώ για κεφαλαιουχικές δαπάνες και συντήρηση το 2020», υπογράμμισε.

Αντίστοιχα, ο δ.σ. της εταιρείας υπογράμμισε ότι η DB δεν αναμένει από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να καλύψει όλες τις απώλειές της.

«Η κυβέρνηση κατέστησε σαφή δύο πράγματα πολύ νωρίς: ότι θα δεχόταν διεύρυνση του χρέους της DB και ότι θα παρείχε εισφορά κεφαλαίου για να προμηθεύσει τα κεφάλαια που χρειάζονταν ακόμη και αφού η DB είχε κάνει το ρόλο της για να καλύψει το κενό», τόνισε ο Lutz.

Η καθαρή χρηματοοικονομική οφειλή της DB διευρύνθηκε κατά 13,8%, από 24,17 δισ. ευρώ στο τέλος του 2019, σε 27,51 δισ. ευρώ στις 30 Ιουνίου 2020.

Η DB αναμένει ότι το χρέος θα παραμείνει περίπου στα 27 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου