Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

+ΣυνΕξέλιξη : Δεν πρόκειται να εμπλακούμε σε παιχνίδια εξουσίας «επαγγελματιών συνδικαλιστών»

 Συνάδελφοι

Με επιστολή στην πολιτική ηγεσία το Σωματείο μας ζήτησε την διεξαγωγή προληπτικών τεστ για τον

Covid-2019. Ελπίζουμε ότι το αίτημα θα γίνει αποδεκτό ενώ η ΠΕΠΕ βρίσκεται  σε συνεχή επαφή με τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις προκειμένου να αντιμετωπίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι συνέπειες της πανδημίας. Παράλληλα με ενέργειες μας το τελευταίο διάστημα λύθηκε το θέμα των tutor -ΜΕΚ (ειδικότητα που είχε καταργηθεί το 2011 και επαναφέρομε το 2016)  ενώ θα καταβληθεί με την  μισθοδοσία σήμερα το bonus που προβλέπεται στο άρθρο 6 της ισχύουσας επιχειρησιακής ΣΣΕ. Και όλα αυτά μέσα σε ένα περιβάλλον που έχει αποθρασύνει τους εργοδοτικούς φορείς  

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ  μερικά από  όσα ψηφίστηκαν τους τελευταίους 15 μήνες, όπου δόθηκε στους εργοδότες το δικαίωμα

  •         να μπορούν να μη δηλώνουν σε καθημερινή βάση την εργασία στο ΕΡΓΑΝΗ αλλά εκ των υστέρων, στο τέλος του μήνα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μετά και τη διάλυση στην ουσία του ΣΕΠΕ να οργιάζει η μαύρη και ανασφάλιστη εργασία,
  •         να μπορούν ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να αποφασίζουν εάν θα δουλέψουμε όλο το μήνα ή μόνο 2 εβδομάδες βάζοντάς μας εκ περιτροπής εργασία όποτε αυτοί θελήσουν,
  •         να μπορούν ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να μας μετακινούν από τη μία επιχείρηση του Ομίλου στην άλλη κατά πως τους βολεύει,
  •         να μπορούν ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να αναστέλλουν την αναστολή των συμβάσεών μας και να μας φωνάζουν για δουλειά όποτε και για όσο χρόνο τους βολεύει,
  •         να μπορούν ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να εφαρμόζουν το κεφάλαιο Τηλεργασία, έχοντάς μας στη διάθεσή τους ότι ώρα θέλουν.
  •         Ενώ κανείς δεν ξεχνά το πρόστιμο των 150 Ευρώ στον μηχανοδηγό αν σε ένα συρμό υπήρχε υπέρβαση του προβλεπόμενου αριθμού επιβατών!

Ενώ αυτές τις μέρες με αφορμή την πανδημία, κατατέθηκε  Νομοσχέδιο που

  1. Μετά από 100 χρόνια καταργεί το 8ωρο που είχε νομοθετηθεί με το ν. 2269 του 1920 και επιτρέπει 10ωρη εργασία χωρίς την υποχρέωση υπερωριακής αμοιβής, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργοδότες να μας ξεζουμίζουν κατά πως τους βολεύει, χωρίς καμία πρόσθετη αμοιβή.
  2. Αυξάνει το πλαφόν των ωρών των νόμιμων υπερωριών ώστε να μπορεί ελεύθερα, με όσο γίνεται μικρότερο κόστος, να συνεχίζεται η εκμετάλλευσή μας.
  3.   Προωθεί την κατάργηση της αργίας της Κυριακής.
  4.   Δίνει τη δυνατότητα στους εργοδότες να απομακρύνουν από τον χώρο εργασίας όποιον έχουν απολύσει με προειδοποίηση, ώστε έτσι να μην υπάρχει καμία απολύτως αντίδραση στο χώρο της δουλειάς.
  5.   Καταργεί στην ουσία το ΣΕΠΕ παραπέμποντάς μας για τις εργοδοτικές αυθαιρεσίες στον ΟΜΕΔ, έναν οργανισμό που διοικείται κατά κύριο λόγο από εργοδοτικούς φορείς (ΣΕΒ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΤΕ, ΣΒΕ, εκπρόσωπος ΓΣΕΕ).
  6.      Καταργεί το δικαίωμα της απεργίας αφού στην ουσία καταργεί τις Γενικές Συνελεύσεις με την αυτοπρόσωπη παρουσία μας δίνοντας τη δυνατότητα στο αφεντικό με την ηλεκτρονική ψηφοφορία να ψηφίζει αντί ημών.
  7.       Πάει ένα βήμα ακόμη πιο πέρα την προσπάθεια τρομοκράτησης μας και την απαγόρευση πραγματοποίησης της όποιας απεργίας βγάζοντάς την παράνομη εάν υπάρχει περιφρούρηση ή κατάληψη οποιουδήποτε χώρου της επιχείρησης.
  8.      Αφαιρεί τη δυνατότητα της συλλογικής διαπραγμάτευσης σε όποιο σωματείο δε δεχτεί να παραδώσει στους εργοδότες τα μητρώα του!!

Όλα τα παραπάνω φτιάχνουν τον εργαζόμενο που θέλουν οι εργοδότες :

  •         Χωρίς δικαιώματα
  •         Χωρίς καμία προστασία
  •         Που θα είναι λάστιχο
  •         Που θα φεύγει από το σπίτι του και δε θα ξέρει τι ώρα θα γυρίσει
  •         Που θα δουλεύει και δε θα πληρώνεται και δεν θα μπορεί να ζήσει

Συνάδελφοι,  

μέσα σε αυτές τις συνθήκες καλούμαστε να διαπραγματευτούμε την επόμενη ΣΣΕ προκειμένου να διασφαλίσουμε τα όσα πετύχαμε το 2018 και να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο αύριο  για τους μηχανοδηγούς, τον πλέον παραγωγικό κλάδο στον σιδηρόδρομο. Μέχρι σήμερα έχουμε κατορθώσει να μην εφαρμοστεί για τους μηχανοδηγούς καμία απο τις αντεργατικές διατάξεις που έχουν ψηφιστεί τους τελευταίους 15 μήνες.

Και ενώ έχουμε κατορθώσει κάτι για το οποίο θα έπρεπε να είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι, βλέπουμε με λύπη να συνεχίζεται η διασπαστική –απαξιωτική προς τα συμφέροντα του κλάδου,  συμπεριφορά της Νέας Έλξης. 

Στην τελευταία συνάντηση για την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ , ο εκπρόσωπος της  Νέας Έλξης στην διαπραγματευτική ομάδα  του Σωματείου μας αποχώρησε απο την συζήτηση, μετά την αποχώρηση του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ (που ζήτησε να ακυρωθεί η διαπραγμάτευση που ξεκίνησε τον Ιούλιο!) και έδωσε έτσι δικαιώματα σε όσους επιτίθενται στον κλάδο μας τα τελευταία χρόνια, να αμφισβητούν το δίκαιο των αιτημάτων μας.

Ως παράταξη δικαιωνόμαστε για την επιλογή μας να άρουμε την εμπιστοσύνη στον εκπρόσωπο της Νέας Έλξης στο Προεδρείο του Σωματείου μας , καθώς με γραπτή της ανακοίνωση την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου η Νέα Έλξη είχε υπονομεύσει την διαπραγματευτική ισχύ του Σωματείου μας, αναφέροντας δημόσια  -4 μέρες πριν την 3η συνάντηση για την ΣΣΕ! -πως είναι «αδύναμος» και «επικίνδυνος» ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, αυτός δηλαδή που σύμφωνα με το καταστατικό το εκπροσωπεί. Ήταν μια ξεκάθαρη κίνηση υπονόμευσης όπως αντίστοιχα υπονομευτική για τα συμφέροντα του κλάδου ήταν η αποχώρηση εκπροσώπου της Νέας Έλξης απο την συζήτηση για την ΣΣΕ.

Το αποτέλεσμα της 3ης συνάντησης απέδειξε το ακριβώς αντίθετο διαψεύδοντας τους υπονομευτές, καθώς έγινε αποδεκτό το βασικό αίτημα του κλάδου για την αναδιαμόρφωση των μισθολογικών κλιμακίων ενώ υπό συζήτηση βρίσκονται άλλα αιτήματα μας.

 

Συνάδελφοι,

Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές καλούμαστε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και όχι να συνεχίσουμε την μικροπολιτική εντός του κλάδου. Η Νέα Έλξη οφείλει να ξεκαθαρίσει την θέση της για το αν θα συνεχίσει να δίνει το παρόν στην διαπραγματευτική ομάδα  ή θα αποχωρήσει απο αυτή.

Στο ερώτημα με «ποιους είστε», εμείς απαντάμε ξεκάθαρα. ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ.

Η ΣυνΕξέλιξη στηρίζει τα δίκαια αιτήματα ΟΛΩΝ των συναδέλφων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Τόσο στην τεχνική βάση, όσο και στην κίνηση, τις Διοικητικές υπηρεσίες, τα εμπορεύματα και δεν πρόκειται να εμπλακεί  σε παιχνίδια εξουσίας «επαγγελματιών συνδικαλιστών» που  αποκλειστικό στόχο έχουν την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και 2 χρόνια. Μας ενδιαφέρουν αποκλειστικά τα συμφέροντα των εργαζομένων. Αν το ΣΕΠ θέλει να αποχωρήσει απο την διαπραγμάτευση, θα κριθεί κατόπιν από τα μέλη του.

Αν το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιθυμεί να ακυρώσει την διαπραγμάτευση που έχει λάβει χώρα 3 μήνες τώρα , όπως υπονόησαν οι εκπρόσωποι του, θα μας βρει αντίθετους καθώς σε λιγότερο από 2 μήνες λήγει η μετενέργεια της ΣΣΕ και πλέον ο χρόνος πιέζει όλους μας.

Η ΣυνΕξέλιξη επιθυμεί η ΣΣΕ να υπογραφεί απο όλα τα Σωματεία.

Έχουμε εκλεγεί απο τους μηχανοδηγούς για να υπηρετούμε τα συμφέροντα τους και όχι να υποχωρούμε απο διεκδικήσεις του κλάδου προς χάρην «συνδικαλιστικών ισορροπιών» που δεν  αφορούν άλλωστε κανένα μηχανοδηγό.

Συνδικαλιστικές ισορροπίες που κρατούσαν αιχμάλωτο τον κλάδο μας μέχρι το πολύ πρόσφατο 2015.

Το επόμενο διάστημα καλούμαστε ως εργαζόμενοι να ανατρέψουμε την αντεργατική πολιτική της πλέον νεοφιλελεύθερης Κυβέρνησης της  χώρας, αλλά και ως κλάδος να κλείσουμε με θετικό πρόσημο  για τους μηχανοδηγούς, την νέα επιχειρησιακή ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και συμφωνίες με τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές εταιρείες.

Σε αυτήν την προσπάθεια είμαστε βέβαιοι θα έχουμε σύμμαχους ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς .


 ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου