Διαβάζουμε στον ημερήσιο τύπο με αφορμή την επιστολή με τα 18 σημεία του Σωματείου των Μηχανοδηγών που δημοσίευσε το στέκι, ότι πηγές της Εταιρείας απαντούν ότι η ΠΕΠΕ τάχα έθεσε τα αιτήματα αυτά για "πρώτη φορά" στην Διοίκηση της Hellenic.
Αυτή η δικαιολογία - που στην ουσία αποτελεί και παραδοχή της Εταιρείας για τα υπαρκτά προβλήματα- είναι ψευδής και εντάσσεται στην προσπάθεια αποπροσανατολισμού όχι μόνο
της κοινής γνώμης αλλά και των σιδηροδρομικών συνολικά.Τα αιτήματα που περιγράφουν οι μηχανοδηγοί έχουν τεθεί πολλές φορές σε εξώδικα και επιστολές, αλλά και στον δημόσιο διάλογο στον ΟΜΕΔ, οπότε και στο παρελθόν η Εταιρεία δεσμευόταν ενυπόγραφα στο Σωματείο για την επίλυση τους.
Είναι χαρακτηριστικό της ΑΛΗΘΕΙΑΣ αυτής ότι τον Μάιο του 2023 το Σωματείο των Μηχανοδηγών ΑΝΑΓΚΑΣΕ την Hellenic Train να αποδεχθεί ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ την 11 ωρη εκτός έδρας ανάπαυση στις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες και μάλιστα σε συμφωνία που επικύρωσε ο ΟΜΕΔ ενώ τα 2 μέρη είχαν προφορικά δεσμευτεί και για την επέκταση της συμφωνίας ΚΑΙ στα επιβατικά δρομολόγια το επόμενο διάστημα.
ΠΡΟΣ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ απο τις "πηγές" ;
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στις "πηγές", ότι η Εταιρεία ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ στον δημόσιο διάλογο στον ΟΜΕΔ τον περασμένο Οκτώβρη καθώς η νέα Διοίκηση Ζηλιασκόπουλου ακολουθεί -εντελώς λανθασμένα- επιθετική στάση απέναντι στους μηχανοδηγούς.
Ίσως κάποιοι νομίζουν ότι βρισκόμαστε στο μακρινό 2010 όπου οι ανάγκες και η ηλικιακή σύνθεση των μηχανοδηγών ήταν διαφορετική, ίσως νομίζουν ότι οι μηχανοδηγοί δεν έχουν δυνατότητα να επικοινωνήσουν τα προβλήματα τους, ίσως ακόμα και να τους βλέπουν υπεροπτικά μετά την τελευταία δικαστική απόφαση για την απεργία τους.
Αυτό που δεν έχουν αντιληφθεί λοιπόν, είναι ότι το Σωματείο των Μηχανοδηγών ΔΕΝ έχει τίποτα να χάσει.
"Ο βρεγμένος την βροχή δεν την φοβάται" λέει ο θυμόσοφος λαός και στην περίπτωση της ΠΕΠΕ αυτή η πρόταση ταιριάζει απόλυτα.
- Οι μηχανοδηγοί έχασαν 11 συναδέλφους στα Τέμπη εκ των οποίων 5 άνηκαν στον κλάδο έλξης.
- 4 εκ των μηχανοδηγών που έχασαν την ζωή ήταν στην ηλικιακή ομάδα των 27-32 ετών, σε αυτές τις ηλικίες βρίσκεται σήμερα το 80% των εργαζόμενων μηχανοδηγών. Σε ηλικίες δηλαδή που ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ που δεν τους ενδιαφέρουν οι παραγοντισμοί και τα μικροπολιτικά παιχνίδια, σε ηλικίες που ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ το μέλλον τους και το μέλλον της οικογενείας τους. Αυτό το σημείο ΔΕΝ το έχουν μετρήσει σοβαρά στην Hellenic Train με αποτέλεσμα να έχουν παραιτηθεί μέχρι σήμερα 11 νέοι μηχανοδηγοί.
- Στα Τέμπη χάθηκε και ένας εμπειρότατος συνάδελφος μας με 40 χρόνια εργασίας στην πλάτη του και όλοι τότε είδαμε σε δημόσια τηλεθέαση να περιυβρίζουν ΕΝΑ ΝΕΚΡΟ, συνταξιούχοι, αναφέροντας μέχρι και το ότι "οι μηχανοδηγοί τιμωρήθηκαν για το λάθος τους, με τον θάνατο τους". Αυτόν τον συνταξιούχο που ανέφερε αυτήν την φράση, η Διοίκηση της Hellenic Train τον επανέφερε στην εργασία, να κυκλοφορεί μέσα στα τρένα για να θυμίζει στους εργαζόμενους το τι είχε πεί. Οποια ΝΤΡΟΠΉ.
- Ότι βρισκόμαστε στο 2010 όπου το 80% των μηχανοδηγών βρισκόταν σε καθεστώς συνταξιοδότησης και άρα δεν είχε πολλά περιθώρια αντίδρασης, παρά τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στις μετατάξεις που επέβαλε η τότε πολιτική ηγεσία και η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
- Ότι με πολιτικές διώξεις σαν αυτήν σε βάρος του Προϊσταμένου Βορείας Ελλάδας θα τρομοκρατήσουν κόσμο, επιχειρώντας να ανατρέψουν συσχετισμό στο Σωματείο των Μηχανοδηγών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου