Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Ανακοίνωση - Δελτίο Τύπου της ΠΟΣ για την ένταξη στο ΤΑΙΠΕΔ

            Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

 Η κυβέρνηση σήμερα 1/4/2013, υλοποιώντας τις πολιτικές των μνημονίων και τις τρόϊκας αποφάσισε την ιδιωτικοποίηση με την ένταξη στο ΤΑΙΠΕΔ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
 Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και τα Σωματεία μέλη της, καταθέτουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση για το ξεπούλημα των υποδομών της χώρας και αντιδρούμε άμεσα με συγκέντρωση όλων των Σιδηροδρομικών την Τετάρτη 3/4/2013, ώρα 12.00΄, στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ (Καρόλου 1-3).


 - Λέμε όχι στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ.
 - Λέμε ναι στο Δημόσιο Σύγχρονο Σιδηρόδρομο. 
 - Λέμε όχι σε μισθούς πείνας. 
 - Λέμε ναι στην υπογραφή Σ.Σ.Ε.


 Η μαζική παρουσία ΟΛΩΝ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ανατροπή αυτών των πολιτικών. 
 Με δράσεις που θα αποφασιστούν τις επόμενες ημέρες και σε συντονισμό με τα άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα συνεχίσουμε. 

 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 
 ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ


 Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

Και το Δελτίο Τύπου >



H σημερινή Κυβέρνηση συνεχίζοντας τη μνημονιακή πολιτική της προχωρά στην εκποίηση των δημοσίων υποδομών της χώρας.

 Με σημερινή απόφαση στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ-ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, αποφασίσθηκε η υπαγωγή στο ΤΑΙΠΕΔ και ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της βάσης συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού.
 Σε όλες της χώρες της ευρωζώνης υπάρχει Δημόσιος Σιδηρόδρομος.

 Οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις απέρριψαν το Αγγλικό μοντέλο της 10ετίας του ΄80 που με την ιδιωτικοποίηση υπήρξε μείωση της ασφάλειας και της ποιότητας των υπηρεσιών με παράλληλη αύξηση των εισιτηρίων σε βάρος του επιβάτη. Αυτό το μοντέλο υιοθετεί η σημερινή κυβέρνηση που με την ιδιωτικοποίηση – αποελληνοποίηση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου θα έχει τα ίδια αποτελέσματα με το Βρετανικό. 

 Οι Σιδηροδρομικοί διαφωνούμε με αυτές τις πολιτικές και με δράσεις μας το επόμενο διάστημα θα αποκρούσουμε αυτές τις πολιτικές. 

 Ο Δημόσιος Σιδηρόδρομος όμως δεν είναι υπόθεση μόνο των Σιδηροδρομικών. Είναι υπόθεση του συνόλου της ελληνικής κοινωνίας που απαιτεί: σύγχρονο – ποιοτικό – ασφαλή και με φθηνό εισιτήριο Σιδηρόδρομο. 

 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 

ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ 

 Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.

1 σχόλιο:

  1. Κι εγώ (ξανα)ρωτώ ρητορικά, τι σχέση έχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τις υποδομές και το δίκτυο;

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή