Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ο «διπλοθεσίτης» επιβάτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Εδώ και τρία χρόνια το Δημόσιο μέσω της Hogan Lovells στέλνει στοιχεία στην Ε.Ε. αντικρούοντας τις καταγγελίες για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, χωρίς το ζήτημα να έχει τελεσφορήσει οριστικά

Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την ώρα που είναι ανοιχτά όλα τα μέτωπα και σενάρια για την τελική έκβασή της, έχει δημιουργήσει έναν
παράπλευρο κύκλο συμβουλευτικών και νομικών υπηρεσιών μεγάλου οικονομικού ενδιαφέροντος.
Ξεχωριστή είναι η περίπτωση της δικηγορικής εταιρείας Hogan Lovells, η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως και «διπλοθεσίτης» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η εν λόγω δικηγορική εταιρεία, εκτός από σύμβουλος του ελληνικού Δημοσίου για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως αποκάλυψε πρόσφατα η «Ε», έχει αναλάβει και το φάκελο υπεράσπισής της ενώπιον της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ε.Ε.
Ο κύριος «Π.Α.»
Κεντρικό πρόσωπο της Hogan Lovells είναι γνωστός δικηγόρος με τα αρχικά Π.Α., ο οποίος, όπως αναφέρει στο βιογραφικό του, έχει αναλάβει κι άλλες υποθέσεις του Δημοσίου: από την υπεράσπιση της Ολυμπιακής Αεροπορίας για τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις έως και τη μεγάλη εθελούσια έξοδο του ΟΤΕ.
Στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το εντυπωσιακό είναι ότι η έρευνα της Ε.Ε. για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις εκκρεμεί από τις αρχές του 2011! Δηλαδή, εδώ και τρία χρόνια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ελληνικό Δημόσιο αποστέλλουν στοιχεία στην Ευρωπαϊκή Ενωση, χωρίς το ζήτημα να έχει τελεσφορήσει οριστικά.
Στο σημείο αυτό εγείρονται πολλά ερωτήματα για τη «διπλή» επιλογή του συγκεκριμένου νομικού γραφείου. Οπως διερωτώνται έμπειροι σιδηροδρομικοί και υψηλόβαθμα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «πώς και γιατί επιλέχτηκε ο ίδιος νομικός σύμβουλος, με δεδομένο ότι τρία χρόνια σύρεται ο φάκελος της έρευνας της Ε.Ε.;».
Ουσιαστικά, αυτό αποκάλυψε και ο ίδιος ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, στη χθεσινή παρουσίαση του χρονοδιαγράμματος αποκρατικοποίησης της εταιρείας, ομολογώντας ότι η έρευνα της Ε.Ε. δεν έχει κλείσει οριστικά. Γι' αυτό το λόγο, θα αποστείλει επιστολή στον αρμόδιο επίτροπο, ζητώντας να απεμπλακεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να προχωρήσει εύρυθμα η αποκρατικοποίησή της.
Παρατηρητές της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έδιναν χθες την εξήγηση ότι «η εκκρεμότητα του φακέλου, εξ αντικειμένου, μπορεί να λειτουργήσει ως πίεση των δανειστών, αναφορικά με τις επιλογές εξαγοράς της εταιρείας».
Από ελληνικής πλευράς, όπως αναφέρθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, υπό την προεδρία του Κωστή Χατζηδάκη, με τη συμμετοχή του ΤΑΙΠΕΔ, η διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εισέρχεται στο τελικό στάδιο. Οι μετοχές μεταφέρθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, με στόχο την προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού τον Ιούνιο.
Εμπειρος και με χρήμα
Η κυβέρνηση αναζητά επενδυτή, που να διαθέτει όχι μόνο τα απαραίτητα κεφάλαια, αλλά και εμπειρία στις σιδηροδρομικές μεταφορές.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, θα ακολουθηθεί μια γρήγορη και σφικτή διαδικασία, από την οποία αναμένεται να προκύψει ανάδοχος ώς το τέλος του έτους ή, το αργότερο, στις αρχές του 2014. Οπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Ταμείου, Γ. Εμίρης, υπάρχει ενδιαφέρον, ωστόσο αυτό μένει να διερευνηθεί τώρα που θα ξεκινά το  κρίσιμο μέρος της διαδικασίας.

enet.gr - Φώτης Φωτεινός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου