Kαι δηλώσεις απο τον Ν. Θεοδωρόπουλο για την έλλειψη προσωπικού Κουβέντα όμως απο τον ..Ταμία της ΠΟΣ , για τους υπεύθυνους που οδήγησαν τα πράγματα εδώ αλλά και για την ταλαιπωρία που θα υποστούν χιλιάδες επιβάτες .....
Σε αναστολές επιβατικών δρομολογίων στο προαστιακό δίκτυο της Θεσσαλονίκης προχωρά από σήμερα Δευτέρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η κίνηση αυτή κρίθηκε επιβεβλημένη για οικονομικούς κυρίως λόγους, καθώς οι επιβατικοί συρμοί θα δώσουν την θέση τους σε εμπορικά τρένα, για τα οποία αυτή την περίοδο υπάρχει ζήτηση. Ταυτόχρονα όμως πρόκειται και για μια κίνηση ανάγκης, καθώς ούτε το προσωπικό επαρκεί για αύξηση των δρομολογίων, ούτε και το δίκτυο είναι σε τέτοια κατάσταση ώστε
να μπορεί να «σηκώσει» αύξηση της κίνησης.
Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία από σήμερα και μέχρι νεωτέρας αναστέλλονται ορισμένα τοπικά δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης, που εξυπηρετούν την Λάρισα και την Έδεσσα.
Παράλληλα ως το τέλος της επόμενης εβδομάδας παρατείνεται η αναστολή των δρομολογίων που είχε γίνει στην γραμμή Αθήνας – Οινόης, λόγω της μειωμένης κίνησης της θερινής περιόδου.
Ως και 10 φορές υψηλότερη η απόδοση των εμπορικών συρμών
Σύμφωνα με τον ταμία της ΠΟΣ, μηχανοδηγό Νώντα Θεοδωρόπουλο, η αναστολή των επιβατικών δρομολογίων επελέγη από την Διοίκηση της εταιρείας προκειμένου να μπορέσουν το διάστημα αυτό να κινηθούν στο δίκτυο εμπορικά τρένα τα οποία έχουν πολύ μεγαλύτερη οικονομική απόδοση για την εταιρεία σε σχέση με τα επιβατικά, καθώς η δυνατότητα αύξησης του φόρτου της κίνησης είναι εξαιρετικά περιορισμένη.
Όπως εκτιμάται η απόδοση των εμπορικών τρένων είναι έως και 10 φορές υψηλότερη σε σχέση με την αντίστοιχη των επιβατικών. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έπρεπε να επιλέξει ποιοι συρμοί θα κινούνται αφού ούτε το προσωπικό επαρκεί, αλλά ούτε και το δίκτυο μπορεί να εξυπηρετήσει αύξηση της κίνησης.
Με αυτό το δεδομένο λοιπόν επιλέχθηκε να «κοπούν» επιβατικά δρομολόγια τώρα που σιγά – σιγά η επιβατική κίνηση μειώνεται. Τους θερινούς μήνες η κίνηση σε ορισμένα δρομολόγια στη γραμμή Λάρισα – Θεσσαλονίκη φτάνει ακόμη και το 120%, ενώ η μεσοσταθμική πληρότητα των συρμών κυμαίνεται επίσης πολύ ψηλά, περίπου στο 95%. Οι υψηλές πληρότητες οφείλονται κατά κύριο λόγο στην μεγάλη κίνηση προς τους τουριστικούς προορισμούς της Πιερίας. Κατά την χειμερινή περίοδο η μέση πληρότητα πέφτει περίπου στο 60%.
Ακόμη όμως και αν οι πληρότητες δεν μειώνονταν η εταιρεία θα ήταν πολύ δύσκολο να προσθέσει επιπλέον κίνηση, αφού καταγράφονται ελλείψεις προσωπικού αλλά και προβλήματα στο δίκτυο.
Προβληματική η λειτουργία των φωτοσημάτων
Ειδικότερα οι ελλείψεις που υπάρχουν στα φωτοσήματα, στο μοναδικό σχεδόν τμήμα του σιδηροδρομικού άξονα που υποτίθεται ότι έχει ολοκληρωθεί, επιβάλουν, για λόγους ασφαλείας, αυξημένη χρονοαπόστασημεταξύ των συρμών.
Παράλληλα, όμως, ούτε το προσωπικό μπορεί να καλύψει αύξηση της κίνησης συρμών καθώς από το 2010, οπότε και έγιναν οι υποχρεωτικές μετατάξεις προσωπικού του σιδηροδρόμου σε φορείς του Δημοσίου, η εταιρεία δεν έχει κάνει προσλήψεις μηχανοδηγών παρότι στο ίδιο διάστημα αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης και επιπλέον 100 άτομα.
Η συμφωνία με Cosco – HP και η αποκρατικοποίηση
Υπό αυτές της συνθήκες τα ερωτήματα παραμένουν για το πώς θα μπορέσει η εταιρεία να εξυπηρετήσει την αύξηση της ζήτησης που θα φέρει η υπογραφή της συμφωνίας με την Cosco για την μεταφορά στην κεντρική Ευρώπη των προϊόντων της HP, που αναμένεται εδώ και μήνες.
Ορισμένες πληροφορίες αναφέρουν είναι πιθανό να αρθούν και οι τελευταίες δυσκολίες και η συμφωνία να υπογραφεί ως το τέλος του μήνα. Πάντως η πολύμηνη εξαντλητική διαπραγμάτευση είναι ενδεικτική των δυσκολιών που υπάρχουν προκειμένου να ολοκληρωθεί μία συμφωνία η οποία είχε ανακοινωθεί θριαμβευτικά σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα.
Αυτονόητο είναι βέβαια ότι η ολοκλήρωση της συγκεκριμένης συμφωνίας αυξάνει την αξία και τις προοπτικές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε μια περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης της και στα μέσα του μήνα, στις 16 Σεπτεμβρίου, αναμένεται η εκδήλωση ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους μνηστήρες.
Παράλληλα στο τέλος του μήνα θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον και για την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ, γνωστότερη και ως Rosco. Παρότι ο διαγωνισμός αποκρατικοποίησης της εταιρείας βγήκε στον αέρα αρκετά αργότερα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι προθεσμίες που δόθηκαν είναι σαφώς μικρότερες με αποτέλεσμα οι κρίσιμες ημερομηνίες να βρίσκονται πολύ κοντά. Μάλιστα αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν είναι λίγοι όσοι υποστηρίζουν ότι οι διαδικασία αποκρατικοποίησης για τις δύο εταιρείες θα έπρεπε να τρέξει παράλληλα.
απο την euro2day
βρωμικο παιχνιδι μυριζομαι.η ανικανοτητα να ελεγξουν την λαθρεπιβιβαση,σε συνδυασμο με την μαρμαγκα,προτιμησαν τσ εμπορικα τρενα.το επιβατικο κοινο δεν το σκεφτηκαν καθολου?και λεω τωρα εγω,μπας και παιχτηκαν τιποτα πονηρα αλησβερισια κατω απο το τραπεζι με τα κτελ και τα ταξι,για να στραφει ο κοσμος προς τα εκει?μια υποθεση κανω.το σιγουρο ειναι οτι οδηγουν τον σιδηροδρομο στον θανατο μια ωρα γρηγοροτερα με τις αποφασεις τους,καποιοι ανηδεοι και ανικανοι υπηρεσιακοι παραγοντες.αχ βρε τρικουπη που εισαι να δεις τα χαλια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί σε αυτό το σωματείο παίρνονται αποφάσεις που ξαναπαίρνονται πίσω ; Τι έχει αλλάξει και σταμάτησαν οι κινητοποιήσεις στα εμπορικά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έλλειπε τόσο καιρό για να υπάρχει προγραμματισμός εργασίας στο Μια και όχι η ομηρία του τηλεφώνου ;
Γιατί να υπάρχουν διακρίσεις στην Πάτρα ;
Δυστυχώς ο γραμματέας της ΠΕΠΕ και ταμίας της ΠΟΣ βλέπει τα τρένα να περνούν …
Γιατί παραμένει μόνο στην καταγραφή της πραγματικότητας και όχι στην καταγγελία των όσον τόσα χρόνια επέφεραν αυτό το αποτέλεσμα ; Η καταγραφή και μόνο της πραγματικότητας είναι απλά η αποδοχή της .
Άραγε πόσο καιρό έχουμε να δούμε μια ανακοίνωση της παράταξης που ηγείται στους μηχανοδηγούς ; Δεν έχει τίποτα να πει ; γιατί ;
Γιατί η παράταξη της νέας έλξης φοβάται το νέο ; Την αλλαγή προς όφελος των συναδέλφων ; Τελικά γιατί δεν υποστηρίζουμε την νομιμότητα και δεν παρέχουμε νομική κάλυψη ;
Στο τέλος του χρόνου θα εμφανίσετε δυστυχώς δράσεις τις οποίες δεν συμφωνούσατε σαν δικες σας …
Τέλος γιατί πλέον υπάρχει μια απολυτή αρμονία μεταξύ των παλαιών παρατάξεων ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚΕ στο χώρο των μηχανοδηγών ενώ παλιότερα υπήρχε η απόλυτη «κόντρα» ;
Τι άλλαξε ή δεν έχει αλλάξει ;