Όπως δήλωσαν εργαζόμενοι που συμμετείχαν στη σημερινή κινητοποίηση του σωματείου του Μετρό, ενάντια στην επιστράτευση σε βάρος τους, που έκλεισε ένα χρόνο, οι ηγεσίες των "κατά κεφαλήν bonus", δε συμμετείχαν γιατί είχαν προγραμματίσει την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Συλλογική σύμβαση εργασίας, υπέγραψαν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, αλλά οι φωνές της
συνδικαλιστικής αντιπολίτευσης προς τις πλειοψηφούσες παρατάξεις της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ, έγιναν ακόμα πιο έντονες. Όχι μόνο για τις ρυθμίσεις της σύμβασης και τη διαδικασία που ακολούθησαν (η κατηγορία είναι ότι έγινε χωρίς συνέλευση και ερήμην συζήτησης στον κλάδο).
συνδικαλιστικής αντιπολίτευσης προς τις πλειοψηφούσες παρατάξεις της ΠΑΣΚΕ και της ΔΑΚΕ, έγιναν ακόμα πιο έντονες. Όχι μόνο για τις ρυθμίσεις της σύμβασης και τη διαδικασία που ακολούθησαν (η κατηγορία είναι ότι έγινε χωρίς συνέλευση και ερήμην συζήτησης στον κλάδο).
Αντί να διεκδικήσει αυξήσεις για να αντιμετωπιστεί το κόστος της ζωής, προσανατολίστηκε στην κάρτα «εθελοντή ελεγκτή», ώστε οι κάτοχοί της να παίρνουν το 50% από τα πρόστιμα όσων δεν έχουν εισιτήριο. Το περιστατικό στο Περιστέρι, με το θάνατο του νεαρού το καλοκαίρι, είναι φαίνεται πολύ μακρινό για για τη συνδικαλιστική πλειοψηφία στα αστικά λεωφορεία.
Σημείο που θα προκαλέσει αρνητική εντύπωση στην κοινωνία, μετά από τα αλλεπάλληλα τραγικά περιστατικά που έχουν συμβεί (θυμίζουμε το θάνατο νεαρού στο Περιστέρι) μεταξύ ελεγκτών και επιβατών που η ανέχεια τους οδηγούσε να ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο, είναι τα μισθολογικά bonus, για όσα πρόστιμα θα κόβουν οι εργαζόμενοι σε βάρος των επιβατών που δεν θα έχουν εισιτήριο.
Αυτό μπήκε και σε εδάφιο της νέας σύμβασης, οδηγούντας σε συνθήκες οικονομικής κρίσης σε "κυνήγι" επιβατών. Οι εφορμούντες θα είναι εθελοντές εφοδιασμένοι με ειδικό δελτίο "εθελοντή ελεγκτή", πέρα δηλάδή από τις υπόλοιπες συμβατικές τους υποχρεώσεις.
Νάσος Μπράτσος
Τελικά θέλουμε να γίνεται έλεγχος στα τραίνα η δεν θέλουμε? Θέλουμε έσοδα ή δεν θέλουμε? Γιατί όλο για διαφυγόντα κέρδη μιλάτε και πάντα φταίει το προσωπικό κίνησης, που κάνει τα πάντα μέσα στα τρένα και την ακούει κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήανωνυμε εγω προσωπικα θα προτιμουσα να μην υπηρχε λαθραιος επιβατης με τον εξης τροπο, Να λειτουργουσαν ολα τα εκδοτηρια σε σταθμους ειτε με προσωπικο ειτε με αυτοματα μηχανηματα , ετσι ωστε ο επιβατης να μην ειχε δικαιολογια οτι ηθελε , αλλα δεν μπορουσε να βγαλει εισητηριο, και να τυχει σε κανα παραξενο ελεχτη που να θελει να του κοψει προστιμα για να παρει το μπονους.προτιμω την προληψη παρα την καταστολη εγω προσωπικα , χωρις να θελω να μειωσω την δουλεια που κανει ο ελεχτης μεσα στα τρενα .επαναλαμβανω χωρις να θελω να μειωσω την αξια του ελεχτη μεσα στα τρενα .
ΑπάντησηΔιαγραφή