Μετά τις έντονες και απόλυτα δικαιολογημένες διαμαρτυρίες των μηχανοδηγών για την πρωτόγνωρη εντατικοποίηση στις Υπηρεσίες του Προαστιακού Αθήνας ( 6 ώρες χειριστήρια χωρίς διάλλειμα ) η Υπηρεσία προσπάθησε να δώσει λύση , επιδεινώνοντας όμως την κατάσταση και πάντα με την
γνωστή μεθοδολογία της μεταφοράς του προβλήματος.
Έτσι στις πρωινές βάρδιες προστέθηκε 1 ώρα υπερωρία ( σε μια απο αυτές του ΜΑΙ ) για να καλυφθεί το κενό της έλλειψης εφεδρείας , ενώ αυτό που είδαμε και δεν το πιστεύαμε είναι ότι σε 1 υπηρεσία ο μηχανοδηγός θα κάνει διάλειμμα μέσα στο τρένο !
Συγκεκριμένα , ένας μηχανοδηγός θα ξεκινάει απο το Κιάτο, θα πηγαίνει μέχρι την Κινέτα και εκεί θα αλλάζει απο άλλο μηχανοδηγό (που επέστρεφε επιβάτης έπειτα απο 6ωρη βάρδια ) που θα αναλαμβάνει μέχρι το ΣΚΑ , όπου και θα κατέβει για να ξαναανάλαβει ο συνάδελφος απο Πελοπόννησο !
Δεν ξέρουμε αν αυτοί οι σχεδιασμοί προκαλούν γέλιο.
Αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι οι διαμαρτυρίες του προσωπικού για την πρωτοφανή εντατικοποίηση της δουλειάς είναι έντονες.
Σε αυτές προσθέτουμε και αυτές των μηχανοδηγών του ΜΑΙ που θα μεταβαίνουν σε δυο γεμάτες 9ωρες υπηρεσίες στην Οινόη για να κάνουν τα έμβολα Οινόη - Χαλκίδα - Οινόη , ενώ και οι νέοι βοηθοί που σήμερα ανέλαβαν καθήκοντα θα φτάνουν στις συναντήσεις στον Δομοκό για να καλυφθούν τα κενά του προσωπικού.
Αυτό που φυσικά κάνει εντύπωση είναι ότι για τα κυκλώματα εργασίας δεν ρωτήθηκε ποτέ όλο το Σωματείο , αλλά η πλειοψηφία του ( ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ ).
Τυχαίο ;;
Γιατί σας προκαλούν έκπληξη τα όσα συμβαίνουν;Η συγκυβέρνηση κυβέρνησης-σωματείου καλά κρατεί.
ΑπάντησηΔιαγραφή