Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

TΡΑΙΝΟΣΕ: Κέρδη 1,95 εκατ. το 2013, με «κούρεμα» 25,6% στις δαπάνες προσωπικού

Η εταιρεία παρουσιάζει κέρδη , παρά την πτώση σε όλα τα έσοδα για το 2013 καθώς τα έξοδα μισθοδοσίας μειώθηκαν κατά 26% ! Οι μειώσεις προέρχονται απο την  πλήρη ένταξη του προσωπικού στο ενιαίο μισθολόγιο κ κύρια την μη πληρωμή του επικίνδυνου κ ανθυγιεινού επιδόματος τους 5 πρώτους μήνες του 2013 ενέργεια που είχε σαν αποτέλεσμα να εξοικονομήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάνω απο 400 χιλιάδες Ευρώ μόνο απο τους μηχανοδηγούς ! Αναλυτικότερα 
 Έστω και με πάρα πολλούς αστερίσκους και υποσημειώσεις, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια εταιρεία με κέρδη. Μοιάζει απίστευτο, αλλά
είναι πραγματικότητα για μια εταιρεία που, το 2009, είχε ζημιές 231,1 εκατ. ευρώ!
Το 2013, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εμφάνισε κέρδη μετά από φόρους 1,95 εκατ., έναντι οριακών κερδών 0,27 εκατ. το 2012.

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr 

Που οφείλονται τα κέρδη; Με δεδομένο ότι ο κύκλος εργασιών (δεν συμπεριλαμβάνονται τα ΥΓΟΣ ή αλλιώς, οι άγονες γραμμές των 50 εκατ.) κατήλθε στα 75,7 εκατ., έναντι 82,9 εκατ. το 2012, το προσωπικό της εταιρείας ήταν αυτό που “πλήρωσε το μάρμαρο”.

Για ακόμη ένα χρόνο, επήλθε σημαντική συρρίκνωση των αμοιβών και εξόδων προσωπικού. Έτσι, το 2013 οι δαπάνες προσωπικού ανήλθαν στα 27,3 εκατ., έναντι 36,8 εκατ. το 2012, ήτοι μείωση 25,6%. Στα τέλη του 2013, το προσωπικό της εταιρείας έφτασε τα 800 άτομα, έναντι 877 πριν από δυο χρόνια.

Ανά κατηγορία, τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προήλθαν από τις εξής κατηγορίες: Από τα υπεραστικά τρένα 45,2 εκατ., τον Προαστιακό 13,7 εκατ., τα εμπορεύματα 16 εκατ. και τα λεωφορεία 0,6 εκατ. Όλες οι κατηγορίες εσόδων, ακόμα και των εμπορευμάτων, παρουσίασαν πτώση, σε σύγκριση με το 2012.

Όσον αφορά τα έξοδα της εταιρείας, αυτά επιμερίζονται, κυρίως, ως εξής: Προσωπικό 27,3 εκατ., καύσιμα 22 εκατ., συντήρηση τροχαίου υλικού 21,9 εκατ., ενοίκια βαγονιών 18,2 εκατ., τέλη χρήσης 16 εκατ., κ.α.

Ποια είναι τα γκρίζα σημεία; 

Πρώτον, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε καθεστώς φορολογικού ελέγχου για τις χρήσεις 2005-09.

Δεύτερον, υπάρχουν εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις ύψους 46,4 εκατ. και τρίτον, και ίσως κυριότερο, η εταιρεία εμφανίζει συνολικές υποχρεώσεις 882,5 εκατ.

Αυτό σημαίνει ότι τα χρέη προς ΟΣΕ και δημόσιο δεν έχουν διαγραφεί ακόμα, όπερ και εξηγείται γιατί κρατιέται ανοιχτός ο φάκελος των κρατικών ενισχύσεων.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου