Είναι γνωστό ότι εδώ και μήνες τόσο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και στον ΟΣΕ , ( στον κλάδο μας 15-20 μηχανοδηγοί) πολλοί συνάδελφοι είδαν τους βασικούς τους μισθούς να μειώνονται εως και 120 Ευρώ , αφού είχε γίνει αλλαγή κλιμακίου με βάση την προϋπηρεσία ,- αυτόματα απο το σύστημα της πληροφορικής- , όπως συνέβαινε άλλωστε όλα τα χρόνια.
Όπως είχαν πεί τότε οι υπεύθυνοι αλλά και τα Σωματεία , το πρόβλημα ΘΑ
λυνόταν άμεσα με την σύσταση των συμβουλίων οικονομικών προαγωγών που θα συνεδρίαζε και θα αποφάσιζε την οικονομική προαγωγή των συναδέλφων.
Μάλιστα στην συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας , είχε ειπωθεί απο τον Πρόεδρο όταν τέθηκε το θέμα ότι όλοι οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να προαχθούν οικονομικά αφού το προσωπικό έλξης πιστοποιημένο με τον Νόμο 3911 και δεν μπορεί να αξιολογηθεί διαφορετικά.
Έχουν περάσει στο μεσοδιάστημα κάποιοι μήνες , υπογράφτηκε και η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που θα μας δώσει κατά κάποιους λεφτά , αλλά το θέμα των συναδέλφων που έχασαν χρήματα απο την ενέργεια της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - αλλά και του ΟΣΕ - παραμένει όπως όλα τα υπόλοιπα ΑΛΥΤΟ και στις καλένδες.
Εμείς το μόνο που θα ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ είναι ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει παρέλαση κανονική αφού δεν υπάρχει κανείς να την πιέσει να εφαρμόσει τα νόμιμα.
Περιμένουμε να δούμε τώραν ποιον οι φωστήρες της ΔΑΚΕ Έλξης θα χρεώσουν για αυτήν την ολιγωρία της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και για την συνδικαλιστική τους ανυπαρξία στο Σωματείο της έλξης.20 μηχανοδηγοί έχουν εδώ και μήνες χάσει εως και 120 Ευρώ απο τον βασικό τους μισθό και περιμένουν να δουν πότε θα αποφασίσει το Σωματείο να ασχοληθεί με το θέμα.
Και το λέμε αυτό γιατί ακούσαμε με τα ίδια μας τα αυτιά , συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ να τα βάζει με συνάδελφο για το θέμα των αναδρομικών των χιλιομέτρων και ΟΧΙ με την Διοίκηση που ΟΦΕΙΛΕΙ να εφαρμόσει την ΣΣΕ.
Βεβαίως ο εν λόγω συνδικαλιστής δεν έχει πληροφορηθεί ότι ΚΑΙ στα περιφερειακά μηχανοστάσια έχει δημιουργηθεί θέμα για τον υπολογισμό των αναδρομικών.
Προφανώς γιατί εξακολουθεί να θεωρεί υπεύθυνους για το πρόβλημα τους συναδέλφους και ΟΧΙ την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έκανε 2 μήνες και 18 μέρες για να φτιάξει το νέο πρόγραμμα υπολογισμού.
Το θέμα με τα χιλιόμετρα πάντως μαθαίνουμε θα λυθεί σύντομα..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου