Με επιστολή του σε ΟΣΕ , ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κύριοι Πρόεδροι
Η σημερινή κατάσταση που παρουσιάζουν οι γραμμές Βόλου – Λάρισας και Παλ/ων-Καλαμπάκας είναι απογοητευτική. Σας έχουμε γνωρίσει και με άλλες επιστολές όλα αυτά τα χρόνια που έχετε αναλάβει τον Ο.Σ.Ε. και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα σοβαρά προβλήματα που
αντιμετωπίζουμε επιβάτες και εργαζόμενοι στο Θεσσαλικό Δίκτυο.
Καθημερινά ακινητοποιούνται τρένα, μεγάλες καθυστερήσεις, χαμένες ανταποκρίσεις και απίστευτη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού αποτελεί τη σημερινή πραγματικότητα που οδηγεί σε συνεχή απαξίωση του Τρένου.
Το Τρένο θα πρέπει να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό, πιο αξιόπιστο αλλά και συγχρόνως πιο εξυπηρετικό, να κερδίσει καινούργιους επιβάτες και έτσι να γίνει το πρώτο μεταφορικό μέσο για την μεταφορά των επιβατών.
Ένα από τα προβλήματα που παρουσιάζονται στη βλάβη των αυτοκινηταμαξών που εκτελούν δρομολόγια στο Θεσσαλικό Δίκτυο είναι η κακή συντήρηση.
Σας γνωρίζουμε ότι στο Μηχανοστάσιο του Βόλου που έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει πλήρης εξοπλισμός για την συντήρηση των ΜΑΝ αλλά και εξειδικευμένο έμπειρο προσωπικό για να αναλάβει τη συντήρηση τους.
Σας προτείνουμε να επανεξετάσετε από την αρχή το όλο ζήτημα και άμεσα να αρχίσει η επαναλειτουργία του Μηχανοστασίου Βόλου.
Η επαναλειτουργία του Μηχανοστασίου του Βόλου θα γίνει πιο αποτελεσματική πιο χρήσιμη και θα λύσει άμεσα την κακή συντήρηση των ΜΑΝ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Από το έγγραφο φαίνεται να υπονοείται ότι η αιτία της κακής συντήρησης των ΜΑΝ είναι η υπάρχουσα συντήρηση από το Μηχανοστάσιο Λάρισας όπου μάλλον α) το προσωπικό δεν γνωρίζει πως να τα συντηρεί και β) δεν υπάρχει κατάλληλη υποδομή....
ΑπάντησηΔιαγραφή...Ενώ αν ανοίξει ξανά το Μηχανοστάσιο στο Βόλο το "εξειδικευμένο έμπειρο προσωπικό " και ο "πλήρης εξοπλισμός" θα λύσουν τα προβλήματα....
Φαίνεται ότι οι συνάδελφοι δεν έχουν πληροφορηθεί:
α) για την μεγάλη έλλειψη σε τροχούς ΜΑΝ 2000 που τα τελευταία δυο χρόνια είναι η βασική αιτία ακινησίας των 2/3 του στόλου τους
β) ότι η παραπάνω ακινησία οδήγησε σε έλλειψη εφεδρειών σε όλο το δίκτυο με τραγικά αποτελέσματα όχι μόνο στα τοπικά δρομολόγια της Θεσσαλίας, αλλά και στον Προαστιακό της Αθήνας καθώς και στο Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και στο Θεσσαλονίκη-Φλώρινα.
γ) την τραγική επίσης έλλειψη ανταλλακτικών σε όλα τα επίπεδα πέρα από τροχούς (ορυκτέλαια κινητήρων και υδραυλικών κιβωτίων, αεροσουστών κλπ κλπ) που "βοήθησε" πολλαπλασιάζοντας το προβλήματα και μειώνοντας κι άλλο το διαθέσιμο τροχαίο υλικό
δ) την μεγάλη μείωση του προσωπικού σε όλο το δίκτυο (συγκεκριμένα στο μηχανοστάσιο Λάρισας από 70 τεχνίτες το 2004 έχουν μείνει σήμερα 10 μετά από συνταξιοδοτήσεις αλλά και μια σειρά στοχευμένων μετατάξεων)
Την ώρα που λόγω εγκληματικών πολιτικών υπάρχουν τραγικές ελλείψεις προσωπικού (και μηχανοδηγών και τεχνιτών) και αλλά και τραγικές ελλείψεις ανταλλακτικών που έχουν ως αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις και καταργήσεις δρομολογίων που προκαλούν απίστευτη ταλαιπωρία του επιβάτη, εμείς αντί να ενωθούμε φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Και το τραγικό είναι ότι ο επιβάτης το εισπράττει ως δική μας ανικανότητα και τον φέραν στο σημείο να λέει φτάνει πια δώστε το (δηλαδή χαρίστε το) στους ιδιώτες (όσο όσο) να τελειώνουμε.
Έχουν καταλάβει ότι η διχόνοια είναι το αδύνατο σημείο μας και 193 χρόνια τώρα μας βάζουν να μαλώνουμε μεταξύ μας
Μόνο ενωμένοι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την συνολική απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα που στόχο έχει να πουληθεί ύστερα για ένα κομμάτι ψωμί με δώρο τις υποδομές δισεκατομμυρίων στους ξένους "επενδυτές".