Κύριε Πρόεδρε
Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την αναβάθμιση- ανακαίνιση που έχει ξεκινήσει από της αρχές Φεβρουαρίου στη γραμμή Λάρισας-Βόλου και την σημερινή κατάσταση που παρουσιάζει η γραμμή Πηλίου Α. Λεχωνιά- Μηλιές.
1. Οι εργασίες του έργου Αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου προχωράνε με συνεργεία στην αντικατάσταση σιδηροτροχιών μεταξύ Λατομειού-Βόλου αλλά και συνεργεία στους σταθμούς Αρμενίου και Βελεστίνου.
Στο σταθμό Βελεστίνου γίνεται από τον ανάδοχο του έργου το ξήλωμα της 3ης, 4ης και 5ης γραμμής κυκλοφορίας. Δυστυχώς δεν γίνεται το ίδιο στην 1ης και 2ας γραμμής του σταθμού που χρησιμοποιείται όλα τα χρόνια για την φορτοεκφόρτωση των βαγονιών που μεταφέρουν ΣΚΡΑΠ.
Οι δυο αυτές γραμμές που στην αρχική μελέτη ήταν να κατασκευαστούν από την αρχή λόγω της κακής κατάστασης που παρουσιάζει και το σημαντικό είναι ότι είχαμε παρά πολλές εκτροχιάσεις .Δυστυχώς πληροφορηθήκαμε ότι δεν θα γίνει αντικατάσταση σιδηροτροχιών όπως θα αντικατασταθούν οι τρεις άλλες γραμμές.
Σας γνωρίζουμε ακόμη στις 08/09/14 στην περιοχή Βελεστίνου είχαμε έντονες βροχοπτώσεις με αποτέλεσμα να γίνει υπερχείλιση της τάφρου που είναι διπλά με τον χώρο του Σ. Σ. Βελεστίνου και κατά μήκος στα όρια του σταθμού.
Τα νερά από την έντονη βροχόπτωση έφτασαν μέχρι το σταθμό με αποτέλεσμα οι γραμμές που χρησιμοποιούνται για το εμπορικό έργο του Ο.Σ.Ε. αλλά και για την φορτοεκφόρτωση του ΣΚΡΑΠ και ζαχαροτεύτλων να τεθούν εκτός λειτουργίας.
Σας προτείνουμε την επανεξέταση της μελέτης που έγινε για την ανακαίνιση του σταθμού και να γίνει ανακαίνιση και στις δυο γραμμές που χρησιμοποιούνται και είναι απαραίτητες για το εμπορικό έργο. Επίσης θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε ότι μελλοντικά ο σταθμός Βελεστίνου σχεδιάζεται για έναν μεγάλο εμπορικό σταθμό.
2. Στη σιδηροδρομική γραμμή του Πηλίου Άνω Λεχωνιά-Μηλιές που γίνονται δρομολόγια από το 1996 χρειάζεται άμεσα συντήρηση και σε πολλά σημεία γενική ανακαίνιση λόγο σημαντικής φθοράς των σιδηροτροχιών. Σημαντικό είναι ακόμα λόγω της μορφολογίας του εδάφους κρίνονται άκρως απαραίτητες εργασίες υποστήριξης της υποδομής.
Κύριε Πρόεδρε
Στη σύσκεψη που έγινε στο Δημαρχείο της πόλης του Βόλου στις 8-3-2014 παρουσιάστηκε σχεδιασμός του Ο.Σ.Ε. και συγκεκριμένα ανακοινώθηκε η εργολαβία συντήρησης γραμμής του παραδοσιακού τρένου Πηλίου από τα Άνω Λεχωνιά έως της Μηλιές. Με την επιστολή μας θα θέλαμε να σας προτείνουμε να γίνει άμεσα η έγκριση εκτέλεσης με την διαδικασία της δημοπράτησης για των απαραιτήτων επειγουσών εργασιών συντήρησης της γραμμής.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου