Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Σε λειτουργία ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Ζεφυρίου


Σήμερα Πέμπτη 10 Μαΐου 2018 και ώρα 05:49 π.μ., δόθηκε σε χρήση στο επιβατικό κοινό ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Ζεφυρίου, ο οποίος χωροθετείται επί της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής
Αθηνών –Κορίνθου μεταξύ του Σ.Κ.Α και του Σ.Σ. Λιοσίων.

Πρόκειται για σιδηροδρομικό σταθμό που κατασκευάσθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ, εντός υπάρχουσας κατασκευής cut & cover της Αττικής Οδού και αποτέλεσε αυτοτελές τεχνικό αντικείμενο του έργου: «Κατασκευή Β΄ Λειτουργικής Φάσης Συγκροτήματος Θριασίου και κατασκευή Σ.Σ. Ζεφυρίου» (Α.Σ. 541/13).

Οι κατασκευές στο Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Ζεφυρίου διακρίνονται σε πέντε ομάδες:

1.1 Η αποβάθρα (με τους βοηθητικούς της χώρους και τον υπόγειο Η/Μ χώρο σε τμήμα της), τα κλιμακοστάσια ανόδου και τα φρεάτια των ανελκυστήρων με φέροντα οργανισμό από οπλισμένο σκυρόδεμα

1.2 Τα στέγαστρα κάλυψης των δύο χώρων εισόδου στον σταθμό και τα εξωτερικά και εσωτερικά τοιχώματα αυτών με μεταλλικό φέροντα οργανισμό.

1.3 Οι πρόσθετοι έξοδοι διαφυγής προς τα άκρα της σήραγγας με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut & cover), μέσω διαδρόμων παράλληλων προς τις σιδηροδρομικές γραμμές και εξωτερικών κλιμακοστασίων προς την επιφάνεια στα μέτωπα του cut & cover.

1.4 Οι κατασκευές και καλύψεις διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου των εισόδων.

1.5 Οι Η/Μ εγκαταστάσεις.

Ο σταθμός παραδόθηκε στον Ο.Σ.Ε. από την ΕΡΓΟΣΕ τον Ιούλιο του 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου