Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Τότε (2016) και τώρα (2020) - Τοποθετήσεις ΜΕΚ

Με ιδιαίτερη χαρά είδαμε πως τελικά αλλάζει  τις απόψεις (σαν τα πουκάμισα) η Νέα Έλξη και αποδέχεται όσα κατήγγειλε μέχρι πρόσφατα. 
Η Νέα Έλξη το 2016 και  μετά τις τοποθετήσεις που είχαν τότε


γίνει είχε προχωρήσει σε καταγγελίες για την "παρέα των 6" (Διοίκηση ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Πρόεδρος ΠΕΠΕ- Επιτροπή αξιολόγησης) που "αδίκησε" όσους δεν έλαβαν  θέση ευθύνης.

Σήμερα και ενώ η "παρέα των 6" παραμένει ίδια, είδαμε με ικανοποίηση την Νέα Έλξη να χαιρετίζει τις τοποθετήσεις των συναδέλφων, ευχόμενοι σε αυτούς καλή επιτυχία. (κάτι που δεν είχε το σθένος να κάνει το 2016).
Ωστόσο αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση στους συναδέλφους είναι η εντυπωσιακή κυβίστηση  της Νέας Έλξης αναφορικά με κεντρική θέση που είχε εκφράσει  στο παρελθόν.
Το 2016 όταν τοποθετήθηκε ο συνάδελφος Γκαντζιός Κώστας ως προϊστάμενος τμήματος στην Θεσσαλονίκη στην ΔΙΤΡΥ Βόρειας Ελλάδας, η Νέα Έλξη κατήγγειλε στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας την +ΣυνΕξέλιξη με το επιχείρημα ότι  μια θέση ευθύνης που ανήκει στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης την κατέλαβε μηχανοδηγός από την Λάρισα. 
Ο συνάδελφος Γκαντζιός  -που τότε είχε κατέβει από τα τρένα λόγω ενός προβλήματος,να είναι πάντα καλά του ευχόμαστε- καθημερινά  και επί 5 συναπτά έτη  μετακινούνταν με το τρένο - εκτός ωραρίου- από την Λάρισα στην Θεσσαλονίκη και επέστρεφε με την λήξη της βάρδιας,   για να εργάζεται στην ΔΙΤΡΥ και υπήρξε -κατά γενική παραδοχή- άψογος συνεργάτης των μηχανοδηγών στο ΜΘ. 
Τόνοι λάσπης χύθηκαν τότε στο πρόσωπο του και στην +ΣυνΕξέλιξη. 
Πως ένας μηχανοδηγός από την Λάρισα πήρε θέση ευθύνης στο ΜΘ  κραύγαζαν οι καταγγέλοντες.
Σήμερα όμως που ένας άλλος συνάδελφος μηχανοδηγός από την Λάρισα καταλαμβάνει θέση που ανήκει στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης είναι απλά Σάββατο 1 Φλεβάρη.  Και μάλιστα όταν στο ΜΘ υπάρχουν 30 νέοι μηχανοδηγοί, χάρη στην προσπάθεια του Σωματείου μας και τις προσλήψεις, που η εκπαίδευση και η πλήρης ένταξη τους  στην παραγωγή απαιτεί καθημερινή παρουσία ΜΕΚ.
Αυτή είναι μια απόδειξη του γιατί η παράταξη της Νέας Έλξης έχει συγκεκριμένο πρόβλημα στο να αρθρώσει πειστικό λόγο. 
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στους μηχανοδηγούς την λάσπη στο πρόσωπο του συναδέλφου Γκαντζιού και την επιχειρηματολογία της εποχής από την Νέα Έλξη.
Εμείς ευχόμαστε και στους 6 νέους ΜΕΚ κάθε επιτυχία στο έργο τους και φυσικά και στον συνάδελφο Ευγενίδη από την Λάρισα  ο οποίος αναλαμβάνει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό έργο,αυτό της εκπαίδευσης μηχανοδηγών και του ελέγχου κυκλοφορίας απο την Λάρισα και τον Βόλο μέχρι την Αλεξανδρούπολη και την Φλώρινα καθώς οι θέσεις των ΜΕΚ είναι 2 και ο συνάδελφος Κωνσταντινίδης εκτελεί παράλληλα καθήκοντα (η τοποθέτηση του έγινε κυρίως για την στατική εκπαίδευση των 8 εκπαιδευόμενων μηχανοδηγών στο ΜΘ).
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι οι θέσεις των ΜΕΚ είχαν καταργηθεί μετά το 2010 και τις επανέφερε στο Οργανόγραμμα  η +ΣυνΕξέλιξη το 2016. 
3 στην Νότια Ελλάδα και 2 στην Βόρεια Ελλάδα.
Θέση μας είναι ότι πλέον πρέπει  στο Οργανόγραμμα που έρχεται να δημιουργηθεί άλλη μια θέση για την Πελοπόννησο και φυσικά πρέπει και το μηχανοστάσιο Λιανοκλαδίου να έχει τοποθέτηση ΜΕΚ (υπάρχουν οι σήραγγες στην περιοχή ενώ το Λιανοκλάδι ως μηχανοστάσιο βρίσκεται στο κέντρο της κυκλοφορίας) , θέμα που έχει ήδη θίξει η +ΣυνΕξέλιξη στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ θα πρέπει να εξεταστεί και η παρουσία 3ου ΜΕΚ στην Βόρεια Ελλάδα καθώς αναμένεται να ανοίξει η γραμμή προς Αλεξανδρούπολη το επόμενο διάστημα.
Γιατί όταν δεν μένεις στα πρόσωπα και έχεις θέσεις πολλαπλασιαστικές για τον κλάδο οφείλεις να λειτουργείς με αυτόν τον τρόπο. Αυτό κάνει μια συνδικαλιστική παράταξη. 
Γιατί τα θυμίζουμε  αυτά; 
Γιατί ως χώρος ενημέρωσης, έχουμε ένα καλό.

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ
Και γιατί οφείλουμε να αποκαταστήσουμε τον συνάδελφο Γκαντζιό στην λάσπη που δέχτηκε το 2016.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου