Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

«Γεμίζουν τα ταμεία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εγκρίθηκαν 55,8 εκατ. ευρώ για τις άγονες γραμμές


«Γεμίζουν τα ταμεία» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενέκρινε κονδύλι 55,8 εκατ. ευρώ για την επιδότηση των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών. Το κονδύλιο αναφέρεται στο δ’ τρίμηνο του οικονομικού έτους 2019 και σε μέρος
της αποζημίωσης του οικονομικού έτους 2020.


Μάλιστα, όπως σημειώνεται, η διαθέσιμη πίστωση για το οικονομικό έτος 2019 δεν επαρκούσε για την κάλυψη της σχετικής υποχρέωσης που απορρέει από την εκτέλεση της σύμβασης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκμεταλλεύεται τις άγονες γραμμές από το 2015 έως και το 2020, έναντι 50 εκατ. ευρώ ετησίως.

Στα τέλη Νοεμβρίου του 2019, ελληνικό δημόσιο και ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας, το οποίο προβλέπει την απευθείας ανάθεση για 10+5 χρόνια των άγονων γραμμών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι του ίδιου ετήσιου οικονομικού ανταλλάγματος.

Από την άλλη πλευρά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλείται να υλοποιήσει συγκεκριμένο ύψος υποχρεωτικών επενδύσεων, οι οποίες – σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών – ξεπερνούν τα 2,2 δις ευρώ τα επόμενα 9 χρόνια.

Oι επενδύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφορούν την μίσθωση και προμήθεια νέου τροχαίου υλικού, την ανακατασκευή μηχανοστασίων, επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, ανθρώπινο δυναμικό, κ.α.

Φ. Φωτεινός -www.metaforespress.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου