Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

Η πλειοψηφία ΠΟΣ δεν ενημέρωσε τα Σωματεία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σοβαρά πλέον τα ερωτηματικά για τον ρόλο της

Σοβαρά ερωτηματικά πλανώνται πλέον γύρω απο τον ρόλο της πλειοψηφίας της ΠΟΣ και το κατά πόσο αυτός εκπροσωπεί το σύνολο των εργαζομένων ισότιμα. Η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών μπήκε πλέον με την σφραγίδα των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ σε αχαρτογράφητα νερά

καθώς εγείρονται σοβαρά-σοβαρότατα ερωτήματα για τον ρόλο της μετά την σημερινή της επιστολή.

Ρωτάμε την πλειοψηφία της ΠΟΣ, η οποία επαναλαμβάνουμε ότι δεν ενημέρωσε τα Σωματεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την επιστολή της.

  1. 'Εχει στοιχεία που να αποδεικνύουν όσα αναφέρει σε βάρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή μήπως θα κληθεί η Ομοσπονδία να απολογείται για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος εταιρείας που απασχολεί 1100 εργαζόμενους - που είναι και μέλη της και με έκπληξη διαβάζουν στο διαδίκτυο όσα καταμαρτυρά η πλειοψηφία της, χωρίς μάλιστα να τους ενημερώσει!
  2. Στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών συμμετέχουν Σωματεία και απο άλλες εταρείες σταθερής τροχιάς. Ρωτάμε την πλειοψηφία της ΠΟΣ. Η ΣΤΑΣΥ για παράδειγμα καταβάλει στον ΟΣΕ τα τέλη υποδομής, οι υπόλοιπες εταιρείες καταβάλουν τις χρεώσεις που αναφέρει σήμερα η ΠΟΣ στην επιστολή της στο Υπουργείο Μεταφορών ;  Αντιλαμβάνονται οι συνδικαλιστές της ΠΟΣ ότι αν κάποια εταιρεία δεν καταβάλει υποχρεώσεις, είτε μικρές είτε μεγάλες  και στοχοποιούν μόνο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εκτεθειμένοι σοβαρά, όχι μόνο για μεροληπτικούς λόγους αλλά και για ζητήματα που πολύ εύκολα θα μπορούσε κάποιος να τους χρεώσει; 
  3. Aφού δεν έχουν την διεταιρική σύμβαση ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως καθομολογούν στην επιστολή τους, πως γνωρίζουν γνωρίζουν αν ο ΟΣΕ εκπληρώνει όλες τις υποχρεώσεις του προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή την ΣΤΑΣΥ ή τις άλλες εταιρείες. Αν αυτό δεν συμβαίνει αντιλαμβάνονται που οδηγούν τον ΟΣΕ;  
  4. Η πλειοψηφία της ΠΟΣ έχει ζητήσει την σύμβαση ΟΣΕ-ΣΤΑΣΥ, ΟΣΕ - Rail Cargo, ΟΣΕ- Pearl, ΟΣΕ- Ferroviar. Αν δεν το έχει κάνει ρωτάμε το πολύ απλό. ΓΙΑΤΙ συνάδελφοι;   
  5. Όταν η  πλειοψηφία της ΠΟΣ αναφέρει επί λέξη ότι "οι αρμόδιες Διευθύνσεις και συγκεκριμένα η αρμόδια Διεύθυνση παρακολούθησης και εκτέλεσης της σύμβασης που εξ ορισμού γνώριζε τους όρους της, δεν φρόντισε να πράξει όσα υποχρεούτο, με αποτέλεσμα ο ΟΣΕ να απωλέσει για τρία έτη έως σήμερα ένα διόλου ευκαταφρόνητο μεγάλο ποσό" αντιλαμβάνεται θεωρούμε ότι στέλνει συναδέλφους στα πειθαρχικά για παράβαση καθήκοντος που είχε αποτέλεσμα απώλεια δημοσίων εσόδων, που επισύει ακόμα και απόλυση. Ενώ αν πχ αποδειχτεί ότι  μια εταιρεία δεν έχει καταβάλει τα τέλη υποδομής για πολλά χρόνια, τι θα συμβεί;Γιατί αφορά μόνο τα 3 χρόνια η καταγγελία και όχι τα τελευταία 10; Tα προηγούμενα 10 -13 χρόνια, όλα ήταν καλά; 
  6. Ο εκπρόσωπος εργαζομένων στο ΔΣ συνάδελφος Θανάσης Λεβέντης, τι λέει αλήθεια για όλα αυτά; Δεν θα πρέπει να μας ενημερώσει για τις οικονομικές καταστάσεις και αν υπάρχουν οφειλές στον ΟΣΕ; Αν ναι απο πότε και απο ποιούς;  Ο ίδιος  ως μέλος του ΔΣ έχει τοποθετηθεί για αυτές, ΑΝ υπάρχουν; Έθεσε το θέμα για τις χρεώσεις που ζητά η ΠΟΣ; 
Και φυσικά όταν η ΠΟΣ ζητά κανόνες για όλους, σωστά, οφείλει να τους ζητά για όλους, πράγμα που δεν κάνει, αλλά εστιάζει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή υπάρχει η γνωστή κόντρα της ηγεσίας της με την Διοίκηση της.
Αυτό όμως φέρνει πιο κοντά απο ποτέ την διάλυση της ΠΟΣ, ιδιαίτερα όταν αυτή δεν ενημερώνει τα συνδικάτα που συμμετέχουν σε αυτήν για αυτές της τις ενέργειες. 
Kαι ακόμα χειρότερα όταν αυτές τις λογικές συγκεκριμένοι συνδικαλιστές τις καλιεργούν στους χώρους εργασίας, διαχωρίζοντας το προσωπικό.
Συνάδελφοι της πλειοψηφίας είτε είστε εντελώς ανίκανοι, είτε είστε αδαείς, είτε είστε επικίνδυνοι.
Σήμερα όμως αναρωτιόμαστε δημόσια και ποια συμφέροντα εξυπηρετεί η στάση σας.


Το στέκι της έλξης - Τo blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ Η επαναπρόσληψη και των 100 συναδέλφων μας και η μη ανανέωση των συμβάσεων τους, καμία λογική δεν μπορεί να έχει με αξιολόγηση, εκτίμηση επένδυσης για εργαζόμενους. Και οι 100 δούλευαν και προσέφεραν κανονικά. Ένα σωστό πράγμα πήγαν να γράψουν και τα έκαναν και πάλι θάλασσα. 

2 σχόλια:

  1. Αν και λίγο ασαφές αυτό που αναφέρετε για τους 100 μπορεί κανείς να καταλάβει την ουσία του η οποία είναι η επαναπρόσληψη με αορίστου χρόνου και ένταξη τους στη ΣΣΕ όπως όλο το προσωπικό της τεχνικής βάσης. Έστω και με καθυστέρηση να γίνει το δίκαιο επιτέλους. Οι άνθρωποι αυτοι δεν είναι απλά αδαής και ανίκανοι αλλά εγκάθετοι πολύ συγκεκριμένων συμφερόντων και ανθρώπων και μόνο έτσι θα έπρεπε να τους αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουλάχιστον θα μπορούσε να υπάρξει μια ενημέρωση για εμάς τους τεχνιτες που μείναμε απ έξω από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μας είπαν για Σεπτεμβριο και ακόμη δεν είδαμε καμία κίνηση τουλάχιστον να δούμε μια κίνηση ότι δεν πήγε τόσος καιρός χαμένος για εμάς τους τεχνιτες... Καλό μήνα!! Ένας από τους τεχνιτες που έμεινε απ έξω ����️

    ΑπάντησηΔιαγραφή