Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2020

Αναθεωρούνται οι κανόνες για τα δικαιώματα των επιβατών στο σιδηρόδρομο. Εισάγεται η ρήτρα ανωτέρας βίας για τις εταιρείες

Σε προσωρινή συμφωνία αναφορικά με την προτεινόμενη μεταρρύθμιση των δικαιωμάτων του επιβατικού κοινού στο σιδηρόδρομο κατέληξαν Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Οι αναθεωρημένοι κανόνες θα βελτιώσουν τα δικαιώματα των επιβατών, ιδίως εκείνων με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα.

Παράλληλα, θα ενθαρρύνουν τις σιδηροδρομικές εταιρείες να παρέχουν περισσότερες και βελτιωμένες υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο του “Green Deal”, οι επιβάτες θα έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν τα ποδήλατά τους με το σιδηρόδρομο και για να γίνει αυτό οι εταιρείες θα πρέπει να δημιουργήσουν επαρκή αριθμό χώρων μεταφοράς ποδηλάτων στα τρένα τους.

Οι νέοι κανόνες θα καθιστούν υποχρεωτική την ισχύ μεμονωμένου εισιτηρίου για πολλές διαδοχικές διαδρομές, διασφαλίζοντας το δικαίωμα της αλλαγής δρομολογίου (re-routing) και της αποζημίωσης σε περίπτωση καθυστερήσεων ή χαμένων συνδέσεων.

Ενώ ο ισχύων κανονισμός επιτρέπει μεγάλο αριθμό εξαιρέσεων, οι νέοι κανόνες θα ισχύουν για αυξημένο αριθμό υπηρεσιών. Επιπλέον, το συμφωνημένο κείμενο αποσαφηνίζει τα δικαιώματα των επιβατών σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακυρώσεων και ενισχύει τους κανόνες για το re-routing.

Ακόμη, εισάγεται η ρήτρα ανωτέρας βίας για τις σιδηροδρομικές εταιρείες, ώστε να μην υποχρεούνται, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, να καταβάλλουν αποζημίωση. Αυτό θα συμβάλει στην εξασφάλιση ισότιμων όρων ανταγωνισμού μεταξύ παρόχων μεταφορών που αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς τρόπουςα μεταφοράς.

Σημειώνεται ότι, η προσωρινή συμφωνία υπόκειται υπό έγκριση από το Συμβούλιο.

Ιστορικό

Η Επιτροπή υπέβαλε την σχετική πρόταση τον Σεπτέμβριο του 2017. Η πρόταση αναθεωρεί τον κανονισμό του 2007, ο οποίος ισχύει τόσο για εσωτερικά όσο και για διεθνή ταξίδια και υπηρεσίες.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου