Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

17 μέρες χωρίς ηλεκτροκίνηση στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη. Ορατός ο κίνδυνος απαξίωσης

 

17 μέρες έχουν συμπληρωθεί χωρίς ηλεκτροκίνηση στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης και με την 


αλλαγή μηχανών σε Λιανοκλάδι - Παλαιοφάρσαλο ή Λάρισα να προκαλεί καθυστερήσεις στα τρένα και να ταλαιπωρεί το προσωπικό.

Ο κίνδυνος να απαξιωθεί η προσπάθεια που έγινε το 2015-2019 με την ολοκλήρωση των έργων παραπάνω απο  ορατός.

Ανοίγουμε τον μετρητή των ημερών (σε μπλέ χρώμα για τους Κυβερνητικούς συνδικαλιστές μας, που για τα σημαντικά σιωπούν, μήπως και τους αφυπνίσουμε)  και ελπίζουμε να τον κλείσουμε ΑΜΕΣΑ. 

Θυμίζουμε ότι και ο ΟΣΕ για το θέμα της ηλεκτροκίνησης ήταν εξαιρετικά φειδωλός στις ανακοινώσεις του. 

Αυτό μας προκαλεί τεράστια ανησυχία καθώς οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση απειλεί την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών επιβατικών μεταφορών, που με τόσο κόπο χτίστηκε απο την ημέρα που εγκαινιάστηκε η ηλεκτροκίνηση απο τον κ. Σπίρτζη και μετά απο αναμονή δεκαετιών.

Σε καμία χώρα στην Ευρώπη δεν θα υπήρχε ποτέ τόσο μεγάλη καθυστέρηση.

Ο υποσταθμός στην Ανθίλη γιατί δεν τίθεται σε λειτουργία. Το έχουμε ρωτήσει δεκάδες φορές. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


ΥΓ Οι φήμες ότι η ΠΟΣ θα ζητήσει χρεώσεις προς τον ΟΣΕ και υπέρ των σιδηροδρομικών εταιρειών για την κατάσταση αυτή, διαψεύδονται ως ανυπόστατες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου