Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

Επικοινωνιακές φανφάρες και αλήθειες, συνταξιούχοι-Μεσσίες στον σιδηρόδρομο

 
Χωρίς αξιόλογες ειδήσεις κύλησαν οι τελευταίες ημέρες. Αν εξαιρέσει κανείς τις επικοινωνιακές φανφάρες για την ....έναρξη των

εργασιών ανακαίνισης της γραμμής προς Δράμα (που τις συνόδεψαν και δηλώσεις Κυβερνητικών Βουλευτών) και την εκπόνηση μελέτης για την επέκταση του Οδοντωτού Σιδηροδρόμου στην Αγία Λαύρα (εδώ και 2 χρόνια ανακυκλώνεται η ίδια είδηση) στα σιδηροδρομικά δρώμενα επικρατεί -ανεξήγητα- η απόλυτη ησυχία. 

Όπως όμως λέει ο λαός, την απόλυτη αυτή ησυχία συνήθως ακολουθεί καταιγίδα. 

Ας αποκαταστήσουμε καταρχήν την αλήθεια για τα έργα ανακαίνισης στην γραμμή προς Δράμα. Πρόκειται για άλλο ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα της πλέον αντισιδηροδρομικής Κυβέρνησης που γνώρισε η χώρα. Οι εργασίες που εκτελούνται στην περιοχή και επέβαλλαν το κλείσιμο της για 50 ολόκληρες ημέρες, αφορούν κυρίως το τμήμα Προμαχώνας- Στρυμόνας (που  καμία σχέση δεν έχει φυσικά με την γραμμή προς Σέρρες και Δράμα) και 2 χιλιόμετρα υποδομής στις Μουριές. 

Αυτό που έχει ενδιαφέρον και εμείς το καταγράφουμε, καθώς εδώ λέμε αλήθειες μόνο, είναι ότι όπως όλα δείχνουν και ΑΝ τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα κάποιες εργασίες στο τμήμα αυτό υποδομής (Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Δράμα) αναμένεται να ξεκινήσουν την Άνοιξη του 2025! 

Είναι απορίας άξιο γιατί Σωματεία και Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (που έχει και την καίρια   ευθύνη ως Δευτεροβάθμιο Όργανο)  σιωπούν για την διάλυση των σιδηροδρομικών μεταφορών στην χώρα. 

Είναι ενδεικτικό ότι σήμερα τρένα κυκλοφορούν ΜΟΝΟ  απο την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη και  με μοναδική -τροφοδοτική-  διακλάδωση αυτή της Έδεσσας (Απο Πλατύ), ενώ πέραν Θεσσαλονίκης ΔΕΝ κυκλοφορεί ΤΙΠΟΤΑ.  

Και επειδή οι ΜΟΝΙΜΑ στημένοι σχολιαστές στα  Social Media προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν από τις πραγματικές αιτίες της κατάρρευσης ας δούμε τι συμβαίνει αναλυτικά 

  1. Γραμμή Λάρισας - Βόλος : Κλειστή εδώ και 12 μήνες λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε ο Daniel (Χρόνος Αποκατάστασης : Άγνωστος)
  2. Γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα : Κλειστή εδώ και 12 μήνες λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε ο Daniel (Χρόνος Αποκατάστασης : Άγνωστος)
  3. Γραμμή Έδεσσα - Φλώρινα : Κλειστή εδώ και 18  μήνες λόγω των προβλημάτων στις επικοινωνίες (Χρόνος Αποκατάστασης : Άγνωστος)
  4. Γραμμή Θεσσαλονίκη Δράμα : Κλειστή εδώ και 18  μήνες , τρένα δρομολογούνται μέχρι τις Σέρρες σε μια γραμμή γεμάτη βραδυπορίες (Χρόνος Αποκατάστασης : Άγνωστος)
  5. Γραμμή Αλεξανδρούπολη - Κομοτηνή - Ξάνθη : Κλειστή εδώ και 18  μήνες λόγω των προβλημάτων στις ΑΣΙΔ  (Χρόνος Αποκατάστασης : Άγνωστος)
  6. Γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο : Κλειστή εδώ και 18  μήνες λόγω των προβλημάτων στις ΑΣΙΔ  (Χρόνος Αποκατάστασης : Άγνωστος)
  7. Γραμμή Στυλίδα - Λαμία : Κλειστή εδώ και 18 μήνες, αρχικά λόγω προβλημάτων από την κακοκαιρία, μετέπειτα χωρίς να δίνει κανείς μια επίσημη απάντηση. 
  8. Γραμμή Θεσσαλονίκη -Στρυμόνας : Κλειστή απο τις 18/8 μέχρι 30/9 λόγω εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής υποδομής. 
Δεν ξεχνάμε και  την μονή γραμμή μεταξύ Αγ. Στεφάνου - Λάρισας, μήκους 100 περίπου χιλιομέτρων στον Κεντρικό  Σιδηροδρομικό Άξονα της χώρας και με ΑΓΝΩΣΤΟ τον χρόνο αποκατάστασης της διπλής γραμμής. 

Αυτή είναι η αλήθεια απέναντι στις επικοινωνιακές φανφάρες της τελευταίας περιόδου για την γραμμή που ανακαινίζεται προς Δράμα ή την επέκταση του Οδοντωτού προς Αγία Λαύρα που έχει εξαγγελθεί εδώ και 2 χρόνια. (και ενώ εδώ και 5 χρόνια ΔΕΝ έχει ακόμα ολοκληρωθεί η σιδηροδρομική  σύνδεση με το Λουτράκι, ένα έργο μήκους 7 χιλιομέτρων που έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί απο το 2021). 

Φυσικά δεν ξεχνάμε και τις επενδύσεις σε τροχαίο υλικό που ΔΕΝ έχουν γίνει, επενδύσεις που  ανέλαβε  η Ελληνική Κυβέρνηση με την συμφωνία του 2022. 
Είμαστε ....βέβαιοι ότι σε 2 χρόνια απο σήμερα, θα έχουν έρθει στην Ελλάδα και θα πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια  τα 10 τρένα υδρογόνου που μας έταξαν το καλοκαίρι του 2022 οι Κυβερνώντες, όπως και οι 10 νέοι συρμοί για τον Προαστιακό που θα αγοράσει η ΓΑΙΑ-ΟΣΕ. 

Αναρωτιόμαστε, πως μπορεί να αντέξει και να είναι βιώσιμη οποιαδήποτε σιδηροδρομική εταιρεία, σε ένα περιβάλλον όπου ΔΕΝ κυκλοφορούν τρένα (και μάλιστα χωρίς ευθύνη της) ή όπου οι συνθήκες κυκλοφορίας (πχ μέγιστη ταχύτητα ή χωρητικότητα) δεν ευνοούν την ανάπτυξη επιπλέον έργου. Και μάλιστα όταν κυριαρχεί και η υποχρηματοδότηση.


Το κενό στην Αντιπολίτευση της χώρας, ευνοεί προφανώς τους αυλοκόλακες της πλέον αντισιδηροδρομικής Κυβέρνησης που γνώρισε ο τόπος. Αυτούς δηλαδή που προσπαθούν να μετατοπίσουν τις καίρια πολιτικές ευθύνες για την κατάντια που ζεί ο σιδηρόδρομος σε πρόσωπα
Ως λύση τώρα τελευταία, παρουσιάζονται  φιγούρες (συνταξιούχοι) που θέλουν να επιστρέψουν από το χρονοντούλαπο της σιδηροδρομικής  Ιστορίας ως δήθεν Μεσσίες, ενώ αποτελούσαν την γενεσιουργό αιτία της κατάρρευσης  ΜΑΖΙ με τους αυλοκόλακες του διαχρονικού συστήματος απαξίωσης του σιδηροδρόμου
Τέτοια και τόση είναι η απελπισία ορισμένων αλλά και μεγάλη η υποχρέωση του συστήματος να  ανταποδώσει τις δημόσιες παρεμβάσεις ορισμένων στα Τέμπη και πάντα υπέρ της θεωρίας του μοναδικού ανθρώπινου λάθους. 
Είναι βέβαιο ότι οι επικοινωνιακές κορώνες (πλούσιο το αρχείο) με δηλώσεις την περίοδο των Τεμπών θα  συνοδεύει τους "Μεσσίες" σε κάθε βήμα τους και  στην συνείδηση των εν ενεργεία συναδέλφων.



Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου