Αυτό που το σωματείο γνωρίζει από φήμες είναι ότι μεγάλη εταιρεία έχει δείξει ενδιαφέρον για το κτίριο της οδού της οδού Καρόλου 1 -3, να το εκμεταλλευτεί για την χρήση ξενοδοχείου.
Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ θα θέλαμε και εμείς να θέσουμε κάποια ερωτήματα που αφορούν την κοινωνία και τον φορολογούμενο πολίτη.
1) Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας γνωρίζει αυτό τον σχεδιασμό; Το κτίριο της Καρόλου 1 -3 βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με σχεδιασμό και του υπουργείου( πολύ κοντά στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας, όπου υπάρχει και στρατιωτική διοίκηση).
2) Στο ισόγειο της Καρόλου 1 -3 βρίσκεται συνεχώς αστυνομική δύναμη γιατί μπαίνει το ερώτημα της ασφάλειας για την γύρω περιοχή. Ζητάμε να μας απαντήσει ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη ποια περιοχή της Αττικής έχει χαμηλή εγκληματικότητα;
Αν όντως ισχύει η φήμη για την χρήση ξενοδοχείου η περιοχή μετά θα γίνει ασφαλής;
3) Το κτίριο της Καρόλου 1 -3 αποτελεί ιδιοκτησία του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας και αποτελεί την έδρα του από το 1970. Θα του αλλάξουν χρήση και ο καινούριος οργανισμός θα υποχρεωθεί να πληρώνει ενοίκιο;
Ο σχεδιασμός για τον καινούργιο οργανισμό είναι να εγκατασταθεί στην Καρόλου 1 -3 εξοπλισμός χιλιάδων ευρώ που αφορά τη ρύθμιση και παρακολούθηση της κυκλοφορίας. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν σε ένα ενοικιαζόμενο κτίριο;
Γιατί για την αναβάθμιση του κτιρίου δεν έχουν χρησιμοποιήσει τα πακέτα ΕΣΠΑ για αντίστοιχες περιπτώσεις;
Γιατί αφού υπάρχει σκεπτικό μετεγκατάστασης ήδη γίνονται εργασίες σε ορόφους του κτιρίου της Καρόλου και μάλιστα από όσο γνωρίζουμε με απευθείας αναθέσεις;
Γιατί δεν έχουν μετεγκατασταθεί οι συνάδελφοι από την ΕΡΓΟΣΕ στο κεντρικό κτίριο και χρεώνονται οι φορολογούμενοι 700.000€ κατ' έτος; Περιμένουμε απαντήσεις από τους συναρμόδιους Υπουργούς.
4) Όσο αφορά στο ερώτημα ποιος είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για ιδανικό περιβάλλον εργασίας θα πρέπει να μας απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός.
Γνωρίζει ότι οι συνάδελφοι μας της εξωτερικής υπηρεσίας εργάζονται χωρίς μέσα ατομικής προστασίας, αντίστοιχα της εργασίας που επιτελούν;
Γνωρίζει ο Υπουργός ότι ο αριθμός των λειτουργικών υπηρεσιακών οχημάτων έχει μειωθεί δραματικά, με αποτέλεσμα οι ομάδες εργασίας να μην φτάνουν έγκαιρα ή και καθόλου όταν παρουσιάζεται πρόβλημα στη σιδηροδρομική υποδομή;
Έχει γίνει σχεδιασμός για τον χειμώνα που έρχεται και τι προβλήματα μπορεί να δημιουργηθούν στην υποδομή για να υπάρξει ασφαλής κυκλοφορία των συρμών;
Τέλος σήμερα λειτουργούμε με μεταβατικό οργανόγραμμα και οι καινούργιοι κανονισμοί για τους εργαζομένους επεξεργάζονται. Πώς μπορεί μια μεταβατική διοίκηση να πάρει μια τέτοια σοβαρή απόφαση;
Προτείνουμε:
• Προσλήψεις μόνιμων εργαζομένων μέχρι την κάλυψη των θέσεων του οργανογράμματος.
• Εκπαίδευση των συναδέλφων με παροχή υπηρεσίας και τους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου στις διευθύνσεις γραμμής και ηλεκτρολογικών και ηλεκτρονικών συστημάτων.
• Την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων στα χρονοδιαγράμματα των συμβάσεων.
• Ενασχόληση της Διοίκησης με το πραγματικό έργου του Σιδηροδρόμου, όπως η αύξηση της χωρητικότητας και όχι η μείωση των δρομολογίων, καθώς και η ασφάλεια των επιβατών, σε αντίθεση με την σημερινή ενασχόλησή τους με το κτίριο της Καρόλου.
Οι επαγγελματίες σιδηροδρομικοί ξέρουμε τι πρέπει να γίνει για να αποκτήσει ο σιδηρόδρομος αξιοπιστία και ασφάλεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου