Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025

ΠΕΠΕ : Ενημέρωση για την συνάντηση με την νέα Διοίκηση της ΡΑΣ


 Στην χθεσινή  συνάντηση συζητήθηκαν όλα τα ανοιχτά ζητήματα με την νέα Πρόεδρο της ΡΑΣ αναφέρει το Σωματείο των Μηχανοδηγών στην ενημέρωση προς τα μέλη του. Αναλυτικότερα η ενημέρωση της ΠΕΠΕ  : 

Το Σωματείο  έθεσε τα θέματα για την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και ιδιαίτερα για τους δρομολογιακούς χρόνους με τις μεγάλες καθυστερήσεις σε όλα τα δρομολόγια. Το πρόβλημα το  αναγνώρισε και η ΡΑΣ  αναφέροντας ότι υπάρχει κατακόρυφη αύξηση των παραπόνων και η ΡΑΣ με επιστολή της έχει ζητήσει ενέργειες για το ζήτημα αυτό. 

Τέθηκε το θέμα της λειτουργίας  των ταχυμέτρων και τις απολογίες που δέχονται οι μηχανοδηγοί στην Hellenic Train, την στιγμή που υπάρχουν γραπτές παραδοχές της ΗΤ για προβληματικά ταχύμετρα. Η ΡΑΣ θα παρέμβει στο θέμα ενώ στην κουβέντα αναδείχθηκε ίσως και η περίπτωση το Σωματείο να παρέμβει και στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

Η ΡΑΣ ενημέρωσε ότι υπάρχει πρόθεση για την αλλαγή των προγραμμάτων πιστοποιήσεων και εκπαίδευσης των Μηχανοδηγών και η ΠΕΠΕ θα κληθεί στον διάλογο. 

Εξαιτίας των αλλαγών αυτών και μέχρι την ολοκλήρωση τους, η ΡΑΣ ενημέρωσε 'ότι  θα υπάρξουν αλλαγές και στην αναγνώριση  πιστοποιημένων εκπαιδευτών και εξεταστών. Έτσι θα  ανανεώνονται οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές και εξεταστές με μεγάλη εμπειρία-για 18 μήνες-  και για τους νεότερους  θα υπάρξει ενημέρωση στο μέλλον ενώ εξετάζεται και η θέσπιση επιπλέον προσόντων. 

Για την γραμμή της Φλώρινας, η ΡΑΣ περιμένει την απάντηση του ΟΣΕ σε ερωτήματα που έχει θέσει για την ασφάλεια της  γραμμής (επικοινωνίες κτλπ). Μόλις υπάρξει αυτή θα εξετάσει τα δεδομένα για να ενημερώσει για την επαναλειτουργία της. 

Συζητήθηκε των ΑΣΙΔ με την ΡΑΣ να δέχεται ότι υπάρχει πρόβλημα και να αναφέρει πως θα παρέμβει για το θέμα. ιδιαίτερη αναφορά έγινε για τα προβλήματα στην Βόρεια Ελλάδα και το Κέντρο της Αθήνας. 

Για την λειτουργία του ETCS η ΡΑΣ ανέφερε ότι ζήτησε ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα για την εφαρμογή του. Αντίστοιχη ενημέρωση υπήρξε και για το GSMR. Έγινε εκτενής συζήτηση για την αναγκαιότητα πλήρους και όχι τμηματικής λειτουργίας των συστημάτων (σε μια διαδρομή).

Η στελέχωση της ΡΑΣ με νέους επιθεωρητές θα  ξεκινήσει  το 2026 

Η ΠΕΠΕ ζήτησε ενημέρωση για το αν τηρούνται οι συστάσεις του EOΔΑΣΑΑΜ μετά τα Τέμπη και να υπάρχει διαρκής επιτήρηση του σιδηροδρομικού συστήματος ενώ 

Η ΠΕΠΕ αναφέρθηκε εκ του πονηρού ενέργεια της Hellenic να προσπαθήσει να αυξήσει τον ημερήσιο χρόνο μηχανοδήγησης απο 1 μηχανοδηγό στις αλλαγές που έκανε στο SMS 52 (Εγχειρίδιο Μηχανοδηγού) με την Πρόεδρο της ΡΑΣ να αναφέρει ότι πρέπει να υπάρχει κατανόηση σε ολιγόλεπτες υπερβάσεις, αλλά όχι στον προγραμματισμό των υπηρεσιών. 

Απόλυτα κρίσιμη ΣΥΜΦΩΝΗΘΗΚΕ ότι είναι η ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ  και η ενημέρωση για αυτά. 

Το Σωματείο μας πρότεινε και την δημιουργία ανώνυμης πλατφόρμας υπό την αιγίδα της ΡΑΣ καθώς και να βοηθήσει με την οργάνωση ανώνυμης έρευνας μεταξύ του προσωπικού για το θέμα αυτό και την κουλτούρα ασφαλείας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου