Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025

ΣΗΕΚ : Σοβαρά ζητήματα για την ασφάλεια κυκλοφορίας στην ΣΤΑΣΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΣΗΕΚ 
Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι

Μας προβληματίζει και μας ανησυχεί ιδιαίτερα το δεύτερο περιστατικό με «ανυπάκουο συρμό», αφού ακόμα

ένα τραίνο αποφάσισε του κεφαλιού του σήμερα το πρωί, να σταματήσει στη σήραγγα, αφήνοντας μέσα στην αποβάθρα μισό βαγόνι, αντί για έξι!! Συγκεκριμένα, πρόκειται για συρμό σειράς 1 («γαλλικός»), που μετά από εναλλαγή του τρόπου ο ηλεκτροδήγησης από ΧΕΛ σε ΑΤΟ (λόγω επαναφοράς), δεν κατέστη δυνατό να ακινητοποιηθεί στο προβλεπόμενο σημείο στάσης στην πλατφόρμα 2 του σταθμού ‘’ΧΑΛΑΝΔΡΙ’’ ! 

Άραγε, χαρακτηρίζεται τυχαίο και αυτό το συμβάν, καίτοι τα χαρακτηριστικά του δεν παρουσιάζουν διαφορές με το προηγούμενο; Ή τελικά το ΑΤΟ δεν λειτουργεί σωστά επειδή οι συνθήκες για πέδηση δεν είναι ιδανικές; Μήπως έχει απομειωθεί ο βαθμός σημαντικότητας που θα έπρεπε να δίδεται και οι συρμοί δεν τυγχάνουν της δέουσας φροντίδας; Και αν ναι, ποιός φέρει την ευθύνη; Ευτυχώς δηλαδή που, είτε η τύχη είτε μια αόρατη δύναμη, αποτρέπουν τα χειρότερα! Στοιχεία βέβαια που δεν συνιστούν εχέγγυα για την ασφάλεια σιδηροδρόμου!

Επειδή το περιστατικό αυτό συνέβη 40 μέρες μετά από το προηγούμενο, όπου συρμός σειράς 2 δεν σταμάτησε στην αποβάθρα 2 του σταθμού ‘’ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ’’ (ευτυχώς που δεν υπήρξε «συνάντηση» με τον προπορευόμενο…), θεωρούμε πλέον ότι η «υποτροπή» είναι αυταπόδεικτη και καλούμε τη Διοίκηση να «εγκαλέσει» τους…συρμούς κατ’ ελάχιστα με το άρθρο 35 του ΚΕΟΛ (κατά την προσφιλή της τακτική) για «βαριά αμέλεια στην εκτέλεση της εργασίας ή του καθήκοντος ή παράβαση των κανονισμών ή εντολών από πρόθεση ή βαριά και αμέλεια, από την οποία προκλήθηκε ή ήταν δυνατό να προκληθεί ζημιά στην Εταιρία ή σε τρίτο».

Επειδή, μπορεί αφενός τα παραπτώματα αυτά να μην δύναται να καταλογιστούν στους συρμούς, αφετέρου όμως η κατάσταση έχει γίνει επικίνδυνη σε σημείο που να αγχωνόμαστε για την ασφάλειά μας, μπορούμε με τη σειρά μας να τα απευθύνουμε σε όλους όσοι φέρουν την υπηρεσιακή ευθύνη και απαιτούμε από τη Διοίκηση να κινηθεί αναλόγως, ως ένα ψήγμα ενδιαφέροντος, ώστε να δείξει έστω και την ύστατη στιγμή, ότι έχει αντιληφθεί τη σοβαρότητα της κατάστασης!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου