Η φωνή των μηχανοδηγών! Ένας χώρος που φιλοξενούνται ειδήσεις για τον σιδηρόδρομο.Για επικοινωνία στείλτε τα σχόλια σας στην διεύθυνση mixanodigoiose@gmail.com
Eνδιαφέροντα - Κανονισμοί
▼
Τετάρτη 31 Μαΐου 2017
Επιστολή ΠΟΣ για την μείωση του 25%
Έχουμε πολλάκις διαμαρτυρηθεί για την διπλή μείωση που επιβλήθηκε στις αποδοχές μας κατ΄εφαρμογή των ν. 4024/2011 και 4093/2012 και σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25% συνολικά, πέραν των λοιπών μειώσεων που έχουμε υποστεί δυνάμει άλλων - μνημονιακών και μη - νόμων.
Η ως άνω διπλή μείωση έχει κριθεί αντισυνταγματική
Τρίτη 30 Μαΐου 2017
Οι Γερμανοί μηχανοδηγοί ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ τον αγώνα της ΠΕΠΕ
Επιστολή που έλαβε το Σωματείο μας, απο το GDL και ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ξεκάθαρα την θέση των συναδέλφων μας για όσα καταγγέλουμε εδώ και μέρες. Διαβάστε την επιστολή του GDL, που ήρθε μετά την παρουσίαση του δυστυχήματος στην τελευταία συνεδρίαση της ALE στην Βαρσωβία.
Αξιότιμε Πρόεδρε Γενιδούνια,
αγαπητέ Κώστα,
οι μηχανοδηγοί του GDL, καθώς και το προσωπικό συνοδείας, εκφράζουν την αλληλεγγύη τους με τη δικαιολογημένη απεργία που πραγματοποιείτε επί του παρόντος. Απαιτείτε συστήματα ασφαλείας για τις σιδηροδρομικές μεταφορές που να λειτουργούν πραγματικά. Πρόκειται για ένα επιτακτικό και αδιαπραγμάτευτο αίτημα. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να είναι στο πλευρό σας. Πρόκειται για ένα ζήτημα ζωής και θανάτου, τόσο για τους μηχανοδηγούς όσο και για τους πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το προσωπικό του γερμανικού σιδηροδρόμου εκφράζει τα συλλυπητήριά του για τους συναδέλφους και τον επιβάτη που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα της 13ης Μαΐου 2017 και συμπάσχει με τους τραυματίες.
Στο δυστύχημα, που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της νύχτας κοντά στη Θεσσαλονίκη, έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι: ένας επιβάτης, ο μηχανοδηγός και ένας συνοδός. Οι τραυματίες ήταν πολλοί. Εκτροχιάστηκαν και τα πέντε βαγόνια και η μηχανή του τρένου InterCity. Εν τέλει η μηχανή προσέκρουσε σε παρακείμενη οικεία και την διαπέρασε ανεξέλεγκτη.
Επί του παρόντος, οι αρμόδιες αρχές διερευνούν το ζήτημα για να εντοπίσουν τα αίτια του εκτροχιασμού.
Θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο και καταδεικνύει έλλειψη σοβαρότητας το γεγονός ότι μόλις τέσσερις μέρες μετά το ατύχημα επιρρίφθηκαν οι ευθύνες στον μηχανοδηγό. Είναι προφανές ότι το τρένο είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα. Το ερώτημα που τίθεται όμως είναι το εξής: γιατί;
Κανένας μηχανοδηγός δεν θα οδηγούσε με 145 km/h, εάν γνώριζε ότι το όριο ταχύτητας ήταν 60 km/h. Τι ενδείξεις είχε στη διάθεσή του ο οδηγός για το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας; Λειτουργούσαν τα συστήματα φωτοσήμανσης, τηλεδιοίκησης και προστασίας;
Σύμφωνα με Έλληνες σιδηροδρομικούς, τα συστήματα φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια. Δεν ήταν σε λειτουργία κανένα σύστημα για την προστασία τόσο των εργαζομένων όσο και των επιβατών. Παρόλα αυτά η κυκλοφορία των τρένων με αυτόν τον τρόπο συνεχίζεται κανονικά. Πρόκειται για ανευθυνότητα! Εσείς αγωνίζεστε λόγω των συνθηκών εργασίας και της απουσίας των συστημάτων προστασίας. Εμείς σας λέμε: Καλά κάνετε!
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Claus Weselsky - Πρόεδρος
αγαπητέ Κώστα,
οι μηχανοδηγοί του GDL, καθώς και το προσωπικό συνοδείας, εκφράζουν την αλληλεγγύη τους με τη δικαιολογημένη απεργία που πραγματοποιείτε επί του παρόντος. Απαιτείτε συστήματα ασφαλείας για τις σιδηροδρομικές μεταφορές που να λειτουργούν πραγματικά. Πρόκειται για ένα επιτακτικό και αδιαπραγμάτευτο αίτημα. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να είναι στο πλευρό σας. Πρόκειται για ένα ζήτημα ζωής και θανάτου, τόσο για τους μηχανοδηγούς όσο και για τους πελάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το προσωπικό του γερμανικού σιδηροδρόμου εκφράζει τα συλλυπητήριά του για τους συναδέλφους και τον επιβάτη που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα της 13ης Μαΐου 2017 και συμπάσχει με τους τραυματίες.
Στο δυστύχημα, που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της νύχτας κοντά στη Θεσσαλονίκη, έχασαν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι: ένας επιβάτης, ο μηχανοδηγός και ένας συνοδός. Οι τραυματίες ήταν πολλοί. Εκτροχιάστηκαν και τα πέντε βαγόνια και η μηχανή του τρένου InterCity. Εν τέλει η μηχανή προσέκρουσε σε παρακείμενη οικεία και την διαπέρασε ανεξέλεγκτη.
Επί του παρόντος, οι αρμόδιες αρχές διερευνούν το ζήτημα για να εντοπίσουν τα αίτια του εκτροχιασμού.
Θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο και καταδεικνύει έλλειψη σοβαρότητας το γεγονός ότι μόλις τέσσερις μέρες μετά το ατύχημα επιρρίφθηκαν οι ευθύνες στον μηχανοδηγό. Είναι προφανές ότι το τρένο είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα. Το ερώτημα που τίθεται όμως είναι το εξής: γιατί;
Κανένας μηχανοδηγός δεν θα οδηγούσε με 145 km/h, εάν γνώριζε ότι το όριο ταχύτητας ήταν 60 km/h. Τι ενδείξεις είχε στη διάθεσή του ο οδηγός για το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας; Λειτουργούσαν τα συστήματα φωτοσήμανσης, τηλεδιοίκησης και προστασίας;
Σύμφωνα με Έλληνες σιδηροδρομικούς, τα συστήματα φωτοσήμανσης και τηλεδιοίκησης δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια. Δεν ήταν σε λειτουργία κανένα σύστημα για την προστασία τόσο των εργαζομένων όσο και των επιβατών. Παρόλα αυτά η κυκλοφορία των τρένων με αυτόν τον τρόπο συνεχίζεται κανονικά. Πρόκειται για ανευθυνότητα! Εσείς αγωνίζεστε λόγω των συνθηκών εργασίας και της απουσίας των συστημάτων προστασίας. Εμείς σας λέμε: Καλά κάνετε!
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Claus Weselsky - Πρόεδρος
Επιστολή Κώστα Τσιούλκα,μηχανοδηγού Λάρισας
Διαβάζοντας το δελτίου τύπου του σωματείου μας στις 29-5-2017 για την αναστολή των στάσεων στα επιβατικά τρένα. Θέλω να συγχαρώ το ΔΣ για την ακαριαία απόφαση που έλαβε ενάντια στο Lockout της Διοίκησης. Αλλά θέλω να σταθώ στην ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση. Μπράβο σε όλους τους
Δευτέρα 29 Μαΐου 2017
To Δελτίο Τύπου του Σωματείου μας για την αναστολή των κινητοποιήσεων στα επιβατικά
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας με ομόφωνη απόφαση προκήρυξε 4ωρες στάσεις εργασίας τόσο στις επιβατικές όσο και στις εμπορικές αμαξοστοιχίες, με αιτήματα τη βελτίωση των συνθηκών για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και τις προσλήψεις Μηχανοδηγών.
Προτεραιότητα για τους Μηχανοδηγούς, διαχρονικά, αποτελεί ο
Αναστολή στις κινητοποιήσεις στα επιβατικά τρένα ομόφωνα αποφάσισε η ΠΕΠΕ
Όπως πληροφορηθήκαμε πριν απο λίγο,σπάζοντας το lock out της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Σωματείο μας ΟΜΟΦΩΝΑ αποφάσισε να αναστείλει τις κινητοποιήσεις στις επιβατικές αμαξοστοιχίες αύριο Τρίτη και Τετάρτη. Θα υπάρξει ενημέρωση με ανακοίνωση και Δελτίο Τύπου.
Κυριακή 28 Μαΐου 2017
Το Σωματείο επιβατών Προαστιακού Αθήνας διαμαρτύρεται έντονα και ΑΝΤΙΔΡΑ για την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Δεν πιάνει τόπο η άστοχη ενέργεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την απόφαση του κ. Τσαλίδη για το lock out,αφού οι επιβάτες καταλαβαίνουν πολύ καλά τι συμβαίνει και αντιδρούν ενάντια στην απόφαση των Διοικούντων μετά απο πολύ καιρό!Σε ανακοίνωση του, το δραστήριο και με πολλά μέλη Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων Επιβατών Προαστιακού-Ενεργών καταναλωτών αναφέρει
Σάββατο 27 Μαΐου 2017
H πρόταση της Πολιτιστικής Πρωτοβουλίας για το ΠΜΚ Σιδηροδρομικών Αττικής
Υποψήφιοι με την Πρωτοβουλία (κλικ στην εικόνα) πολλοί φίλοι και συνάδελφοι σε μια πρόταση που μπορεί να προσφέρει πολλά στους σιδηροδρομικούς.
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ μπορεί και πρέπει να συμβάλει στην αφύπνιση των εργαζομένων και όλου του κόσμου. Η τέχνη και ο πολιτισμός αποτελούν «όπλο» στα χέρια όσων
Παρασκευή 26 Μαΐου 2017
Τιμωρεί το επιβατικό κοινό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Απαράδεκτη μεθόδευση το Lock out
ΗΔιοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την απόφαση της για κατάργηση του συνόλου των δρομολογίων , τιμωρεί στην ουσία το επιβατικό κοινό, ενώ το Δελτίο Τύπου θυμίζει
Πέμπτη 25 Μαΐου 2017
Εγκρίθηκε η πληρωμή των μετακινήσεων για την έλξη
Με γραπτή της επιστολή η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μετά την σημερινή επιστολή του Σωματείου μας,απάντησε πως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και οι μετακινήσεις θα καταβληθούν κανονικά στο σύνολο τους.
Για το θέμα των ελιγμών αναφέρει πως θα καταβληθούν μόλις ολοκληρωθεί και εκεί ο έλεγχος.
Είναι φανερό πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αντιληφθεί τις συνέπειες των σπασμωδικών της κινήσεων και προσπαθεί να ηρεμήσει τα πράγματα,για αυτό και
Αυριο η πληρωμή των αδειών προηγούμενων ετών
Ενα ζήτημα που απασχολεί το Σωματειο κ τους μηχανοδηγους επιλύεται αυριο μετά απο 7 χρόνια , καθώς αυριο θα εξοφληθούν ΕΦΑΠΑΞ
Με λεωφορεία Στρυμμώνας - Κουλάτα
Όπως είχε αναφερθεί και σε προηγούμενη ανάρτηση μας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητούσε εδώ και καιρό το κλείσιμο του Στρυμώνα (αλλά δεν έβρισκε πρόθυμους να υπογράψουν) και την μεταφορά των επιβατών στην Βουλγαρία με λεωφορεία αντί με την αμαξοστοιχία 600. Αυτό το ζητούσε φυσικά λόγω
Προς επανάληψη ο διαγωνισμός για το ξενοδοχείο στην Θεσσαλονίκη - Ενημέρωση για μετακινήσεις-ελιγμούς
Όπως όλα δείχνουν οδεύουμε προς επανάληψη του ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την επιλογή ξενοδοχείου διαμονής για το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη αφού χτες
Τετάρτη 24 Μαΐου 2017
Τρίτη 23 Μαΐου 2017
Έγκλημα και... τραγωδία στον ΟΣΕ – Τι αποκάλυψε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών στον realfm
Η Ελλάδα έχει προμηθευτεί από το 2003 σύστημα, το οποίο κόβει αυτόματα ταχύτητα σε περίπτωση υπέρβασης, αλλά δεν έχει τεθεί ποτέ σε εφαρμογή.
Αποκαλυπτική ήταν χτες η μαρτυρία του προέδρου του σωματείου των μηχανοδηγών, Κωνσταντίνου Γενιδούνια, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του realfm 97.8 με τον Νίκο Στραβελάκη, λίγα 24ωραΔευτέρα 22 Μαΐου 2017
Διεκόπη το ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο την παρέμβαση μηχανοδηγών
Έκρυθμη πλέον η κατάσταση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Περίπου 20 μηχανοδηγοί με παρέμβαση τους διέκοψαν την σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας.
Οι συνάδελφοι τόνισαν ότι
Η επιστολή του Κ. Ρήγου που οδήγησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τον αντικαταστήσει - Ας βγάλουν όλοι τα συμπεράσματα τους
Δημοσιεύουμε την επιστολή του Κ. Ρήγου προς τον Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Τσαλίδη για το θέμα του προγραμματισμού υπηρεσιών των μηχανοδηγών. Η επιστολή στάλθηκε Παρασκευή μεσημέρι και όπως όλοι μπορούν να σκεφτούν οδήγησε στην μετακίνηση του σε άλλη υπηρεσία. Διαβάζουμε :
Σε συνέχεια του 612/17/Τ8 της 06-03-2017 σχετικά με τη διαδικασία προγραμματισμού των υπηρεσιών των μηχανοδηγών και την αριθμητική ανάλυση της έλλειψης προσωπικού, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως:
Σε συνέχεια του 612/17/Τ8 της 06-03-2017 σχετικά με τη διαδικασία προγραμματισμού των υπηρεσιών των μηχανοδηγών και την αριθμητική ανάλυση της έλλειψης προσωπικού, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως:
Ανακοίνωση απο ΡΙ.Κ.ΣΙ
Όποιος συνδικαλιστής σιδηροδρομικός ισχυριστεί ότι δεν φοβόταν ότι αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε, κάποιο δυστύχημα ανάλογο με αυτό του Άδενδρου, θα πει ψέματα.
Η ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών άρχισε να πριονίζεται από τη δεκαετία
Κυριακή 21 Μαΐου 2017
Η αλήθεια πίσω απο την ιστορία με την καταμέτρηση των ελιγμών
Το στέκι της έλξης, αποκαλύπτει σήμερα την αλήθεια πίσω απο την καταμέτρηση των ελιγμών,μια απόφαση της Διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που προκάλεσε - και συνεχίζει να προκαλεί- μεγάλη αναστάτωση στους μηχανοδηγούς, αφού η εντολή που έδωσαν
Σάββατο 20 Μαΐου 2017
Παρασκευή 19 Μαΐου 2017
Στον Real Fm αύριο πρωί ο Πρόεδρος του Σωματείου μας, Γενιδούνιας Κώστας
Σε έναν απο τους κορυφαίους ενημερωτικό σταθμό Real Fm (97.8) θα φιλοξενηθεί αύριο μετά τις 8 το πρωί ο Πρόεδρος του Σωματείου μας Γενιδούνιας Κώστας, για να συζητήσει με τον δημοσιογράφο Γιώργο Ψάλτη το πόρισμα της επιτροπής για το τραγικό δυστύχημα στο Άδενδρο.
Κλικ εδώ για να ακούσετε την τελευταία παρέμβαση του Προέδρου της ΠΕΠΕ την περασμένη Δευτέρα.
To πρώτο πόρισμα που έδωσε στην δημοσιότητα το Υπουργείου Μεταφορών
Δημοσιεύουμε την έκθεση των 3 εμπειρογνομόνων όπως αυτή δόθηκε στην δημοσιότητα πριν απο λίγο.
ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσετε το πόρισμα
ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να διαβάσετε το πόρισμα
Πέμπτη 18 Μαΐου 2017
OXI άλλα εργατικά ατυχήματα είπε η ομάδα μπάσκετ του ΠΜΚ Σιδηροδρομικών Αττικής
Με μαύρες κορδέλες στις φανέλες σε ένδειξη πένθους αγωνίστηκε σήμερα η ομάδα μπάσκετ του Πολιτιστικού Μορφωτικού Κέντρου Σιδηροδρομικών Αττικής στο Πρωτάθλημα του Εργατικού Κέντρου Αθηνών.Η πρωτοβουλία των συναδέλφων μας, που μεταφέρθηκε και στους διοργανωτές του εργασιακού πρωταθλήματος,αφορά την αποστολή ενός ξεκάθαρου μηνύματος. ΟΧΙ άλλα εργατικά ατυχήματα,όχι άλλα θύματα στους χώρους εργασίας.Ασφαλείς συνθήκες εργασίας για ΟΛΟΥΣ.