Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Στα 986 εκατ. ευρώ ο αρνητικός αντίκτυπος της πανδημίας στον όμιλο της FS. Μείωση 12,8% στα έσοδα

Αξιοσημείωτη ήταν η επίδραση της πανδημίας του Covid – 19 στον ιταλικό όμιλο της FS, στον οποίο ανήκει η ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - www.metaforespress.gr 

Ο όμιλος της FS δημοσίευσε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020, από τα οποία ξεχωρίζει – όπως ήταν φυσικό – η αρνητική επίδραση της πανδημίας στο μεταφορικό έργο.

Τα κύρια οικονομικά μεγέθη του 2020 είναι τα ακόλουθα:

-τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου μειώθηκαν στα 10,8 δισ. ευρώ σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2019, με συνολική πτώση 1,6 δισ. ευρώ (-12,8%).

-τα EBITDA, μετά τη μείωση των εσόδων, μειώθηκαν κατά 976 εκατ. ευρώ. Παρόλα ταύτα παρέμειναν σε θετικό πρόσημο στα 1,6 δισ. (το 2019 ανήλθαν στα 2,6 δισ. ευρώ).

-το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα ήταν ζημιές 562 εκατ. ευρώ (-1.146 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2019 ή 196,2%), εξαιτίας των αρνητικών επιπτώσεων, ύψους 986 εκατ. ευρώ του Covid.

-τα έσοδα στις μεταφορές (5 δισ. ευρώ) μειώθηκαν κατά 2,5 δισ. ευρώ σε σύγκριση με το 2019.

Συγκεκριμένα, όλες οι επιχειρήσεις μεταφορών σημείωσαν αρνητικό πρόσημο, λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας: μειώθηκαν τα έσοδα από τις υπηρεσίες επιβατικών σιδηροδρομικών γραμμών Long Haul και Short Haul (συνολικά περίπου 2,4 δισ. ευρώ), καθώς και τα έσοδα από τις οδικές μεταφορές επιβατών (-101 εκατ. ευρώ) και τα έσοδα από τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές (-75 εκατ. ευρώ).

Σύμφωνα με την FSI, αυτή η συνολική μείωση των εσόδων από τις μεταφορές κατά τη διάρκεια του 2020 ήταν σαφώς άμεση συνέπεια της υγειονομικής κρίσης και των περιορισμών που επιβλήθηκαν στον τομέα των μετακινήσεων, με τη ζήτηση να μειώνεται κατά 67,9% ετησίως για την αγορά μεγάλων αποστάσεων της Trenitalia και 61% στις περιφερειακές μεταφορές.

Η μείωση της κυκλοφορίας λόγω COVID οδήγησε σε σημαντική μείωση των επιβατικών χιλιομέτρων (-55,3%), με πτώση της παραγωγής σε σχέση με τα χιλιόμετρα κατά 14,9% σε σύγκριση με το 2019.

Όπως επισημαίνεται, παρά τις σημαντικές επιπτώσεις του Covid, το 2020 σε όλες τις αλυσίδες βιομηχανικής παραγωγής στη χώρα, ο όμιλος FS Italiane συνέχισε να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη του εθνικού βιομηχανικού συστήματος.

Κατά τη διάρκεια του 2020, πραγματοποιήθηκαν τεχνικές επενδύσεις 9 δισ. ευρώ (εκ των οποίων το 98% στην Ιταλία και πάνω από 7 δισ. σε σιδηροδρομικές και εθνικές υποδομές), σημειώνοντας αύξηση 5% σε σύγκριση με το 2019.

Οι επενδύσεις αυτές αφορούσαν στην ανάπτυξη και ανανέωση των μεταφορών, των υποδομών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο όμιλος εξασφάλισε πλήρη οικονομική υποστήριξη στον τομέα των κατασκευών και των προμηθειών, μέσω προκαταβολών σε προμηθευτές ύψους περίπου 1 δισ. ευρώ (σε σύγκριση με 0,4 δισ. ευρώ το 2019).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου