Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

"Οι αγωνιστές της ....ΔΑΚΕ" και η επιλεκτική τους αμνησία

Ενόχλησε- πολύ- την ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών η αποκάλυψη των τομεαρχών του ΣΥΡΙΖΑ για τα ...μανιτάρια_αλά_τρεν. Αλλά  πιο πολύ ενόχλησε τους συνδικαλιστές της, η τοποθέτηση
του Νίκου Παππά για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την κατάσταση του ΟΣΕ. 

Η τοποθέτηση που θύμισε στους σιδηροδρομικούς αυτά που η ΔΑΚΕ θέλει να τους κάνει να ξεχάσουν.

  • Τις χιλιάδες μετατάξεις σιδηροδρομικών με τον Νόμο 3891 που ψήφισε και η Νέα Δημοκρατία το 2010
  • Τις μειώσεις μισθών κατά 45% και την κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού το 2013, που οδήγησαν στην ουσία στην κερδοφορία την περίοδο εκείνη την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την περίοδο που διαλύθηκαν όλα τα εργατικά δικαιώματα για να ενταχθεί την 1η Γενάρη του 2013 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, μαζί με την ΕΕΣΣΤΥ.
  • Την στήριξη και μάλιστα με τρόπο πιεστικό για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απο στελέχη πρώτης γραμμής της Νέας Δημοκρατίας το 2017. (βλέπε δηλώσεις Χατζηδάκη την εποχή εκείνη). 
  • Την διάλυση στον ΟΣΕ, όπου κυριαρχεί με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών η υποστελέχωση και η υποχρηματοδότηση. 
  • Την έλλειψη Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας στον ΟΣΕ και σε όλο τον Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Σήμερα ισχύουν οι Σ.Σ.Ε. που είχε συμφωνήσει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για τους εργαζόμενους στις μεταφορές και τις συγκοινωνίες, τον Ιούνιο του 2019. 28 μήνες μετά την εναλλαγή στην εξουσία με την Νέα Δημοκρατία να αναλαμβάνει τα ηνία της χώρας, δεν γίνονται πλέον ούτε καν διαπραγματεύσεις για Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, ενώ το Νομοσχέδιο Χατζηδάκη (που κάθεται στις πρώτες θέσεις στα συνέδρια της ΔΑΚΕ) κατήργησε στην ουσία το συλλογικό δίκαιο, εισήγαγε τις απλήρωτες υπερωρίες και κατήργησε το 8ωρο. Αυτά στηρίζει πολιτικά η ΔΑΚΕ. 
  • Δεν ξεχνάμε τις αναστολές συμβάσεων εργασίας, την εκ περιτροπής εργασία και πόσα άλλα που έμμεσα στηρίζει η ΔΑΚΕ (δεν είδαμε ούτε μια ανακοίνωση τους, την περίοδο του COVID). 
Τα κροκοδείλια δάκρυα των εκπροσώπων της  ΔΑΚΕ  δεν πείθουν κανένα εργαζόμενο στην χώρα, πόσο μάλλον τους σιδηροδρομικούς.
Άλλωστε απο ιδιωτικοποιήσεις η παράταξη της ΔΑΚΕ, ξέρει καλά
  • ΟΤΕ, ΔΕΗ , Ολυμπιακή,  σχεδόν όλες οι δημόσιες τράπεζες, 
  • Διάλυση του ΟΣΕ σε 6 εταιρείες το 2007 
  •  ΕΥΔΑΠ αυτήν την περίοδο και φυσικά η ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΑ με την είσοδο των ΚΤΕΛ στην δημόσια συγκοινωνία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 
Τα τελευταία 2 χρόνια η ΔΑΚΕ δεν έχει βγάλει ούτε μια ανακοίνωση για όσα συμβαίνουν στον σιδηρόδρομο. 
Και πως να βγάλει, αφού στηρίζει την πολιτική που εφαρμόζεται, συνεπικουρούμενη απο την ΠΑΣΚ αλλά  και την ΔΕΣΚ που αποτελεί μέρος της λυκοσυμμαχίας .
Τι να πούν άλλωστε αυτοί που ψάχνανε την σκόνη στο Καλλίδρομο το 2018. Ότι μέρα πάρα μέρα έχουμε εκτροχιασμούς; 
Δεν είναι καθόλου  τυχαίο  λοιπόν, ότι η ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο είναι  ενδεχομένως και 3η συνδικαλιστικά  δύναμη και πως σε μαζικούς χώρους (όπως πχ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ) είτε δεν καταφέρνει να συγκροτήσει ψηφοδέλτια (ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΠΕΠΕ) είτε κατεβαίνει σε κοινά με την ΠΑΣΚ (ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ) για να κρύψει την "γύμνια" της. 
Θα την σώσει πάλι το Σωματείο Εργαζομένων του ΤΡΑΜ, με τους 7 συνέδρους που συνεισφέρει στην ΔΑΚΕ στις εκλογές της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.

Ξέρουμε ότι το στέκι ενοχλεί τους Δακίτες.  Δεν θέλουν δημοσιότητα σε τίποτα. Ούτε καν διάλογο.
Το μόνο που τους έμεινε είναι να ζητάνε ρουσφέτια, θεωρώντας πως έτσι θα επιβιώσουν  συνδικαλιστικά στον χώρο.  
Το μήνυμα στην ΔΑΚΕ στον σιδηρόδρομο είναι σαφές. 
Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά. 
Και η εμφανής ενόχληση τους για τα μανιτάρια_αλά_τρεν, φάνηκε και απο την δημόσια τοποθέτηση κεντρικού στελέχους της, ότι οι εκπρόσωποι του ΣΥΡΙΖΑ έλεγαν ... ψέματα και ήταν fake οι εικόνες.
Λίγες ώρες μετά ήρθε η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που επιβεβαίωσε το γεγονός. 
Και η ΔΑΚΕ έμεινε αμανάτι, με την ανεπανάληπτη πατάτα του εκπροσώπου της. Έσπευσε να παρουσιάσει ως fake και ως καλός.... πρόθυμος τα όσα έγιναν viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άδειασε μεγαλοπρεπώς. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Υ.Γ. Τα καλύτερα έρχονται. Ακόμα στον πρόλογο είμαστε.

Υ.Γ. 2 (και σημαντικό).  Μικρομεσαίο στέλεχος της τεχνικής βάσης στην Θεσσαλονίκη, έμμεσα απείλησε ότι ο εργαζόμενος στην φύλαξη του χώρου του μηχανοστασίου εκεί, θα απολυθεί γιατί επέτρεψε να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου με την συνοδεία τους. Αντί το μικρομεσαίο στέλεχος αυτό, λαλίστατο σε συνελεύσεις, να απειλεί εργαζόμενους σε επισφάλεια, καλά θα κάνει να δει ξανά τις εικόνες και να προβληματιστεί απο αυτές, κάτι μάλλον δεν πήγε καλά. 
 Για το θέμα θα υπάρξει και ανακοίνωση το επόμενο διάστημα,   που θα γνωστοποιήσει στον σιδηροδρομικό κόσμο τα  όσα είπε  (επί λέξη) το εν λόγω μικρομεσαίο στέλεχος. 
Γιατί εδώ στο στέκι,  έχουμε μια αλλεργία στις απειλές.  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου