Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

Κλείνει μετά από 137 χρόνια ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου

«Από τις 23 Απριλίου 1884 που ξεκίνησε η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου, αύριο (σ.σ. σήμερα) 12 Νοεμβρίου, θα κλείσει και δε θα λειτουργεί» δήλωσε φορτισμένος ο μέχρι χθες κεντρικός σταθμάρχης του Βόλου Γιώργος Αποστολέρης, μετά από έγγραφο που εστάλη στον ΟΣΕ Βόλου.


Χθες Πέμπτη, ενημερώθηκε η 4η Επιθεώρηση Κυκλοφορίας ΟΣΕ Βόλου, με έγγραφο που υπογράφεται από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Σπύρο Πατέρα ότι «λόγω απασχόλησης αυξημένου αριθμού προσωπικού κυκλοφορίας για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών της Σ717 ΕΡΓΟΣΕ και της στενότητας διάθεσής του, παύει προσωρινά η στελέχωση του ΣΣ Βόλου με εφαρμογή από 12/11 και μέχρι νεωτέρας. Η κυκλοφορία των επιβατικών αμαξοστοιχιών Λάρισας – Βόλου και αντ. θα εκτελείται με εφαρμογή της παρ. 983.1 του αρ. 98 του Μέρους Β’ του ΓΚΚ, δηλαδή με επίδοση από τον ΣΣ Λάρισας Υπόδ. Αρ. 1001 προς τις αμαξοστοιχίες, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην ανωτέρω παράγραφο του ΓΚΚ. Στην περίπτωση που περιττή αμαξοστοιχία σταθμεύσει μετά την αναχώρησή της από τις αποβάθρες του ΣΣ Βόλου προκειμένου να τροφοδοτηθεί με καύσιμα, απαιτείται πριν τη συνέχιση της πορείας της χειρισμός του κομβίου αποκλεισμού της ΙΔ των οδών Ζάχου / Αλαμάνας (ΧΣ60+500 Λ-Β) από το πλήρωμα της αμαξοστοιχίας. Το προσωπικό που στελέχωνε τον ΣΣ Βόλου τίθεται μέχρι νεωτέρας στη διάθεση του Τμ. Επιθ. Λάρισας».

Στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, απασχολούνται πέντε άτομα, εκ των οποίων τέσσερις σταθμάρχες κι ένας κλειδούχος, όλοι σε ηλικία συνταξιοδότησης. «Είναι μια δολοφονία όλο αυτό. Ενημερωθήκαμε σήμερα (σ.σ. χθες) το μεσημέρι με έγγραφο ότι, αύριο (σ.σ. σήμερα) πρέπει να παρουσιαστούμε στη Λάρισα» δηλώνει ο κ. Αποστολέρης και συνεχίζει «Υπάρχουν συνάδελφοι που καταθέτουν τα χαρτιά τους για συνταξιοδότηση. Κλείνουν τον ιστορικό σταθμό του Βόλου που δεν έκλεισε ούτε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ούτε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ούτε στην Δικτατορία» και διερωτάται «σε ποια ευρωπαϊκή χώρα υπάρχει αυτή η φιλοσοφία;»

Επισημαίνεται ότι στον ΟΣΕ απασχολούνταν συνολικά 14.500 άτομα και πλέον απασχολούνται 750.

Τα δρομολόγια

Όσον αφορά στα δρομολόγια, θα συνεχίσουν να εκτελούνται, ωστόσο, η εκτέλεσή τους κρίνεται επισφαλής σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη, καθώς όπως είπε «ο σταθμάρχης είναι αυτός που βάζει σε λειτουργία τις ισόπεδες διαβάσεις. Αυτή τη στιγμή έχουμε επτά αναχωρήσεις από Βόλο για Λάρισα κι αντίστοιχα επτά από Λάρισα για Βόλο. Αποφάσισαν να μεταφέρουν έμπειρο προσωπικό με εμπειρία 40 χρόνων στη Λάρισα. Είναι κάτι που πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω. Η ΕΡΓΟΣΕ πιέζεται για ένα έργο κι όλο αυτό είναι μια ουτοπία».

Ο κ. Αποστολέρης τόνισε μάλιστα, ότι ο ίδιος έχει ενημερώσει κυβερνητικούς βουλευτές για το ζήτημα αυτό, χωρίς, ωστόσο ,να έχει γίνει γνωστή κάποια άλλη εξέλιξη, ενώ όπως δήλωσε «Έχω ενημερώσει αλλά περί άλλων τυρβάζουν. Αύριο (σ.σ. σήμερα) Παρασκευή 12 Νοεμβρίου, μετά από 137 χρόνια, παύει να υπάρχει προσωπικό στον ιστορικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου και κλείνει».


ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΣΑ -www.e-thessalia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου