Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022

Euro Night Sprinter: Kάλυψη της Ευρώπης με 40 γραμμές νυκτερινών επιβατικών τρένων

Η πρόταση για τη δημιουργία ενός διευρωπαϊκού δικτύου νυχτερινών τρένων προήλθε από τους Γερμανούς Πράσινους. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα αποτελεσματικό δίκτυο σιδηροδρομικών μεταφορών για τους ευρωπαίους ώστε να μειωθεί
η χρήση αυτοκινήτων και αεροπλάνων και κατά συνέπεια η εκπομπή C02. Ο χάρτης παρουσιάστηκε ως ένα διάγραμμα ευθείας γραμμής στο στυλ του εμβληματικού σχεδιασμού του Χάρι Μπεκ για το μετρό του Λονδίνου, που δείχνει την Ευρώπη ως ένα συντεταγμένο σύνολο διανυκτερεύσεων και προορισμών για την επόμενη μέρα.

Το Euro Night Sprinter είναι το όνομα του έργου, που θα έχει 40 διεθνείς γραμμές μεγάλων αποστάσεων και θα εγγυάται τη σύνδεση μεταξύ περισσότερων από 200 πόλεων και τοποθεσιών σε όλη την Ευρώπη, από τη Λισαβόνα στα δυτικά έως τη Μόσχα στα ανατολικά και από το Ελσίνκι στη βόρεια στη Μάλαγα στο νότο.

Το έργο θα απαιτούσε κοινή δουλειά και συμφωνία από όλα τα κράτη και τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα. Για να συμβεί αυτό θα ήταν χρήσιμο:

  • ένα ενιαίο σύστημα ελέγχου και συντονισμού για τα διάφορα ευρωπαϊκά εθνικά σιδηροδρομικά δίκτυα, όπως ζητήθηκε από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων, σύμφωνα με τις γραμμές του Eurocontrol, του οργανισμού εναέριας κυκλοφορίας της ηπείρου·
  • νυχτερινά τρένα που μπορούν να ταξιδεύουν άνετα και αθόρυβα σε όλη την Ευρώπη με ταχύτητες μεταξύ 200 και 250 km/h , με τις απαραίτητες αναβαθμίσεις του τροχαίου υλικού που θα χρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
  • μια ενιαία, εύχρηστη πλατφόρμα κρατήσεων για την αγορά διεθνών ταξιδιών με ένα μόνο εισιτήριο.
  • επενδύσεις σε σιδηροδρομικά δίκτυα για την ενημέρωση των παλαιών και την ανάπτυξη νέων·

Τέλος, για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές οι μετακινήσεις με τρένο, θα ήταν απαραίτητο να τεθούν τέλος στις φορολογικές ελαφρύνσεις για τις αεροπορικές εταιρείες.


Πηγή : ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου