Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

Φωτίστηκε ο ...σταθμός Θεσσαλονίκης, τρένο και στα Γιάννενα υπόσχεται η Κυβέρνηση...

 
4 χρόνια μετά και με την αλλαγή στην Κυβέρνηση και επιτέλους τα συστημικά (και όχι μόνο) μέσα ενημέρωσης βρήκαν ένα έργο για να προβάλλουν στον σιδηρόδρομο! Φωτίστηκε ο σταθμός Θεσσαλονίκης διαβάζουμε με πηχιαίους τίτλους, επιτέλους αναφωνούν οι Κυβερνητικοί συνδικαλιστές, να ένα έργο πνοής. 

4 χρόνια άλλωστε δεν έχει παρουσιαστεί απολύτως τίποτα θετικό στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. 

Αν μάλιστα δεν είχε ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκης  το 2018, ακόμα με συρμούς diesel θα κυκλοφορούσαμε και απο την παλιά χάραξη της γραμμής.

Είναι ενδεικτικό της απαξίωσης άλλωστε, ότι εδώ και σχεδόν 2 χρόνια στον Προαστιακό Αθήνας, έχει επανέλθει η μετεπιβίβαση σε συρμούς diesel για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν το μέσο απο και προς τον Πειραιά, στον σταθμό του Ρέντη. 

Τέλος, θυμηδία προκαλούν στον σιδηροδρομικό κόσμο, οι καθημερινές εξαγγελίες για έργα που ΘΑ γίνουν και περιοχές που ΘΑ συνδεθούν.

Η Πελοπόννησος έχει γίνει viral καθώς κάθε εβδομάδα έχουμε δημοσίευματα που αναφέρονται στην επαναλειτουργία του μετρικού δικτύου. Κάθε βδομάδα και απο 1-2 δημοσιεύματα και δηλώσεις Κυβερνητικών παραγόντων. 

Τα γεγονότα όμως αποδεικνύουν την απαξίωση, καθώς εδώ και 4 χρόνια δεν προχώρησε ούτε η ηλεκτροκίνηση για την γραμμή Κιάτο - Αίγιο, ενώ η σιδηροδρομική σύνδεση με το Λουτράκι αγνοείται παρότι η σύμβαση που είχε υπογραφεί την άνοιξη του 2019 προέβλεπε ότι το έργο θα είχε ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2020. 

Η σιδηροδρομική σύνδεση με Πάτρα έχει παραπεμφθεί στις καλένδες,  καθώς η Ε.Ε. ακύρωσε τον σχεδιασμό της Κυβέρνησης, που είχε ακυρώσει με την σειρά της τον σχεδιασμό του 2018 γιατί ήθελε να τα κάνει καλύτερα..

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η σιωπή της Π.Ο.Σ., του δευτεροβάθμιου οργάνου εκπροσώπησης των σιδηροδρομικών που κάποτε (2018) έβγαζε ανακοινώσεις για...την σκόνη στο τούνελ του Καλίδρομου και 4 χρόνια τώρα ΕΝΟΧΑ ΣΙΩΠΑ για την απαξίωση.

Το μόνο που έχει μείνει , είναι τα δεκάδες ρουσφέτια που παίρνουν την μορφή χιονοστιβάδας καθώς και η είσοδος της επισφάλειας στις συμβάσεις εργασίας των σιδηροδρομικών. 

Ο σιδηροδρομικός κόσμος και γνωρίζει γιατί και ζεί καθημερινά την απαξίωση. 

Και σύντομα θα δώσει τις απαντήσεις του. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου