Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

ΣΦΣ Καρδίτσας : Μην ξεφτιλίζετε τον σιδηρόδρομο

Ο Σ. Φ. Σ. Καρδίτσας έγινε δέκτης παραπόνων από το επιβατικό κοινό που ΘΑ ταξίδευε με την αμαξοστοιχία 887, Καλαμπάκας - Αθήνας. Εντελώς ξαφνικά η ΙΔΙΩΤΙΚ Η Hellenic train σε συνεννόηση με την πολιτική προστασία ακύρωσε το δρομολόγιο. Κύριοι μην ξεφτελιζετε τον σιδηρόδρομο. ΑΡΚΕΤΆ. Εάν δεν μπορείτε να λειτουργήσετε τον σιδηρόδρομο με δέκα εκατοστά χιόνι, να παραδώσετε τα κλειδιά, σε αυτούς που κάποιοι "πολιτικοί" μαζί με διάφορα συστημικά ΜΜΕ, χλευάζανε, σπίλωσαν και μετατάξανε και άφησαν τον σιδηρόδρομο χωρίς υπαλλήλους. Ας δώσουν τα κλειδιά σε αυτούς που το 1987, 1987, 2001, 2002, 2005, σε χιονάδες τεραστίων διαστάσεων και θερμοκρασιών - 20°C, και σε όλη την Ελλάδα και όχι σε έναν νομό, κατάφεραν να κρατήσουν την σιδηροδρομική γραμμή από την Καλαμάτα μέχρι το Ορμένιο, την Καλαμπάκα, την Φλώρινα. Σε ένα δίκτυο με μονή γραμμή και από το ορεινό όγκο του Μπραλου και του Δομοκού. 
Μπορεί να είχαν καθυστέρηση τα τρένα αλλά ΠΟΤΕ δεν άφησαν τον κόσμο σύξυλο.
 Και το λέω διότι ο υπογράφων ταξίδευα με το τρένο τον τρομερό χιονιά του 2002 και με υπερβολικό χιόνι και εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. Ας δούνε οι φωστήρες φωτογραφίες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου