Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Για αυτούς που κατηγορούν ένα νεκρό που δεν μπορεί να μιλήσει.

31/8/2022.....
Όπως είναι γνωστό, βασική αρχή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας αποτελεί η αρχή του αποκλεισμού, δηλαδή ότι ένα τμήμα μεταξύ δύο σταθμών, το τμήμα αποκλεισμού, καταλαμβάνεται από μία μόνο αμαξοστοιχία. Σε αυτό η αμαξοστοιχία εισέρχεται μόνο μετά από εξουσιοδότηση από συγκεκριμένο άτομο (σταθμάρχη ή κεντρικό χειριστή / τηλεδιοικητή) που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο τμήμα. Το άτομο αυτό (σταθμάρχης ή κεντρικός χειριστής) είναι αρμόδιο και υπεύθυνο για τη χάραξη της διαδρομής της αμαξοστοιχίας, δηλαδή να διευθετήσει κατάλληλα τις αλλαγές τροχιάς και να επαληθεύσει την τελική τους θέση, εξασφαλίζοντας έτσι ότι η αμαξοστοιχία διέρχεται ακριβώς από τις τροχιές που εκ των προτέρων έχει εξασφαλιστεί η ελευθερία τους. 

2. Με τη διαδικασία αυτή η αμαξοστοιχία δεν αλλάζει αυθαίρετα την γραμμή επί της οποίας κινείται ούτε εισέρχεται σε τμήμα αποκλεισμού χωρίς να έχει υπάρξει εκ των προτέρων εξουσιοδότησή της· η γραμμή που θα κινηθεί είναι εξασφαλισμένη από τον σταθμάρχη ότι είναι ελεύθερη όπως αντίστοιχα και η θέση των αλλαγών που θα συναντήσει κατά την πορεία του. Με άλλα λόγια δεν επιλέγει ο μηχανοδηγός σε ποια γραμμή θα κινηθεί η αμαξοστοιχία ενώ μέλημά του είναι η τήρηση των εντολών που του έχουν επιδοθεί από τους σταθμάρχες και η τήρηση των επιτρεπομένων ταχυτήτων και των σημάτων κατά μήκος του τμήματος αποκλεισμού και η επικοινωνία με τον υπεύθυνο (σταθμάρχη ή κεντρικό χειριστή) του τμήματος. Οι κανόνες αυτοί της κυκλοφορίας απεικονίζονται και στις διατάξεις του ΓΚΚ όπως άλλωστε και σε όλους τους κανονισμούς Κυκλοφορίας των Ευρωπαϊκών Σιδηροδρόμων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου