Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 29 Απριλίου 2025

Προς πολυετείς συμβάσεις (15 – 20 χρόνια) για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου

Προς πολυετείς συμβάσεις για τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου προσανατολίζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.


Αυτό απάντησε χθες, σε σχετική ερώτηση του metaforespress.gr, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κ. Κυρανάκης.

Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias αναμένεται το 2027 και έως τότε, ο ΟΣΕ θα «τρέχει» και αρκετές εργολαβίες σε διάφορα τμήματα του δικτύου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ενόψει της ολοκλήρωσης του βασικού δικτύου, το 2027, ο ΟΣΕ προσανατολίζεται στην προκήρυξη πολυετών συμβάσεων για τη μετέπειτα συντήρηση του δικτύου.

Oι συμβάσεις αυτές εξετάζεται να είναι 3 (1. Κεντρικός άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και Προμαχώνας, 2. Φλώρινα – Ορμένιο και 3. Αεροδρόμιο Αθηνών – Κόρινθος – Κιάτο) και διάρκειας 15 – 20 έτη.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου