Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 29 Ιουλίου 2025

Χρ. Δήμας και Κ. Κυρανάκης στα έργα αποκατάστασης, ύψους 450,12 εκατ., του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία

 Τις εργασίες αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία, μετά τις εκτεταμένες ζημιές που προκλήθηκαν από τις θεομηνίες «Daniel» και «Elias», επιθεώρησαν, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας και ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μαζί με τον
Γενικό Γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλο.

Η πολιτική ηγεσία επισκέφθηκε διαδοχικά τις εργολαβίες που αφορούν την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης.

Συγκεκριμένα:

Στον Σταυρό Λάρισας τις δύο εργολαβίες με αντικείμενο: Η πρώτη την αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα. Η δεύτερη την αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το Σ.Σ. Παλαιοφάρσαλο έως τον Σ.Σ. Κραννώνα.

Στα Τρίκαλα τα έργα αποκατάστασης της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας.

Στο Βελεστίνο τις εργασίες αποκατάστασης της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου, στα τμήματα: i) Έξοδος Σ.Σ. Λάρισας – Σ.Σ. Λατομείου ii) Σ.Σ. Λατομείου – Είσοδος Σ.Σ. Βόλου iii) δύο θέσεων στον Σ.Σ. Βόλου.

Παρόντες ήταν, επίσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Παληός.

Ο προϋπολογισμός των έργων ανέρχεται σε 450,12 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτούνται από εθνικούς πόρους και το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας δήλωσε:

«Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε την πρόοδο των έργων αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μετά τις καταστροφικές συνέπειες των ακραίων καιρικών φαινομένων «Daniel» και «Elias» τον Σεπτέμβριο του 2023.

Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει και εξελίσσονται εντός του χρονοδιαγράμματος. Πρόκειται για έργα μεγάλης κλίμακας και σημασίας και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα παρακολουθεί στενά την πρόοδό τους».

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης τόνισε: «Τα έργα αποκατάστασης σιδηροδρόμου και συστημάτων ασφαλείας που καταστράφηκαν από τον «Daniel» είναι σε πλήρη εξέλιξη και με αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος.

Στόχος μας το 2026 ολόκληρη η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης να ξαναγίνει διπλή και με λειτουργικά συστήματα ασφαλείας».

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου