Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 22 Ιουλίου 2025

Η "διεπαφή" , η Λειτουργία και τα παπαγαλάκια ( φταίει ο ....Δήμαρχος )

 Πραγματικά προκαλεί θυμηδία η προσπάθεια των εξαπτέρυγων της Διεύθυνσης Λειτουργίας να δικαιολογήσουν την

εμφανή ανεπάρκεια και δυσλειτουργία στον χώρο αυτό. 

Δεν είναι μόνο οι πιστοποιήσεις που έχουν μειωθεί κατά 50% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2024. 

Δεν είναι οι δείκτες συνέπειας που έχουν κυριολεκτικά καταρρεύσει με τις ατελείωτες καθυστερήσεις στα δρομολόγια των InterCity και την πλήρη αδιαφορία για την αλλαγή των δρομολογιακών χρόνων.

Δεν είναι μόνο η αντικατάσταση τρένων με  λεωφορεία ακόμα και στον Προαστιακό Αθήνας, τον μήνα Ιούλιο. 

Δεν είναι μόνο ότι δεν κατάφεραν να αλλάξουν το πλέγμα στο Αεροδρόμιο, όπως έλεγαν ότι θα κάνουν και ενώ παρέλαβαν "μασημένη τροφή". 

Δεν είναι  μόνο ότι η ..."διεπαφή" κατάφερε (γιατί περί κατορθώματος μιλάμε)  να είναι κλειστές για 1η φορά και οι 2 πύλες εξόδου από την χώρα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ (Κουλάτα -Ειδομένη) απενεργοποιώντας  στην ουσία την εμπορική κίνηση. 

Δεν είναι μόνο η ανισοκατανομή έργου απολαβών μεταξύ των μηχανοδηγών που έχει λάβει διαστάσεις οργίου. Λες και το πρόγραμμα βγαίνει από την παραλία. Μαθαίνουμε μάλιστα ότι  ψάχνουν και για επίκουρους παρότι σήμερα εκτελείτε το μισό έργο!  Οι ίδιοι που λέγανε ότι επαρκεί το προσωπικό, συκοφαντώντας συναδέλφους....

Δεν είναι μόνο τα ρουσφέτια επί ρουσφετιών 10 μήνες τώρα, οι εκβιασμοί που έχουν επίσημα καταγγελθεί και   το άγριο κυνηγητό - πογκρόμ διώξεων σε όσους έχουν πολιτική άποψη που δεν είναι συμβατή με αυτή της Κυβέρνησης. 

Δεν είναι μόνο ότι 17 και πλέον μηχανοδηγοί εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για να αποχωρήσουν απο την Hellenic Train. 

Δεν είναι μόνο ότι προσπαθούν να επιβάλλουν στους μηχανοδηγούς  εργασία εκτός ωραρίου, με τα ερωτηματολόγια της πλάκας (και των λαθών). 

Δεν είναι μόνο η παρακολούθηση της προσωπικής ζωής των Μηχανοδηγών. 

Δεν είναι μόνο ότι ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ σε αύξηση της ταχύτητας σε γραμμή που έκλεισε μερικές ημέρες αργότερα λόγω ΚΑΤΕΙΓΟΥΣΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ στον Προαστιακό Πάτρας και τα δρομολόγια προς Κάτω Αχαγιά σταματάνε στα Καμίνια, εδώ και μήνες. 

Δεν είναι μόνο τα τρένα που πρέπει να περνάνε απο 3 ΑΣΙΔ που δεν φυλάσσονται και δεν λειτουργούν, επειδή το.....λέει ο ΓΚΚ. 

Δεν έφταναν λοιπόν όλα τα παραπάνω, ήρθε και το χτεσινό περιστατικό με τον Προαστιακό Πάτρας και το απόλυτο φιάσκο με την μετεπιβίβαση αρχικά στα Μποζαίτικα και κατόπιν στην Αγυία. 

Το video που κυκλοφόρησε χτες, δείχνει τι σημαίνει προχειρότητα. Επιτομή της προχειρότητας για την ακρίβεια. 

Και αναρωτιόμαστε πραγματικά, ένα  από τα τόσα ρουσφέτια δεν είχε το φιλότιμο να ενημερώσει τους "αετούς της διεπαφής" για τον χωματόδρομο στα Μποζαίτικα ; 

Γιατί για τον κίνδυνο να εκτεθεί ο σιδηρόδρομος απο την αύξηση ταχύτητας, ενημέρωση προφορική απο έμπειρο προσωπικό,  ΥΠΗΡΞΕ. Απλά το δοκιμαστικό "ανέλαβαν" αυτοί που υπογράφουν τα πάντα. 

Κατά τα λοιπά φταίει ο....Δήμαρχος Πάτρας. Πάντα φταίνε οι άλλοι.

Αλήθεια νομίζει κανείς ότι προστατεύει τον υπεύθυνο για όλα τα παραπάνω, Διευθυντή Λειτουργίας κ. Αθανασόπουλο, διακινώντας  αυτές τις ανακρίβειες;  

Ούτε 22 σελίδες κειμένου δεν θα φτάνανε για να περιγράψει κάποιος την δομική κατάρρευση της Δ/νσης Λειτουργίας.  Σε μόλις 8 μήνες....

Συνεχίζεται.... 

Το στέκι της έλξης - Το blog των Μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου