Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει δεικτικά την κατάσταση με αφορμή το περιστατικό με την έλλειψη κλιματισμού στην Αμαξοστοιχία 54 την προηγούμενη Παρασκευή. Η δήλωση του : Ενώ περιμένουμε από το 2022 τα τρένα υδρογόνου, στο
Intercity 54 που κάνει τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, η βλάβη στον κλιματισμό δεν αποκαταστάθηκε ποτέ και το δρομολόγιο εκτελέστηκε σε κατάμεστα βαγόνια που έβραζαν από τον καύσωνα με bonus επιβίωσης ένα μπουκαλάκι νερό.
Την ίδια στιγμή, η Βουλγαρία, αγοράζει 35 νέα ηλεκτρικά διαπεριφερειακά τρένα Coradia Stream με κόστος 452 εκ ευρώ, επενδύοντας σε σύγχρονες, έξυπνες, πράσινες μεταφορές..
Η δική μας Hellenic Train απαλλάχτηκε από την υποχρέωση επενδύσεων 800 εκατ. ευρώ στον ελληνικό σιδηρόδρομο και ο Πρόεδρος της, ο κ. Ζηλιασκόπουλος, 1 χρόνο τώρα έχει ως πεπραγμένα 2 διορισμούς συνταξιούχων κολλητών του..
Όταν σε όλη την Ευρώπη επενδύουν στο σύγχρονο σιδηρόδρομο, εμείς χρησιμοποιούμε τους σιδηροδρομικούς μας φορείς ως επένδυση για ψήφους αναφέρει ο κ. Μεικόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου