Ενημερωθήκαμε αναλυτικά για το συμβάν απο επιβάτες που μας περιέγραψαν ακριβώς τι συνέβη , φωτιά πήραν τα τηλέφωνα με γονείς να ψάχνουν λύσεις για τα παιδιά τους που βρίσκονταν σε παιδικούς σταθμούς.
Και σήμερα το επιβατικό κοινό της Αθήνας που μετακινείται στα Βόρεια Προάστια και τη Χαλκίδα, έζησε ιστορικές στιγμές άλων δεκαετιών.
Με μισή ώρα καθυστέρηση αναχώρησε η αμαξοστοιχία 1550 (με αυτοκινητάμαξα AEG), η οποία υπολειτουργούσε, με έναν από τους δύο κύριους κινητήρες. Πάνω από 350 επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν αφού,
πέρα από την αρχική καθυστέρηση, ο συρμός κινούμενος με χαμηλές ταχύτητες λόγω τεχνικού προβλήματος κατάφερε να φτάσει στο ΣΚΑ ύστερα από 25 λεπτά, στον Άγιο Στέφανο ύστερα από 50 λεπτά και στις Αφίδνες, όπου και καταργήθηκε μετά από μία ολόκληρη ώρα διαδρομής.
Στο σταθμό Αφιδνών περίπου 200 επιβάτες και ποδήλατα ( ο καταργημένος συρμός, μέχρι εκεί είχε και ορθίους), ανέμεναν τον επόμενο, ο οποίος ατυχώς είχε τερματικό Σταθμό την Οινόη.
Σε μία μονή αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ χωρητικότητας 256 επιβατών, με τους ήδη στοιβαγμένους, προσπάθησαν να εξυπηρετηθούν και οι 200 που ανέμεναν στις Αφίδνες, μετά τη βλάβη του συρμού, ενώ μικρή μερίδα επιβατών παρέμεινε για τον μεθεπόμενο συρμό, με τελικό προοριισμό τη Χαλκίδα.
Έτσι λοιπόν στην Οινόη περισσότεροι από 80 επιβάτες (και ποδήλατα) της αμαξ. 4530 υποχρεώθηκαν σε μια ακόμη μετεπιβίβαση, για να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους μετά από συνολικό χρόνο 2 ωρών και 35 λεπτών.
Και εμείς λέμε
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της διαχείρισης μιας παραπαίουσας ηγεσίας των Εταιρειών του σιδηροδρόμου, που τρία χρόνια τώρα, το μόνο που στάθηκε ικανή να επιτύχει, είναι η πρωτοφανής υποβάθμιση των επιβατικών υπηρεσιών, ενώ μέχρι και σήμερα οι διοικήσεις ΟΣΕ & ΕΡΓΟΣΕ, δεν έχουν ακόμα για τυπικούς λόγους, αποδώσει σε χρήση την εδώ και μήνες έτοιμη ηλεκτροκίνηση Οινόης - Χαλκίδας, που θα μπορούσε να ελαφρύνει σημαντικά δίνοντας βαθιά ανάσα την κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι ΕΕΣΣΤΥ & ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το πετρελαιοκίνητο τροχαίο υλικό.
Από την άλλη πλευρά το Υπουργείο και το ΤΑΙΠΕΔ, έχουν "ξαμολήσει" στο δίκτυο, τα "τσακάλια" τους, να ξαναματααπογράψουν (για μια ακόμα φορά) το τροχαίο υλικό που εξ αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης βρίσκεται αποτεθειμένο σε κάθε σιδηροδρομική εγκατάσταση του δικτύου., πληρώνοντας γι αυτό, με δύο συμβόλαια, 270.000 €.
Θέμα στο οποίο είχε καυστικά αναφερθεί το στέκι της Έλξης, αφού το έργο αυτό είχε πρόσφατα υλοποιηθεί από ανθρώπινο δυναμικό του ΟΣΕ.
Και σα να μην φτάνουν αυτά, φαίνεται ότι μερικές εκατοντάδες βαγόνια (457 στο αριθμό!!) δεν μπόρεσαν να εντοπιστούν από τους καλοπληρωμένους Βέλγους τεχνικράτες, αγνωώντας ότι, πολλά από αυτά κυκλοφορούν και είναι δυνατόν να βρίσκονται ακόμα και σε αποστολές στο εξωτερικό.
Και εμείς, οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα μας , το σοβαρότερο περιουσιακό στοιχείο των Εταιρειών, δεν έχουμε ακόμα για όλα αυτά, αποτενθεί στον Εισαγγελέα...
Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , θα συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε εδώ και σχεδόν 3 χρόνια .
Να αναδεικνύει τα προβλήματα στην πραγματική τους διάσταση .
Το στέκι της έλξης , το blog των μηχανοδηγών , θα συνεχίσει αυτό που ξεκίνησε εδώ και σχεδόν 3 χρόνια .
Να αναδεικνύει τα προβλήματα στην πραγματική τους διάσταση .
Απίστευτες εικόνες, τη στιγμή που με τις συνεχείς αυξήσεις των διοδίων, που έχουν καταστήει πανάκριβες τις οδικές μετακινήσεις, ο κόσμος των βορείων προαστίων και της Χαλκίδας, προσπαθεί να εμπιστευθεί το τρένο για τις μετακινήσεις του, σε πείσμα της πρωτοφανούς αυτής κατάστασης που βιώνουν οι ελληνικοί σιδορόδρομοι. Εργαζόμενοι κάθε ειδικότητας είστε αξιέπαινοι που καταβάλετε κάθε δυνατή προσπάθεια. Διοικήσεις και πολιτική ηγεσία ντροπή σας (αν έχετε τσίπα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικόλαος Στέφος
Αγιος Στέφανος Αττικής.