Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

Τεστ στα τρένα Desiro για να διαπιστωθεί η αντοχή τους σε ακραίες καιρικές συνθήκες


Τα πρώτα  οχήματα της σειράς 700  Desiro City, που κατασκευάστηκαν από τη Siemens για τις Thameslink δρομολόγια, έχουν προωθηθεί στον ειδικό θάλαμο έλεγχου αντοχής σε αντίξοες ακραίες καιρικές συνθήκες.


Οι τεχνικοί εμπειρογνώμονες από τη Siemens, First Capital Connect (ως φορέα εκμετάλλευσης της αμαξοστοιχίας), και Rail Ομάδα Eversholt (που αντιπροσωπεύουν Cross του Λονδίνου Τρένα, ο ιδιοκτήτης των οχημάτων), πραγματοποίησαν πρόσφατα δοκιμές σε τρία οχήματα στον ειδικό θάλαμο Rail Tec Άρσεναλ στη Βιέννη της  Αυστρίας. Τα οχήματα δοκιμάστηκαν σε υψηλές θερμοκρασίες πάνω από 40 βαθμούς και χαμηλότερες κάτω από -25 βαθμούς Κελσίου.
 Οι δοκιμές επικεντρώνεται στην ικανότητα η σειρά αυτή των οχημάτων να αντέξει στις επιπτώσεις των ακραίων θερμοκρασιών περιβάλλοντος, ηλιακό, πάγο, χιόνι και τον αέρα. Η πολύπλοκη σειρά δοκιμών που εξετάζονται είναι εσωτερικά εξαρτήματα, όπως κλιματισμό και θέρμανση, καθώς και εξωτερικά τοποθετημένα στοιχεία, τα οποία περιλαμβάνονται:

- Προσομοίωση σεναρίων ζεύξης (μπροστά ζεύκτης), λειτουργικότητα έλξης / πέδησης και εξωτερική CCTV κάμερα απόδοση σε ακραίες συνθήκες?
- Διασφάλιση πόρτες ανοίγουν και κλείνουν σε σφοδρό χιόνι και τον πάγο?
- Δοκιμές ότι οι συσκευές θέρμανσης παρμπρίζ λειτουργεί όταν το παρμπρίζ της καμπίνας είναι παγωμένο?
- Διασφάλιση της ορθής απόδοσης των υαλοκαθαριστήρων σε ταχύτητες έως και 100 μίλια/ώρα.

Φωτογραφία: Siemens

Επιμέλεια Χρήστος Γιαννακίδης - sidirodromikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου