Συνεχίζονται και μάλιστα χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος - η θέση του Σωματείου είναι ξεκάθαρη - τα προβλήματα με την επάνδρωση των IC , αφού το προσωπικό πιέζεται καθημερινά στο να αποδεχτεί να επανδρώνεται η αμαξοστοιχία απο ένα μηχανοδηγό στα δρομολόγια για Χαλκίδες.
Έχοντας ξεθάψει διάφορες εγκυκλίους , ( 662 /2011 ) ο υπηρεσιακός μηχανισμός ασκεί καθημερινά
πίεση στους μηχανοδηγούς , θεωρώντας πως κάποιος θα βρίσκεται που θα υποκύπτει σε αυτούς και θα γλυτώσει 1 άτομο καθώς η έλλειψη προσωπικού είναι εντονότατη στο ΜΑΙ.
Η άποψη μας είναι , επειδή υπάρχουν πολλές παρερμηνείες ( και απο μηχανοστασιάρχες ) για την θέση του Σωματείου για το θέμα , ότι θα πρέπει η ΠΕΠΕ να βγάλει μια ανακοίνωση - όπως κάνει για ανάλογες περιπτώσεις - γράφοντας τα αυτονόητα , όσα δλδ έχουμε ξαναγράψει και εδώ για να μην υπάρχουν παρερμηνείες , αφού και οι μηχανοστασιάρχες είναι μέλη του Σωματείου .
Τα IC επανδρώνονται με 2 μηχανοδηγούς , ή 1 μηχανοδηγό και 1 βοηθό , αφού δεν εξασφαλίζονται οι πόρτες αυτόματα.
Στου κουφού, την πόρτα πάρε τη πόρτα καί φύγε.
ΑπάντησηΔιαγραφή