Βρήκαμε ένα βίντεο στο διαδίκτυο , που αποτυπώνει την μαγεία της διαδρομής προς Σταυρούπολη. Συνάντηση 604/613.
Το βίντεο είναι απο εκπομπή του Ηλία Μαμαλάκη , που μηχανοδηγώντας περιγράφει την τότε (κάπου κοντά στο 2006) κατάσταση με την ακρίβεια στους δρομολογιακούς χρόνους και τις
υπερσύχρονες μηχανές. Το τοπίο παραμένει πάντα μαγευτικό.
Εμείς αφιερώνουμε το βίντεο στους μηχανοδηγούς στην Δράμα και Αλεξανδρούπολη που εν έτει 2014 δίνουν καθημερινά μάχη σε μια γραμμή που πλέον έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη της.
Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους θυμήθηκε με την πρόταση για την μεταφορά των τεύτλων απο Ορεστιάδα για Πλατύ.
Δυστυχώς , η γραμμή απο Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη -και παρά το ότι το Πύθειο δυνητικά θα μπορούσε να εξελιχθεί σε πολύ μεγάλο κέντρο διακίνησης εμπορευμάτων - δεν ανακαινίστηκε ποτέ πραγματικά καθώς οι Ελληνικές Κυβερνήσεις διαχρονικά αδικούν τον σιδηρόδρομο.
Την ίδια ώρα οι γείτονες μας στην Τουρκία επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξη του σιδηροδρόμου....
Άμα ήταν για το Λαύριο θα έδιναν κω...ο. Ποιος ασχολείται με τη Σταυρούπολη; Αρκεί να διαβάσετε την κατάπτυστη ανακοίνωση των φωστήρων της ΕΡΓΟΣΕ, που λίγο-πολύ κατηγορούσε τον ΟΣΕ για το ότι προκήρυξε τη μελέτη ανακαίνισης της γραμμής Παρανέστι-Ξάνθη. Ελλάδα τελικά είναι μόνο η Αθήνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινώ με το δικό σας σχόλιο που κάνατε για τον Μεξικάνο μηχανοδηγό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς υπάρχουν και αυτοί οι μηχανοδηγοί
Ναι δυστυχώς υπάρχουν και στην Ελλάδα οι ανεύθυνοι μηχανοδηγοί.
Σηκωθήκαν και οι δυό τους από την θέση τους και αφήσαν το τρένο στα χέρια ενός άσχετου με το τρένο τηλεοπτικού αστέρα για να το δει όλη η Ελλάδα. Η ανευθυνότητα τους σε Πανελλαδική εμβέλεια
Άραγε θα είχε άδικο ο διευθυντής μας ο ΠΙΝΟΣΕΤ αν τους έβγαζε εκτός υπηρεσίας; Εδώ έβγαλε εκτός τους άλλους που επικαλέσθηκαν λόγους ασφαλείας!! αυτούς γιατί όχι σε ένα καραμπινάτο παράπτωμα; η λέτε οι υποδιευθυντές (πρόεδρος και γραμματέας της ΠΕΠΕ) να καθαρίσουν;
Για τους διαχειριστές του blog θα έλεγα να είστε περισσότερο προσεκτικοί.
Δεν μπορεί μόνοι να βάζουμε τα χεράκια μας και να βγάζουμε τα ματάκια μας από την στιγμή που ξέρουμε πως ο ΠΙΝΟΣΕΤ παραμονεύει σαν τον γάτο του Δρακουμέλ να αρπάξει την ευκαιρία και να μας εκθέσει σαν κλάδο
Οι μηχανοδηγοί ήταν δίπλα στον Μαμαλάκη. Σε πολλά ντοκυμαντέρ του εξωτερικού έχουμε δει δημοσιογράφους να κάθονται δευτερόλεπτα στην καρέκλα του μηχανοδηγού , υπό την απόλυτη επίβλεψη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορούμε λοιπόν πως συνδυάζεται η περίπτωση με αυτήν του Μεξικανού
Όσον αφορά τα υπόλοιπα , ξαναδιάβασε την ανάρτηση και θα δεις ότι η εκπομπή γυρίστηκε το μακρινό 2006 (ή κάπου εκεί).
Εμείς εκλαμβάνουμε λοιπόν το σχόλιο ως ολίγον εμπαθές και παντελώς άστοχο.
Παντελώς άστοχο το παραπάνω σχόλιο με τα χεράκια και τα ματάκια. Θα έπρεπε να γνωρίζει ο σχολιαστής, ότι καμία τέτοια ενέργεια δεν γίνεται άνευ προηγουμένων εγκρίσεων της ίδιας της Διοίκησης. Άλλωστε, εδώ βλέπουμε καθαρά ότι πρόκειται για έμμεση διαφήμιση. Οπότε, καμία ανησυχία για Πινοσετ, δράκουλες, εμπλεκόμενους συναδέλφους και blog που το αναμετέδωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία πάρα πολύ ωραία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και διάβασα το κακό σχόλιο του blog από χθες, δεν θέλησα να δώσω συνέχεια, αλλά εσείς συνεχίζετε και επιμένετε να αναρτάτε σχόλια που εκθέτουν την ποιότητα των μηχανοδηγών.
Αύριο σε επιβατικό τρένο θα βάλω τον κουμπάρο μου να οδηγεί και εγώ θα είμαι δίπλα του, μεθαύριο ο άλλος την γκόμενά του, την άλλη βδομάδα ο άλλος τον φίλο του και όταν μας πάρουν χαμπάρι ο κόσμος και τα κανάλια και μας διασύρουν ως ανεύθυνους με πάρα πολλά απαξιωτικά επίθετα σε όλα τα δελτία ειδήσεων και εφημερίδες (αφορμή ζητάνε) το blog να μην ξεχάσει να πει και πάλι προς τα σχόλια των καναλιών " Εμείς εκλαμβάνουμε λοιπόν τα σχόλια ως ολίγον εμπαθή και παντελώς άστοχα." Και να επιμένετε, πως δεν είναι απαράδεκτο να επιτρέπουμε σε άσχετους να οδηγούν το τρένο εφόσον ο μηχανοδηγός είναι δίπλα του. Και αν τα κανάλια το πάρουν χαμπάρι μετά από κάποια χρόνια μην ξεχάσετε να πείτε πώς αυτό έγινε πριν κάποια χρόνια και όχι τώρα. Το λάθος μετά από καιρό παύει να είναι λάθος! Να προσπαθήσετε να αποδείξετε πως αν και αποδεδειγμένα κάποιος έκλεψε επειδή πέρασε πολύς καιρός στα μάτια της κοινωνίας η αστυνομίας παύει να είναι κλέφτης.
Για τα δευτερόλεπτα μηχανοδήγησης των δημοσιογράφων σε ντοκιμαντέρ (η μηχανοδήγηση του Μαμαλάκη σίγουρα διήρκησε από 10 έως 25 λεπτά να μην πω 35 από την Ξάνθη) δείξτε μου έστω και ένα από τα πολλά από κάποια σύγχρονη και σοβαρή χώρα, εκτός αν αναφέρεστε σε σιδηροδρόμους της Ινδίας, του Σουδάν, του Μπαγκλαντές κ.α. και θέλετε ίδιο και τον Έλληνα μηχανοδηγό.
Θα πρότεινα να πάψετε να βλέπετε συνεχώς εχθρούς γύρω σας
Δεχθείτε πως σας ξέφυγε αυτή λεπτομέρεια, έγινε μια άστοχη ανάρτηση και τέλος. Δεν έχετε και το αλάθητο του Πάπα. Άνθρωποι είστε και εσείς
Για τον σχολιαστή 22 Ιουλίου 2014 - 1:36 μ.μ.
Τι είναι αυτά που λες; Θέλεις να μας τρελάνεις τελείως;
Που ξανακούστηκε αυτό το παράλογο να εγκρίνει η διοίκηση την οδήγηση τρένου από άσχετους;
Ποια διοίκηση στον κόσμο μπορεί να δώσει έγκριση για κάτι τέτοιο;
Ούτε ο ίδιος ο πρωθυπουργός δεν έχει τέτοιο δικαίωμα
Και για να μαθαίνεις η διοίκηση το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να δώσει έγκριση για την παραμονή και μόνον την παραμονή στον θάλαμο οδήγησης άλλων ανθρώπων όπως τηλεοπτικά κανάλια, πολίτες άσχετους με την εταιρεία κ.α.. Ποτέ για την οδήγηση αμαξοστοιχίας για όποιον λόγο και αν πρόκειται.
Αν δεν είσαι μηχανοδηγός θα δείξω κατανόηση για τα γραφόμενά σου.
Αν είσαι όμως μηχανοδηγός τότε πραγματικά ντρέπομαι.
Εδώ που τα λέμε δεν έχει και άδικο ο αγαπητός μας διευθυντής (εφόσον θίχτηκες από την σύγκριση του με τον τότε πρόεδρο της Χιλής) αν μας φτύνει η μιλά άσχημα για τον κλάδο.
Μάλλον έχει καταλάβει τι υπάρχει μέσα.