Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Η απάντηση της ΕΕΣΣΤΥ για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά

Το στέκι της έλξης βρήκε και δημοσιεύει την απάντηση της ΕΕΣΣΤΥ για το θέμα της διάσπασης σε εμπορικά με επικεφαλής μηχανή MLW
Σε αυτήν σύμφωνα με τα αναγραφόμενα , αδειάζει τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ κ. Ρετσινά ( και όχι μόνο) , υποστηρίζοντας ότι τελικά δεν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και αναφέροντας ότι η έγγραφη άποψη του Διευθυντή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ευσταθεί αναφέρει  ότι κατά την ανακατασκευή δεν υπήρξε καμία τροποποίηση στα συστήματα πέδης και άρα όσα ακούγονται δεν ισχύουν ,τονίζει ότι
δεν υπάρχει καμία τεχνική οδηγία ή Διεθνής Κανόνας που να επιβάλει την χρήση διατάξεων ακαριαίας ακινητοποίησης του εμπρόσθιου τμήματος τμήματος σε περίπτωση διάσπασης.  

Για το θέμα της ασφαλούς κυκλοφορίας των εμπορικών τρένων εισέρχεται στην ερμηνεία άρθρων του  Κανονισμού Κυκλοφορίας , και ποιο συγκεκριμένα στα άρθρα 66 ( λειτουργία αυτόματης πέδης ) αναφέροντας ότι η ύπαρξη αυτοματισμού ανίχνευσης αντικανονικών μεταβολών της πίεσης δεν είναι επιβεβλημένη και αυτό προς αποφυγή ακαριαίας αντίδρασης και συνεπακόλουθης πρόσκρουσης του όπισθεν διασπασμένου (σε περίπτωση κατωφέρειας ) τμήματος επί του μπροστινού , όπως ρητά αναφέρει (σύμφωνα με την ΕΕΣΣΤΥ)το άρθρο 128( παρ 1280α).

Σύμφωνα με την ΕΕΣΣΤΥ στα σχετικά άρθρα του ΓΚΚ δεν προβλέπεται δοκιμή διάσπασης , ενώ το Φύλλο Πορείας στο οποίο προβλέπεται διενέργεια δοκιμής διασπάσεως , δεν προβλέπει καμία ενέργεια σε περίπτωση που η διάσπαση δεν γίνεται αντιληπτή στο επικεφαλής διασπασθέν τμήμα.
Στο άρθρο 128 του ΓΚΚ , απαντά  η ΕΕΣΣΤΥ ,ότι προβλέπεται μια σειρά ενεργειών σε περίπτωση που ο μηχανοδηγός " υποπτευθεί" διάσπαση.

Η απάντηση  ,ωστόσο ,κλείνει λέγοντας πως η ΕΕΣΣΤΥ έχει υποβάλει αίτημα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την χρηματοδότηση μελέτης για την εγκατάσταση και πιστοποίηση μιας προαιρετικής διάταξης ειδοποίησης του Μηχανοδηγού σε περίπτωση διάσπασης.



Το μόνο σίγουρο και το δικό μας σχόλιο , είναι ότι για το θέμα θα υπάρξει συνέχεια απο όλες τις πλευρές....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου