Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Υπερόγκες τιμολογήσεις για τον Προαστιακό Καλαμάτας απο ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ

ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρέωσαν με εξωπραγματικά ποσά την συντήρηση και κυκλοφορία του Προαστιακού Καλαμάτας.
Αναλυτικότερα
η ΕΕΣΣΤΥ  χρεώνει με 1000 Ευρώ την ημέρα για κόστος συντήρησης την κάθε μέρα λειτουργίας του τρένου! Και μάλιστα χωρίς να έχει χρειαστεί ούτε ένα ανταλλακτικό όλες αυτές τις μέρες!

Ένα απίστευτο ποσό για ένα δίκτυο μόλις 15 χιλιομέτρων και για 180 χιλιόμετρα λειτουργίας του ΜΑΝ καθημερινά. 
Με αυτήν την λογική εμείς ρωτάμε. 
Πόσο κοστίζει η συντήρηση αντίστοιχου τροχαίου υλικού σε άλλες περιοχές της χώρας ;  Σε άλλα μέρη ; 
Τα ίδια και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που χρεώνει πάνω απο  1000 Ευρώ την ημέρα την 8ωρη - 9ωρη λειτουργία. ( 340 Ευρώ τέλη υποδομής, 300 Ευρώ πετρέλαια κτλπ).
Στην προσπάθεια τους οι υπεύθυνοι να δικαιολογήσουν το υπέρογκο αυτό  κόστος προβάλουν δικαιολογίες για την ευκαιριακή λειτουργία των ημερών,ότι επειδή δηλαδή το τρένο δούλεψε μόνο 15 μέρες θα πρέπει να πληρωθεί ο κούκος αηδόνη. 
Υπέρογκες χρεώσεις , με αμφισβητούμενη μεθοδολογία υπολογισμού κόστους  ΚΑΙ απο τις 2 εταιρείες.
Είναι αυτονόητο ότι αυτές οι χρεώσεις δεν μπορούν να ληφθούν υπόψην αν μιλάμε για καθημερινή λειτουργία του τρένου,γεγονός που γνωρίζουν όλοι οι εμπλεκόμενοι. (ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ- Υπουργείο Μεταφορών).
Γεγονός που αναγνωρίστηκε και απο μέρος των υπευθύνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε επαφή με το Υ.ΜΕ.


Όσον αφορά την επιβατική κίνηση, τις μέρες των εορτών ,αυτή κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα,αν κανείς λάβει υπόψη ότι η επαναλειτουργία ανακοινώθηκε μια μέρα πριν ξεκινήσει το τρένο και ότι η περίοδος είναι νεκρή.
Θυμίζουμε ότι το τρένο δρομολογήθηκε μετά απο αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Είναι απολύτως βέβαιο ότι το επόμενο διάστημα θα ζητηθεί το πραγματικό κόστος του Προαστιακού Καλαμάτας για καθημερινή λειτουργία.
Εμείς απλά θα υπενθυμίσουμε σε κάποιους κουτοπόνηρους  ότι αν χρειαστεί έχουμε και το κόστος λειτουργίας τις μέρες του πανηγυριού της Μεσσήνης και τα αντίστοιχα έσοδα ενώ μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αποδείξουμε ότι το κόστος που παρουσιάζεται είναι υπέρογκο.
Έχουμε και την κίνηση επιβατών το 2008 και 2009 που για την συγκεκριμένη γραμμή ξεπερνούσε τις 9 χιλιάδες επιβάτες το μήνα κατά μέσο όρο.

Γνωρίζουμε ότι πολλοί ενοχλήθηκαν απο την δημοσιότητα που πήρε το θέμα.
Με πρώτους αυτούς που έκλεισαν το τρένο και δεν θέλουν αυτό να ανοίξει (ολόκληρο σύστημα είναι) και μετά όσους δεν μπορούν να διανοηθούν ότι αυτό μπορεί να συμβεί τελικά,μετά απο τα 6 χρόνια καταστρεπτικής πολιτικής για τον σιδηρόδρομο.
Επίσης γνωρίζουμε ότι όσοι δεν θέλουν να ανοίξει τίποτα , ζητούν να ανοίξουν άμεσα όλα σε μια μαξιμαλιστική προσέγγιση που θέλει να εξυπηρετήσει την "πολιτικά  ορθή τους" προσέγγιση. Τέτοιους συναντάμε πολλούς τελευταία στον δρόμο μας.

Είναι οι γνωστοί φαφλατάδες που με τον ξύλινο λόγο τους έχουν καταφέρει να μην κινείται απολύτως τίποτα,που οδήγησαν τον σιδηρόδρομο στο περιθώριο.Που επί 5 χρόνια δεν είχαν πατήσει στην Καλαμάτα,όλο λένε για το έγκλημα αλλά δεν κάνουν τίποτα,γιατί είχαν ξεχάσει ότι εκεί έχει γραμμές, που ποτέ δεν σκέφτηκαν να μιλήσουν με την αυτοδιοίκηση (τοπική και περιφέρεια),να την στριμώξουν,να συνομιλήσουν με τα εργατικά κέντρα και όλους τους φορείς για τον σιδηρόδρομο.
Τους ξέρουμε, μας ξέρουν. 
Γνωρίζουμε και εμείς τον ρόλο τους.Αλλά θα μιλήσουμε όταν έρθει η ώρα.
Προς το παρόν η προσπάθεια για την επαναλειτουργία του Προαστιακού Καλαμάτας θα συνεχιστεί.
Όσον και αν αυτό δεν αρέσει ή όσο και αν πονάει ορισμένους.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Να βγει επίσημα ένα χαρτί που θα εξηγεί αναλυτικά πως προκύπτει το ποσό . Καλύτερα να πουν ευθέως ότι δεν γουστάρουν με το έτσι θέλω , να ξαναπερπατήσει τρένο στην Καλαμάτα , παρά αυτές οι δικαιολογίες .Αυτοί που τον κλείσανε τον σιδηρόδρομο στην Καλαμάτα , παλέυουν με νύχια και με δόντια να τον απαξιώσουν , βλέπε ώρες δρομολόγιων , διάρκεια ταξιδίου , κοστόλογηση , κτλ κτλ .Κ Ρ Ι Μ Α και πάλι Κ Ρ Ι Μ Α .

    ΑπάντησηΔιαγραφή