Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024

Το VHF (όχι το gsmr) και οι μηχανοδηγοί έσωσαν την μετωπική την Παρασκευή

Το στέκι της έλξης λέει αλήθειες και καλεί όσους βγαίνουν στους τηλεοπτικούς δέκτες να μην
αποπροσανατολίζουν απο αυτές. 

Είναι καταρχάς παντελώς άστοχη η προσπάθεια συγκεκριμένων (είτε Κυβερνητικών είτε υπηρεσιακών) παραγόντων να πείσουν ότι δεν υπήρχε κίνδυνος όταν 2 τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή. 

Τόσο άστοχη που ακυρώνει την όποια προσπάθεια γίνεται για την αποκατάσταση των συστημάτων ασφαλείας την τελευταία περίοδο και προκαλεί θυμηδία ακόμα και στους δημοσιογράφους.

Δεν περνά απαρατήρητη  όμως και  η προσπάθεια επίκλησης του  GSMR ως δικλείδα ασφαλείας στην περιοχή. 

Ενδεικτικά ο ΟΣΕ ανέφερε στην ανακοίνωση του ότι ο σταθμάρχης Αθήνας επικοινώνησε με το ΣΚΑ μέσω GSMR για να δώσει εντολή ακύρωσης της αναχώρησης της 1307 απο τους Αγ. Αναργύρους, την ώρα που ήδη αυτό είχε εκκινήσει. 

ΑΝ λειτουργούσε  το GSMR στην περιοχή ως μέσο επικοινωνίας των τρένων με τους σταθμάρχες, ο μηχανοδηγός της 1210 που άκουσε την συνομιλία του ΣΚΑ με το 1307 και την εντολή που δόθηκε να κινηθεί στην ίδια γραμμή με αυτήν που κινούταν ο ίδιος, ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να ακούσει αυτήν την συνομιλία καθώς το GSMR είναι ένα "κλειστό" σύστημα επικοινωνίας όπου συνομιλούν ΜΟΝΟ ο σταθμάρχης και ο μηχανοδηγός.

ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ο μηχανοδηγός της 1210 δεν θα άκουγε ΠΟΤΕ την εντολή αναχώρησης που δόθηκε στην 1307, ούτε την εκφώνηση της 1307 ότι αναχωρεί απο τους Αγ. Αναργύρους, ενώ και ο σταθμάρχης Αθήνας ΔΕΝ θα άκουγε επίσης ΤΙΠΟΤΑ. 

Το σύστημα επικοινωνίας VHF που οι συνομιλίες είναι ανοικτές σε όλους έδωσε την δυνατότητα να αντιληφθεί ο μηχανοδηγός της 1210 ότι σε άλλο τρένο (1307) είχε δοθεί εντολή να κινηθεί στην ίδια γραμμή που κινείτο και αυτός και να το καλέσει μέσω Ραδιοτηλεφώνου (VHF) να σταματήσει  και η άμεση ανταπόκριση του μηχανοδηγού του 1307 ΕΣΩΣΑΝ την μετωπική. 

Σε ένα δίκτυο που δεν λειτουργούν βασικές παράμετροι (φωτοσήματα), το VHF δίνει την δυνατότητα να ακούν όλοι- όλους και να αποσοβούνται έτσι δυσάρεστες καταστάσεις. Για αυτό και οι μηχανοδηγοί ΕΠΕΜΕΝΑΝ και ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ για την επάρκεια του σε πολλά σημεία του δικτύου και μάλιστα είχαν κατηγορηθεί γιατί στην γραμμή της Φλώρινας είχαν αναδείξει το πρόβλημα με την έλλειψη δυνατότητας επικοινωνίας. Γραμμή που με εντολή της ΡΑΣ έκλεισε πριν μερικούς μήνες ακριβώς λόγω της έλλειψης δυνατότητας επικοινωνίας μεταξύ μηχανοδηγών -σταθμαρχών. 

ΑΝΤΙ λοιπόν να παίζουν με την νοημοσύνη των μηχανοδηγών, ας κοιτάξουν ΟΛΟΙ  να βρούν ένα τρόπο να επιλύσουν το θέμα της μονής γραμμής μεταξύ Αγ. Αναργύρων - Αθήνας (επάνδρωση σταθμού Αγ. Αναργύρων ίσως) ενώ ας συνειδητοποιήσουν - όσο δεν είναι ακόμα αργά-  ότι όσο προκαλούν την νοημοσύνη των μηχανοδηγών ΤΟΣΟ αυξάνουν  την οργή τους. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου