Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Εκτροχιασμός εμπιστοσύνης


 Eνημερωτική ιστοσελίδα, με αφορμή το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της «Εφ.Συν.» και του Αρη Χατζηγεωργίου για το νέο απίστευτο κατόρθωμα με συρμό του ΟΣΕ που παραλίγο να μπει στη σήραγγα του Μετρό, έκανε διαδικτυακό γκάλοπ με το ερώτημα:
Αισθάνεστε ασφαλείς όταν χρησιμοποιείτε τα μέσα μαζικής μεταφοράς; «Οχι» απάντησαν πάνω από το 90%!

Μπορεί σε αυτό το ποσοστό να υπάρχει ένας βαθμός υπερβολής, η έντονη αντίδραση στην καταγγελία του πολλοστού περιστατικού από την τραγωδία των Τεμπών, που προκάλεσε σάλο στην κοινή γνώμη, στα ΜΜΕ, στην αντιπολίτευση, βουβή αμηχανία στην κυβέρνηση και μια πολύ φλύαρη, αλλά διόλου πειστική αμηχανία σε ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πρωταγωνιστές του νέου τραγελαφικού -ευτυχώς όχι τραγικού- περιστατικού.

Πράγματι, παρά τα αλλεπάλληλα περιστατικά που αποκαλύπτουν έναν σιδηρόδρομο αποδιοργανωμένο και ένα ευρύτερο συγκοινωνιακό δίκτυο παραμελημένο (επιεικώς), εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι χρησιμοποιούν καθημερινά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, δημόσια ή ιδιωτικά (τρένα, λεωφορεία, ΚΤΕΛ), που ωστόσο παρέχουν παρέχουν συγκοινωνιακό έργο υπό την εγγύηση του κράτους. Δηλαδή της εκάστοτε κυβέρνησης.

Μπαίνουμε στα τρένα, στο μετρό, στο τραμ, στα λεωφορεία, στα πλοία, στα αεροπλάνα, εμπιστευόμαστε τις ζωές μας σε οδηγούς, μηχανοδηγούς, καπετάνιους, πιλότους που κι αυτοί με τη σειρά τους εμπιστεύονται τους επιτηρητές των δικτύων μεταφοράς και διαδρόμων κίνησης, εναέριων, θαλάσσιων, χερσαίων. Αλλά και οι επιτηρητές των δικτύων, με τη σειρά τους, εμπιστεύονται ότι οι προϊστάμενοί τους έχουν παραδώσει ένα αξιόπιστο σύστημα παρακολούθησης της κίνησης κάθε μέσου, για το οποίο μπορεί να έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια.

Ολα βασίζονται σε κάποιον ελάχιστο βαθμό εμπιστοσύνης που πρέπει να έχει ο επιβάτης στον μηχανοδηγό, στον σταθμάρχη, στην εταιρεία που ελέγχει τους συρμούς, στον οργανισμό που ελέγχει το σιδηροδρομικό δίκτυο, στο κράτος που οφείλει να είναι ο τελικός «ελεγκτής».

Αλλά όταν η μόνη αντίδραση στο νέο παραλίγο ατύχημα είναι το διακριτικό... ξεκατίνιασμα μεταξύ ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η προσπάθεια να ρίξει ο ένας την ευθύνη στον άλλο, κι όλοι μαζί στους εργαζόμενους (!) που είχαν την ευαισθησία να καταγγείλουν το μπάχαλο, πόση εμπιστοσύνη να διασωθεί;

Κι όταν η ανευθυνο-υπεύθυνη κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, παρά τον σάλο, δεν έχουν ψελλίσει μια λέξη για το περιστατικό, λες και δεν τους αφορά, έγινε σ' άλλη χώρα, σ' άλλον πλανήτη, ποιον να εμπιστευτεί ο επιβάτης-πολίτης;

www.efsyn.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου